![]() |
![]() |
[D3 05 4.2MPI ] Pęknięta rurka w zbiorniczku wyrównawczym
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
[D3 05 4.2MPI ] Pęknięta rurka w zbiorniczku wyrównawczym
Panie i panowie od jakiegoś czasu delikatnie ubywało mi płynu chłodniczego i w sobotę zlokalizowałem gdzie on się podziewa a mianowicie jest pęknięta rurka wlotu na powrocie, próbowałem to kleić klejem dwuskładnikowym ale po przejechaniu 100km.znowu cieknie.
Macie jakiś sprawdzony klej do takich wynalazków?czy nie zawracać sobie głowy i szukać dobrej używki lub nowego? <niewiem>
Macie jakiś sprawdzony klej do takich wynalazków?czy nie zawracać sobie głowy i szukać dobrej używki lub nowego? <niewiem>
Re: Pęknięta rurka w zbiorniczku wyrównawczym
To prawidłowa odpowiedź. Klejenie albo zda albo nie zda rezultatu. A może i tak być że będzie trzymał a w najmniej nieodpowiednim momencie strzeli i będzie lipa.123mielony pisze:szukać dobrej używki lub nowego?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Kupuj nowy, używka się nie opłaca.
Dokładnie, po zniżkach około 150pln więc kupowanie używki za 100pln i więcej mija się z celem.krzychu22.p1i pisze:Popytaj kogoś z dobrymi zniżkami w ASO a oblecisz w 150zł.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Nie wiem jak to robicie.... ja nawet jak poczyszczę plastiki to za tydzień mam już piaskownicępebo pisze:Krzychu, widzę że u Ciebie w komorze silnika czyściutko jak na sali operacyjnej. <brawo2>

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Za tydzień? Wystarczy że trafię na kawałek drogi szutrowej i pozamiatane - wszystko w piachu. Strach pomyśleć, co by było bez dolnej osłony. A jesienią i w deszcz razem z wodą też leci cały syf do środka. Kiedyś widziałem, jak w warsztacie koledzy mieli taką końcówkę-pistolet do sprężarki i ładnie wydmuchali cały piach, kurz i liście z komory silnika. Pistolet mam, zostało jeszcze zaopatrzyć się kiedyś w sprężarkę.FOSS pisze:Nie wiem jak to robicie.... ja nawet jak poczyszczę plastiki to za tydzień mam już piaskownicępebo pisze:Krzychu, widzę że u Ciebie w komorze silnika czyściutko jak na sali operacyjnej. <brawo2>
Bądź dobry jak chleb.
No właśnie, u mnie dolne osłony całe i nadkola również i osłony przy chłodnicy i zderzaku także więc teoretycznie powinien mało zbierać piachu z drogi a jednak utrzymać czystość w komorze silnika jest mi trudnopebo pisze:Za tydzień? Wystarczy że trafię na kawałek drogi szutrowej i pozamiatane - wszystko w piachu. Strach pomyśleć, co by było bez dolnej osłony.

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Jednak taka szeroka fura zasysa sporo powietrza. Spory grill (górny i dolny lub przez singla) + wloty powietrza w dole osłony zderzaka to dużo miejsca. Łapie powietrze z dołu, więc bardziej zanieczyszczone. Jak co pewien czas człowiek zajrzy w nadkola, pod osłonę zderzaka, pod reflektory to jest tam pełno piachu i śmiecia. Inna sprawa, że w A8 raczej jest mało miejsca w komorze silnika, więc w zakamarkach zawsze się coś uchowa. A dodam, że jazda w Polsce zimą to łapanie na skraplacz klimatyzacji całego syfu z solą włącznie i po kilku latach eksploatacji element ten potrafi w rękach się rozpadać (więc przy wymianie rozrządu dochodzi dodatkowy koszt).
Bądź dobry jak chleb.