Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

[D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem

Post autor: Unknown » 21 cze 2014, 19:23

Panowie ! Pomocy! ze tak zaczne temat.

Opisze od początku:
Trafiło mi chłodnice, wstawiłem auto do garażu normalnie i czekałem aż "nowa" przyjdzie.
Był to wyciek, auto się nie zagotowało czy coś.

Wymieniłem dziś chłodnice, a przy okazji błotnik przedni prawy(o ile to ma znaczenie).
Po wymianie w/w odpalilem nie złożone do końca auto - bez zderzaka, lamp oraz nie założonej obudowy filtra. Byla sama guma co wchodzi do przepustnicy.

Przy wymianie chlodnicy wyciekło mi troche oleju od ASB (jakies 100-150ml) na glebe.

Auto zaczeło dziwnie kuleć, ale myslalem, że to wina nie złożonego dolotu, aż zgasło.
Poznej odpaliło znowu i ten sam scenariusz. Złozyłem więc dolot i odpalilem raz jeszcze.

Ku mojemu zaskoczeniu scenariusz sie powtórzył. Podłączyłem go pod VAS'a i pokazało mi błąd na srzyni coś takiego - 18265 Sygnał obciążenia (chyba ten numer) ale napewno sygnał obciązenia.

Przy probie zmiany biegu z P na R bądz z N na R lub D auto gasło.

Udało się go przypadkiem odpalić na gazie i o dziwo chodził idealnie, wkrecał się na obroty, nie było problemów z biegami. normalnie mogłem zmieniać i auto jechało.

Po kilku pozniejszych probach na bezynie efekt był mierny - auto kulalo i gasło.

Na chwile obecna po kilku takich probach nie odpala w ogóle - tylko kręci i "proboje załapać" brak błedów na VASie i VagCom.

witki mi opadły.

Auto w sumie stało 3-4 dni w garazu - przepychane.

Zostawiłem na noc odpiętą kleme.

Wybaczcie ze tyle tekstu ale chciałem najrzetelniej opisać problem.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2014, 16:28 przez Unknown, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 21 cze 2014, 19:28

Jak się ma pompa paliwa?

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 21 cze 2014, 19:39

Rok temu zalozony nowy orginqm VDO SIEMENS.
A jest w bagazniku jakis wylacznik wstrzasowy? Bo nie trzymaja mi teleskopy i trzasnelo klapa dosc srogo.

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 22 cze 2014, 08:40

Polifty gdzie maja przelywke? W puszce filtra powietrza jak przedlift?Pytam bo pisales ze dopalales bez obudowy.Moze jak skladales nie podlaczyles?
Objaw slabej pracy na benzynie a poprawnej na gazie wskazuje na problem z zasilaniem paliwa.
Filtr kiedy zmieniales?I tak sie nie oebejdzie bez pomiaru cisnienia paliwa.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 cze 2014, 09:13

dolej paliwa do baku tak ponad połowę :)

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 22 cze 2014, 13:19

nie bijcie tylko.

faktycznie dolalem piątke - pompa nabiła ciśnienie i auto odzyło.

mam drugą kreskę od połowy w dół czyli pewnie jakies 30 litrów.

a tyle nerwów :)

Dzięki Wszystkim za pomoc!

Gość

Post autor: Gość » 22 cze 2014, 13:22

Ale to nie koniec-pompka do roboty.

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 22 cze 2014, 13:28

nawet nie zartuj sobie tak, w ciągu dwóch lat wymieniłem dwa razy na orginał.

za pierwszym razem poprzedni wlasciciel mi nie powiedział, że nie wolno miec poniżej połowy, a ja glupi ucieszony ze mi poł zbiornika paliwa do auta dorzuca.

a drugi raz to juz moja inwencja twórcza - myślalem, że dobrze założyłem :P okazało sie inaczej :D

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 22 cze 2014, 13:32

Skoro nie chcesz wymieniac na nowa to trzeba ja ponownie założyć
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Gość

Post autor: Gość » 22 cze 2014, 13:35

Napisałem "do roboty" czyli albo poprawka albo wymianka :)

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 22 cze 2014, 16:18

No niestety liczy się dobre złożenie do kupy całości. Mi udało się złożyć dobrze i to zamiennik za 200zł (firmy QAP) śmigam już od kwietnia zeszłego roku i kilka razy zapalała mi się już na fisie kontrolka z dystrybutorem. Nie odczuwam niedomagań pompki jak na razie.

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 23 cze 2014, 10:26

lekture wymiany pompy na forum przerabiałem nascie razy, myślałem ze tym razem udalo mi się złożyc jak trzeba, a jednak :) no nic by nie śmiecić - temat można zamknąć/usunąć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl