Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 4.2PB/LPG ] Długo kręci jak zimny

tomek808
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 192
Rejestracja: 26 mar 2013, 16:25
Lokalizacja: lubelskie

[D2 95 4.2PB/LPG ] Długo kręci jak zimny

Post autor: tomek808 » 25 maja 2014, 22:36

witam mam jedyny problem w moim a8 juz od dłuższego czasu a mianowicie po nocy odpala na 5 obrotem wału i jakoś nierówno , po odpaleniu nie wkręca się dusi jak szybko wciskam gaz .po kilku min jest ok . błedów brak ,lpg i wtryski ok . teraz robi się ze postoi godz i tez dłuzej kreci , wczesniej tak nie było . wg vin filtr nie był ruszany , pompa też . teraz ma 256k .jest coś jeszcze że delkatnie drży na postoju i na lpg i pb. wskazówka jest idealnie nie rusza się . odpala jak zimny na 1000 obr i po 5 sek na 900 spada. jakieś wskazówki ? identycznego tematu nie znalazłem ... na ostatnim serwisie w szwajcari miał wym 2 moduły zapłonu i czujnik wału ,świece więc musiał już tam coś kuleć . rozrząd zrobiony i po wymianie jest takk samo ,jak zejdzie poniżej 1/4 zbiornika to już całkiem dławi się i strzela w tłumik jak zimny .ogólnie silnik żyleta 250 bez problemu leci na lpg.
Ostatnio zmieniony 08 mar 2016, 21:04 przez tomek808, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2295
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 25 maja 2014, 22:44

Wpisz sobie w szukaj : pompa paliwa i masz odpowiedź .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 09 cze 2014, 14:13

a co z drganiami na jałowym? , ja już ponad rok z tym latam tak jak kolega widze też ma problem. To jest jakaś totalna tragedia w tych "cudownych" v8 miałem przyjemność trzema sztukami jezdzic i w każdej to samo .

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 09 cze 2014, 21:30

sprawdzaliście czy ecu niema czasami "zimnych lutów " ? .W mojej byłej były i po polutowaniu od nowa żadnych drgań już nie było.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 cze 2014, 05:50

moja kupiona za 1/3 ceny chodzi idealnie
drgania to pewnie wina niedopalonej mieszanki i wypadania zapłonów
najbardziej prawdopodobnie lub lpg wam mapy rozwala

gacuś
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 27 gru 2013, 16:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 10 cze 2014, 11:09

pepi pisze:najbardziej prawdopodobnie lub lpg wam mapy rozwala
tzn.?o co chodzi kolego z tymi mapami,bo u mnie pojawił sie niedawno ten sam problem.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 10 cze 2014, 11:46

gacuś, Odłącz akumulator na noc i zakręć gaz w butli , potem na następny dzień pojeździj na PB około 100-150KM ( niech to będzie 2-3 dni ) mapy silnika powinny wrócić do ustawień fabrycznych (jeśli silnik jest zdrowy) po tym dystansie przejdź z powrotem na LPG . Jeśli na początku będzie wszystko oki , a potem wróci problem to wizyta u magika od LPG i korekta ustawień zostaje .

gacuś
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 27 gru 2013, 16:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 10 cze 2014, 17:49

dzięki za info,postaram się tak zrobić i zobacze jak będzie.a jest jakis zawór do przy butli,czy poprostu tylko przyciskiem wyłączyc?

Gość

Post autor: Gość » 10 cze 2014, 18:08

a jest jakis zawór do przy butli,czy poprostu tylko przyciskiem wyłączyc?
Jest zaworek ręczny przy butli i dobrze go użyć jeśli nie ma 100%pewności co do elektrycznego.

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 06 mar 2016, 10:12

Podepnę się. Tydzień temu zmieniłem parownik na kme twina, i po 2-3 dniach po zmianie, mam problem z odpalaniem na benzynie, tzn gdy auto postoi kilkanaście minut po jeździe, to raz że kilka sekund trzeba kręcić rozrusznikiem zanim załapie, a jak już odpali to kuleje chwilkę, za pare sekund chodzi już równo, po przelaczeniu na lpg idealnie chodzi. Natomiast gdy odpalam niedługo po zgaszeniu, to pali od strzała i równo chodzi. Gaz wyregulowany, mapy idealne, w silniku brak błędów, korekty krótko-długoterminowe idealne. Nie wiem czy może mieć to jakikolwiek związek ze zmianą parownika, czy są to objawy pompy paliwa? Pompe slychac tak jak zawsze było slychac po przekreceniu zapłonu <bezradny>

ernesto

Post autor: ernesto » 06 mar 2016, 11:02

Zakręć butlę od lpg, pojeździj kilka km na benzynie samej i zobacz co się będzie działo na drugi dzień. Najprawdopodobniej albo reduktor puszcza gaz podciśnieniem do kolektora albo któryś wtrysk jest nie szczelny.
Puki co pompę paliwa zostaw w Świętym spokoju.

Gość

Post autor: Gość » 06 mar 2016, 11:29

No to odpiac podcisnienie i w szklanke z wodą to pokaże czy wali gazem. potem kawałek wezyka i tak samo kazdy wtrysk

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 06 mar 2016, 13:47

tak tez podejrzewałem ze moze mi gazem zalewać, dzieki Panowie za podpowiedzi, jutro bede sprawdzał czy to wtrysk któryś

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 06 mar 2016, 13:53

potem kawałek wezyka i tak samo kazdy wtrysk
Apo rozwiń temat z tym węzykiem i szklanką wody <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 06 mar 2016, 14:39

Marcinek odpinasz wąż który idzie od podciśnienia do kolektora. Odkręcasz go przy kolektorze.
ten koniec wkładasz do szklanki z wodą. Jeśli pojawią się bąbelki to ewidentnie reduktor puszcza pierdy podciśnieniem.
Można też starym sposobem na ślinę jak się sprawdzało wentylki w rowerze :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl