Oj weź ty mnie Łukasz nie dżaźnij..... miałem na wiosnę plan nowych 20-tek - jakiś Vossen, VAD, Nutek czy też Kahn miały wlecieć...... i ostało się tylko na planachLukas134 pisze:A ja w D3 wstawiłem te same felgi co miałem na D2 bo zostały mi po sprzedaży czyli ASA AR1 9x20" z oponami 255/35/20 z dystansami i et przodu wynosi 13 tył 8
A wygląda to tak : ........
Ładnie się prezentują te twoje, szkoda że nie sprzedałeś <tjaa>
Szczerze mówiąc moim zdaniem, jak w wielu innych sytuacjach, tak i tu bardzo pasuje powiedzenie "Jak dbasz tak masz".martin_rs4 pisze:kurde nooo, świetnie wygląda każde A8 na 20", ale jak sobie pomyśle juz pomijając koszt opon, ale zawieszenie i pokrzywione felgi przez te japy na drogach...ehh
Osobiście na 20-tkach jeżdżę już 5 lat i właśnie ten komplet Multispoke który mam teraz na D3 miałem również na swoich dwóch D2-kach i przez ten czas nie pokrzywiłem ani tym bardziej nie połamałem ani jednej felgi.
Co do opon to niestety zdarzyło mi się zniszczyć dwie lecz nie było to przez jakąś mega dziurę - jedną najechałem na jakiś gwóźdź a potem jadąc po "kocich łbach" nie czułem że powietrze zeszło i tocząc się tak powoli przez jakieś 2 km nieświadomie ją rozwaliłem a drugą trafiłem na parkingu najeżdżając nieszczęśliwie na rozbitą butelkę tak że szkło uszkodziło bok opony.
Aaaa, noi jeszcze kwestia zawieszenia - tu również nie zauważyłem jakiegoś destrukcyjnego działania 20-tek więc nie taki diabeł straszny jak go malują
Noi jeszcze pneumatyka.....
tu pomimo dosyć dużej gleby i kół 20-tek po 3 latach użytkowania poddał się przedni prawy amortyzator i musiałem go oddać do regeneracji..... tyle tylko że ja na liczniku mam już ponad 300kkm więc nie wiem czy to jazda na glebie i 20-tkach go dobiła czy po prostu przebieg i fabryczne sportowe zawieszenie.
W każdym razie, jak na kilka lat użytkowania 20-tek to raczej mało miałem tych szkód więc ja na tą chwilę pozostanę i "na glebie" i na dużych 20-tkach <tjaa>