części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 ALL ] A8 bierze olej - prawda czy fałsz ??

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 19 lip 2014, 00:08

Witam!
Hesher pisze:tylko nowe silniki na magazynie trza co 1,5 - 2 m-cy walem ruszyc
Z tym "kreceniem" to niezle "krecenie" jest! Jesli w normalnych warunkach jakiemukolwiek nie eksploatowanemu silnikowi miala by zaszkodzic korozja to co by sie mialo dziac podczas normalnej eksploatacji kiedy przez cylindry przelewaja sie dziesiatki a nawet setki litrow wody? Straszny dramat tu widze!


Stefan.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 22 lip 2014, 13:52

jakie koszta z ta wymiana pierscieni itd ??
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 22 lip 2014, 15:03

no wlaśnie wymiana uszczelniaczy ile wynosi a wymiana pierscieni ile?

Hesher

Post autor: Hesher » 22 lip 2014, 19:11

ja wymienialem zawory i uszczelniacze , jeden tlok z pierscieniami i korbowód, no i dodatki wiadomo olej filtr , wszelakie uszczelki , mnie wynioslo 4500 do tej ceny dolicz okolo 1000zl na komplet pierscionkow i masz, zawory tez dobrze wymienic bo jak wiadomo jezeli bierze olej to byla katowana, no i zawory tez beda juz po przegrzewane

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 22 lip 2014, 20:51

gadałem dzis z kilkoma mechanikami z ASO rzepecki mroczkowski w poznaniu powiedzieli ze D2 jak i D3 maja prawo spalać olej,a na moim przykladzie ponad 12k km wlalem jakos 3l mowili ze to malo i ze nawet jadac jak emeryt nie jestem w stanie nie dolac :) a jak na moj styl jazdy czyli kickdown chodzi bardzo często to bardzo dobry wynik , kolega ernesto poradzil mi ze przy wymianie ktora bedzie u mnie chyba w przyszlym tyg mimo wszystko sprawdze cisnienie na cylindrach :) nigdy tego nie sprawdzalem :)
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 22 lip 2014, 21:22

dracus6662 pisze:no wlaśnie wymiana uszczelniaczy ile wynosi a wymiana pierscieni ile?
Uszczelniacze nie drogi interes, jeżeli sam zrobisz. A z pierścienie, komplet na jeden tłok płaciłem 90zł
Do A8 chyba są inne i tańsze, ale nie wiem na bank.

Hesher

Post autor: Hesher » 22 lip 2014, 21:31

mechanicy , mechanikami , to co powiesz na moj wczesniejszy post , ze wziela na kresce od min do max 1/4 jej wysokosci, a zrobilem 5000km, ciagle nie wiem ile to jest ale mysle dolewke zrobic jak dobije do polowy na bagnecie

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 22 lip 2014, 21:43

nie wiem co myslec :) ale roznica chyba nie warta 4,5k mimo tych kosztow i tak olej ci zleciał tyle ze nie tak ostro no i 5k km to zaden sukces chyba :) litr ci zezarl (1/4 kreski ) to moj mi zezarl ok 2,5-3l na 12000 przebieg 257700 i jeżdżę ostro :) jak bym go nie cisnal mysle ze w 1l bym sie amknal miedzy wymianami - tak myślę a silnik chyba zdrowy bo auto bylo hamowane i wyniki byly fajne , bede go hamowal jeszcze raz bo wymienilem nastawnik , twoje podejscie z naprawa jest jak najbardziej wlasciwe
bądź sobą, wariatów też lubią

ernesto

Post autor: ernesto » 22 lip 2014, 22:03

preston81, pamiętaj co Ci mówiłem. Opuść takie manewry. Ja też dolewam, nawet więcej niż Ty i jakoś mi to nie przeszkadza. Teraz zalałem Zerówkę. Zobaczymy co będzie

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 22 lip 2014, 22:14

no wiem mówiłeś mi ja tylko chcialem wiedziec czy sie przejmowac czy nie :D bo wiesz jestem nadwrazliwy nt auta :D po weekendzie jade do mechanika bardziej martwia mnie odgłosy z zawiechy ktorej czesc ostatnio wymienilem ....
bądź sobą, wariatów też lubią

ernesto

Post autor: ernesto » 22 lip 2014, 22:21

preston81 pisze:no wiem mówiłeś mi ja tylko chcialem wiedziec czy sie przejmowac czy nie :D
Nie, przejmować się
martwia mnie odgłosy z zawiechy ktorej czesc ostatnio wymienilem ....
Tak, przejmować, to sprawdź dokładnie, a czasami może to być pierdoła. Jak np pozostawiony klucz przez mechanika/

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 22 lip 2014, 22:28

dzwoni na nierownosciach i jak skrecam w lewo (chodzi mi o prawa strone) a moze juz dostaje na leb :D
bądź sobą, wariatów też lubią

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 lip 2014, 22:50

nie lejcie na max tylko na minimum :)
można się zdziwić ;)

Awatar użytkownika
danielos8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 472
Rejestracja: 20 sie 2012, 20:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: danielos8 » 22 lip 2014, 23:15

pepi pisze:nie lejcie na max tylko na minimum :)
można się zdziwić ;)
juz ostatnio o tym słyszałem od jednego mechanika, że w wielu autach nie można lać wiecej niż połowa na bagnecie( tak jak ma byc) bo i tak przepali ten olej do tego własciwego poziomu :> a my bedziemy mysleli, ze pali duzo oleju <hmm>
dare to be great

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 22 lip 2014, 23:18

Witam!
pepi pisze:Lejesz mniej można się zdziwić ;)
To racja.Mniej wlejesz to mniej wycieknie. :) Nadzieja zawsze umiera ostatnia. :)

Stefan.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl