U mnie w d2 kopcilo przez uszczelki na klawiaturze,z 2 zmiana oleju z 5w30 przeszedlem na 10w60 fst od castrola i dojechalem autem 120kkm.bez problemlow z kopceniem ucierpiala pewnie moc ale zlego slowa nie möge powiedziec o tym oleju.Dostepny juz jest fst tytanium ale chwilowo wstrzymuje sie z laniem w d3 i smigam na 5w30 fst...latwiej zlokalizowac wycieki

i nie ogranicza mocy nie mowa o zimie.
Walcze wlasnie sam z dymieniem,ale to wina tego ze kupilem trefne auto nie zastanawiajac sie nad tym co biore
Do wymiany ida uszczelki pod deklami i zaslepki walkow,te ciekly na kata i po otwarciu maski dymilo raz z prawej strony silnika,innym razem od strony grodzi ;( wstyt to auto potrafi przysporzyc dziwnych gapiow na ulicy.
Nie wspomne o wyciekach z chlodniczki oleju i plamach pozostawianych po chwilowym postoju