[D3 03 4.0TDI ] zawieszone zawory wydechowe
[D3 03 4.0TDI ] zawieszone zawory wydechowe
Witam, po oddaniu samochodu do mechanika stwierdził mi ze są zawieszone zawory wydechowe w 2 i 3 cylindrze, czy może to być przyczyną wytarty wałek rozrządu?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
w samochodzie był robiony rozrząd bo chyba przeskoczył o jeden tryb a takze głowica od strony kierowcy bo pogieło zawory wymienione i wszystkie popychacze, z czego druga głowica nie było zdejmowana i były podejrzenia ze winą jest komputer i nie rowna praca silika samochód oddałem do elektryka i powiedział ze sprawdził cały silnik i elektrykę i co się okazało ze winą są zawory i nie równa praca strasznie kopci na czarno, a moze tylko popychacze sie zawiesiły, wieć znów laweta i następne koszty które są nieziemskie, trzeba było kupić desla 1,9 i problemów napewno by nie było
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Trzeba było kupić 4.2 benzyna i LGP założyć.. Koszt przejechania 100km na poziomie 1.9-2.0tdi w trasie Każdy tu poleca 4.2 MPI, bo to sprawdzona i udana jednostka.magicshow pisze:trzeba było kupić desla 1,9 i problemów napewno by nie było
O 1 ząbek jakby był przestawiony to raczej by nie pogięło zaworów. Jakie błędy wykazał vcds?
Trzeba było ale teraz nie ma odwrotu, silnik był złożony chodził idealnie ale po przejechaniu 100km od mechanika zaczął falować na wolnych obrotach, wcześniejsza diagnoza wskazywała brak komunikacji komputerów ( chodzi jedna strona silnika). dojechałem do domu auto na lawete i do elektryka jak dzis sie dowiedziałem ze jest wytarty wałek i są zawieszone zawory, auto od początku jechało dobrze potem coraz gorzej chodziło na postoju, silnik zagadka, a dokładnych błędów nie znam.