moim zdaniem nic nie trzba kodowac, bo to tylko kwestia podłączenia 4 kabelków w odpowiednie miejsca...chyba że rozkalibrujesz przy tym czunik kąta skrętu to już inna bajka, ale ja juz to na pamięc znam, bo wymieniałem sterownik ESP i troche sie z tym bawiłempreston81 pisze: ale czytalem tu na forum ze bedzie trzeba to jeszcze kodowac....
[D2 FL ALL ] TIP w kierownicy
to nie jest zwykły napęd...to
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
heh...generalnie to irytuje mnie posiadanie czegos a jednoczesnie jego brak <tjaa> bo jak juz mam ta kiere itp...to w sumie czemu nie miec juz do konca. A moj mechanik stwierdzil dzis ze podlaczenie tych przyciskow kablami bezposrednio pod lewarek powinno byc mozliwe bez zadnych modulow i innych dzwinych rzeczy... <niewiem>
ehh zobaczymy
DODANO:
dlatego probuje to wszystko z autem ogarnac do narodzin bobasa, bo potem to juz sam wiesz
ehh zobaczymy
DODANO:
a u zonki juz zaplusowalem bo dostala kwiatki na 3 rocznice slubu no i za dwa dni rodzi nam sie synek tak wiec sie dziejepreston81 pisze: pozdrawiam idz kup coś żonie zaplusujesz
dlatego probuje to wszystko z autem ogarnac do narodzin bobasa, bo potem to juz sam wiesz
Ostatnio zmieniony 11 cze 2014, 22:08 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to