[D3 ALL ] A8 bierze olej - prawda czy fałsz ??
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
[D3 ALL ] A8 bierze olej - prawda czy fałsz ??
Jak wiecie Chłopaki przymierzam się do kupna A8 4,2 pb i zarzucic lpg , więc moje pytanie ze względu na dużą rozbieżność zdań oraz opini brzmi:
Czy A8 bierze olej czy nie bierze ?
Ile Wam oleju bierze i przy jakich przelotach oraz prędkościach lub też średnio
Prosze o prawdziwe wasze spalania jak ktoś się obawia to pisać na pw
Bo ja u siebie latam na LIQUI MOLY SYNTH OIL ENERGY 0W40( Nie szukać w PL bo nie dostępny, kupywany w oryginalnym sklepie LM w DUISBURGU ) i między wymianami czyli co 10tys km dolewam 900ml , głowna przyczyną jest uszczelka misy olejowej ale jak wiadomo w a4 trzeba rozdupczyć pół auta w serwisie aby ją wymienić więc dałem sobie siana bo trzeba umowić sie w aso a tam kolejki i czasu brak przy następnym przelocie do PL wymienię ale koniec OT
Chodzi o to że moja a4 na turbinie i sekwencji po prostu nie bierze oleju i nie jestem przyzwyczajony do lania wiadrami oleju do silnika
Czy A8 bierze olej czy nie bierze ?
Ile Wam oleju bierze i przy jakich przelotach oraz prędkościach lub też średnio
Prosze o prawdziwe wasze spalania jak ktoś się obawia to pisać na pw
Bo ja u siebie latam na LIQUI MOLY SYNTH OIL ENERGY 0W40( Nie szukać w PL bo nie dostępny, kupywany w oryginalnym sklepie LM w DUISBURGU ) i między wymianami czyli co 10tys km dolewam 900ml , głowna przyczyną jest uszczelka misy olejowej ale jak wiadomo w a4 trzeba rozdupczyć pół auta w serwisie aby ją wymienić więc dałem sobie siana bo trzeba umowić sie w aso a tam kolejki i czasu brak przy następnym przelocie do PL wymienię ale koniec OT
Chodzi o to że moja a4 na turbinie i sekwencji po prostu nie bierze oleju i nie jestem przyzwyczajony do lania wiadrami oleju do silnika
Ostatnio zmieniony 25 sie 2014, 11:09 przez dracus6662, łącznie zmieniany 1 raz.
i pewnie jak zwykle usłyszysz różne opinie... ja w d2 przy cyklu mieszanym głównie (tak 50/50) dolałem ok. 2l przez ostatnie 9tys. W d3 przy jeździe po mieście głównie (bez lpg ale nie wiem czy to robi różnicę) jakies 500ml po 2tyś chyba... generalnie uważam, że nie ma tragedii, przynajmniej nie takiej, żeby latać z wiadrem oleju w bagażniku chociaż sam producent ostrzega w instrukcji i zaleca kontrolować regularnie stan oleju a przed dłuższą wyprawą uzupełnić i/lub zabrać małe conieco na drogę do uzupełnień.
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Ha Ha małe co nieco czyli? 5l :shock: :shock:
nie no tak jak piszesz u Ciebie to dramatu nie ma ale szału też nie bo olej który kupuje kosztuje około 80 e a km miesięcznie robię dużo nie chę przy każdym tankowaniu tankować również olej
nie no tak jak piszesz u Ciebie to dramatu nie ma ale szału też nie bo olej który kupuje kosztuje około 80 e a km miesięcznie robię dużo nie chę przy każdym tankowaniu tankować również olej
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
No to krótkie odcinki ja mam przelot trasami w jedną stronę po 1500 km i to główna decyzja zakupu wygodniejszego auta , srednio predkosc to zakres 150 -180 do 200 więcej też się zdarzy ale bardzo rzadko , mam 1,8 turbo benzyne i oleju ni mru mnru poza tym co pisałem o wycieku ,
Twoja opinia po krótkiej drodze też ważna i po miescie bo wiadomo auto użytkuje się w roznych warunkach
I własnie o wszystkie wszystkie spostrzeżenia chodzi
2 przejazdy PL-NL tylko z punktu a do b i na licniku 6500 km , nie mówiąc o jeździe załatwianiu czegoś w pl i nie wspominając dojazdu do pracy w NL gdzie miesięcznie robię 1200 więc ważne ile tego oleju te A8 chłoną Wam
Twoja opinia po krótkiej drodze też ważna i po miescie bo wiadomo auto użytkuje się w roznych warunkach
I własnie o wszystkie wszystkie spostrzeżenia chodzi
2 przejazdy PL-NL tylko z punktu a do b i na licniku 6500 km , nie mówiąc o jeździe załatwianiu czegoś w pl i nie wspominając dojazdu do pracy w NL gdzie miesięcznie robię 1200 więc ważne ile tego oleju te A8 chłoną Wam
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
dracus6662,
Mi się wydaje, że własnie na tych trasach autostradowych bedzie najwiecej oleju brało bo przecież jedziesz caly czas na obrotach wiec musi wziasc taki silnik olej ja w swojej ex s8 d2 wlalem chyba 5 litrow przez 14 tyś km ale trasy własnie nl-pl byly i w pl duzo tras. Po zalaniu motula po 2,2tyśkm(trasa) dolewka ponad litr
W sumie i tak każde auto inaczej bierze olej..
Mi się wydaje, że własnie na tych trasach autostradowych bedzie najwiecej oleju brało bo przecież jedziesz caly czas na obrotach wiec musi wziasc taki silnik olej ja w swojej ex s8 d2 wlalem chyba 5 litrow przez 14 tyś km ale trasy własnie nl-pl byly i w pl duzo tras. Po zalaniu motula po 2,2tyśkm(trasa) dolewka ponad litr
W sumie i tak każde auto inaczej bierze olej..
dare to be great
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Opinia głosi że V-ki lubią olej,jedna mniej druga trochę więcej wszystko zależy od przebiegu i kondycji silnika i oczywiście zalanego oleju.
W ex D2 dolewałem na 15tyś.około 1,5L. Mobila 1 5w50 w D3 mam przejechane około 7tyś. i nie dolałem ani kropli olej to Motul 8100 5W40 w obu przypadkach większość przelotu to miasto.
W ex D2 dolewałem na 15tyś.około 1,5L. Mobila 1 5w50 w D3 mam przejechane około 7tyś. i nie dolałem ani kropli olej to Motul 8100 5W40 w obu przypadkach większość przelotu to miasto.
kurcze jesli chodzi o zjadanie oleju to i tak samo mnostwo historii jak i ze spalaniem benzyny... Wszystko zalezy jaki przebieg i w jaki stanie jest jednostka... Sam styl jazdy tak samo ma ogromne znaczenie... Ja mam w d2 na blacie 240000 i mieszcze sie z dolewaniem oleju od wymiany do wymiany... Tzn z baniek zostaje pol litra na dolewki a wymieniam olej co roku... mniej wiecej co 9000 km... Wiec nie jest zle, jezdze raczej spokojnie... Ogolnie myslac logicznie v8 4,2 ma prawo zjesc 2razy wiecej oleju niz wolnoscace 2.0 R4