części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 4.2PB ] Jaka instalacja LPG ??

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 17 kwie 2010, 15:15

To co przeczytałem na różnych stronach i forach o instalacjach gazowych. To to że 30% zależy od instalacji, a 70% od ludzi którzy ją zakładają.
Dążenie do doskonałości.

RETON
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 11 kwie 2010, 20:49
Lokalizacja: GRODZISK MAZ.

Post autor: RETON » 17 kwie 2010, 21:00

ja te proporcje bym okreslil 50/50 a to dlatego ze nawet najbardziej starajacy sie czlowiek - monter lpg nie jest w stanie przeskoczyc wymagan coraz to "madrzejszych" aut z jednej strony, a z drugiej ograniczen jakie daje slaba instalacja lpg.

deuce-trey
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:28
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: deuce-trey » 22 kwie 2010, 14:39

a co koledzy z forum mysla o instalacji sekwencyjnej OMVL z dwoma reduktorami zavoli zs + wtryski omvl luv magicgaz za 4500zl? w tej cenie butla w kole i wlew ukryty pod klapka paliwa. :lol:

motor oczywiscie 4.2 ;]

Rafcio.s

Post autor: Rafcio.s » 28 lip 2010, 10:30

Jak dlugo sie nagrzewa silnik do temp wymaganej na przelaczenie gazu :?:
Przyjmujac np 0st na dworzu, lub inne temp. ktore pamietacie.
Ciekawi mnie to poniewaz nie wiem czy majac dojazd do pracy 4km wogole bedzie jazda na gazie i sens zakladania LPG :roll:

kkarol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 32
Rejestracja: 16 sty 2010, 11:42
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: kkarol » 28 lip 2010, 13:29

jak masz reduktory poprawnie wpiete w uklad chlodzenia to w lecie na gazie jedziesz 5 sekund po odpaleniu a w zimie przelacza na gaz po okolo 500metrach

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 28 lip 2010, 20:04

Kolego ja wsiadam do samochodu , odpalam i tak jak kkarol pisze latem temp . powyżej 25 stopni dosłownie 5 sekund i gaz a zimą nie wiem jeszcze , ale przypuszczam że też będe musiał czekać około 30-60 sekund , u mnie na gaz przełańcza się gdy temperatura osiągnie 35 stopni C.

patys
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 69
Rejestracja: 04 paź 2009, 13:56
Lokalizacja: polska

Post autor: patys » 28 lip 2010, 21:21

ja też tak słyszałem że na gaz przełącza właśnie po takim czasie i w sumie jest to chyba odpowiedni czas, nie za szybko nie za długo ;)

eXecutorR

Post autor: eXecutorR » 29 lip 2010, 09:35

ja mam ustawione 40stopni i zimą (jak jest -20 :-) ) to trzeba z 2-3km zrobić :-)

darekostap
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 15 mar 2010, 18:24
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: darekostap » 29 lip 2010, 14:13

co do gazu zamotowałem stag 3 premium coś tam na 2 reduktorach, silnik 4,2 benzyna coś około 340 km. na dwuch reduktorach. Pierwsze 10000 idealnie choć zdecydowanie czuć mniejszą moc, szybko zrobiłem taki przebieg w około 1 miesią, i zaczęły się problemy regulacje itp. W końcu przyjechał do serwisu jakiś szpec od instalacji gazowych z firmy stag i stwierdził że są do wymiany wtryski gazowe. Zostały zmienione i co dalej.... wszystko oki, tyle że jak depnę w podłogę to od 6000 w górę załącza się benzyna i twedy czuć tą różnicę tych koni co brakuje na gazie, mało tego na biegu jałowym czasami nierówno pracuje silnik i znowu wywala chceck jestem wkurzony koszt 4300, robią mi cały czas za free w formie gwarancji. Nie wiem czy przypadkiem nie popełniłem błędu że nie wstawiłem PRINCA?

artekk

Post autor: artekk » 29 lip 2010, 15:22

darekostap pisze:Nie wiem czy przypadkiem nie popełniłem błędu że nie wstawiłem PRINCA?
Popełniłeś błąd wybierając zakład, w którym zamontowano LPG.
STAG powinien chodzić w 4.2 perfekcyjnie.

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 29 lip 2010, 15:52

darekostap pisze:ak depnę w podłogę to od 6000 w górę załącza się benzyna i twedy czuć tą różnicę tych koni co brakuje na gazie,
Ewidentnie wtryskiwacze gazowe nie dają rady,słabizna jakas zalożona.Co to za wtryski?

No i jak kolegaartekk, zauważył
artekk pisze: Popełniłeś błąd wybierając zakład, w którym zamontowano LPG.
To jest pewne

Rafcio.s

Post autor: Rafcio.s » 29 lip 2010, 15:59

kkarol pisze:jak masz reduktory poprawnie wpiete w uklad chlodzenia
Czyli gdzie :?:

Z tego co wyczytalem na forach, dobrze sie sprawdza taki zestaw:

stag 300-8 plus
2 x skorpion gt
2 x matrix hd 544 lub Magic Jet
miedz 8mm
dobry gazownik

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 29 lip 2010, 16:06

Czyli gdzie :?:
Czyli nie kilometr od miejsca wpięcia.Czym mniejszy obieg tym lepiej.

kkarol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 32
Rejestracja: 16 sty 2010, 11:42
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: kkarol » 29 lip 2010, 22:14

wiekszosc budzetowych wtryskiwaczy wytrzymuje okolo 10tys km i do widzenia, niestety pozadny wtryskiwacz gazowy kosztuje 200zl za sztuke

AMSTAFF

Post autor: AMSTAFF » 29 lip 2010, 22:35

pożądne wtryski wytrzymują dużo więcej! ( u mnie już 100tyś. km przelatane na Lpg) no ale nie kosztują 200zł... tylko 600-700zł ZA SZTUKĘ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl