![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] Długo kręci jak zimny
[D2 95 4.2PB/LPG ] Długo kręci jak zimny
witam mam jedyny problem w moim a8 juz od dłuższego czasu a mianowicie po nocy odpala na 5 obrotem wału i jakoś nierówno , po odpaleniu nie wkręca się dusi jak szybko wciskam gaz .po kilku min jest ok . błedów brak ,lpg i wtryski ok . teraz robi się ze postoi godz i tez dłuzej kreci , wczesniej tak nie było . wg vin filtr nie był ruszany , pompa też . teraz ma 256k .jest coś jeszcze że delkatnie drży na postoju i na lpg i pb. wskazówka jest idealnie nie rusza się . odpala jak zimny na 1000 obr i po 5 sek na 900 spada. jakieś wskazówki ? identycznego tematu nie znalazłem ... na ostatnim serwisie w szwajcari miał wym 2 moduły zapłonu i czujnik wału ,świece więc musiał już tam coś kuleć . rozrząd zrobiony i po wymianie jest takk samo ,jak zejdzie poniżej 1/4 zbiornika to już całkiem dławi się i strzela w tłumik jak zimny .ogólnie silnik żyleta 250 bez problemu leci na lpg.
Ostatnio zmieniony 08 mar 2016, 21:04 przez tomek808, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
gacuś, Odłącz akumulator na noc i zakręć gaz w butli , potem na następny dzień pojeździj na PB około 100-150KM ( niech to będzie 2-3 dni ) mapy silnika powinny wrócić do ustawień fabrycznych (jeśli silnik jest zdrowy) po tym dystansie przejdź z powrotem na LPG . Jeśli na początku będzie wszystko oki , a potem wróci problem to wizyta u magika od LPG i korekta ustawień zostaje .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Podepnę się. Tydzień temu zmieniłem parownik na kme twina, i po 2-3 dniach po zmianie, mam problem z odpalaniem na benzynie, tzn gdy auto postoi kilkanaście minut po jeździe, to raz że kilka sekund trzeba kręcić rozrusznikiem zanim załapie, a jak już odpali to kuleje chwilkę, za pare sekund chodzi już równo, po przelaczeniu na lpg idealnie chodzi. Natomiast gdy odpalam niedługo po zgaszeniu, to pali od strzała i równo chodzi. Gaz wyregulowany, mapy idealne, w silniku brak błędów, korekty krótko-długoterminowe idealne. Nie wiem czy może mieć to jakikolwiek związek ze zmianą parownika, czy są to objawy pompy paliwa? Pompe slychac tak jak zawsze było slychac po przekreceniu zapłonu 
