części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 98 LPG ] LPG do oceny - co zrobić aby było lepiej

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

[S8 D2 98 LPG ] LPG do oceny - co zrobić aby było lepiej

Post autor: pytlar » 25 lip 2014, 10:15

a wiec mam od niedawna S8 z LPG... wedle papierów jest BRC, bo długich poszukiwaniach komputera wyszło inaczej: Centralka STAG 300-8, parownik BRC GENIUS MAX, wtryski VALTEK 3ohm... i ogólnie samochód na tył słabo jedzie, powyżej 4tys wogóle mocy brak - jedzie bo jedzie...
Obrazek

idzie coś z tym zrobić?? co trzeba wymienić, żeby lepiej jechało?? pytam was, bo w okolicy mam rzeźników a nie gazowników i nawet nie chce do nich jechać i dawać się podpiąć pod instalacje bo z doświadczenia wiem, że potrafią tylko bardziej na psuć niż poprawić...
ogólnie jak już będę coś wiedział to podjade do Grudziądza, podobno tam są kumaci, ale to musze zmarnować pół dnia a nie moge tak sobie na to pozwolić w tygodniu za bardzo ze względu na firme...

dobrym wyjściem będzie np zmiana parownika na np: http://allegro.pl/show_item.php?item=4431206958 i czy to wogóle idzie zgrać ze sobą? czy lepiej 2 mniejsze parowniki??
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2014, 03:32 przez pytlar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 25 lip 2014, 10:36

Ruszają się klapy zmiennej geometrii dolotu? Weź nimi ręcznie poruszaj.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 25 lip 2014, 10:49

na benzynie jedzie dużo lepiej :) wtedy lekko wgniata w fotel, na gazie jedzie bo jedzie... do klap może po weekendzie sie dobiore

Gość

Post autor: Gość » 25 lip 2014, 11:23

Ten gaz to tragedia. BRC ogólnie jest samolubne ale ty masz już kundla i to strasznego. O centralce i wtryskach to ja bym je do kosza od razu,jeden GM nawet jak w dobrej kondycji(tu w to watpie) nie da rady w S8. Jesli bym gazował S8 kompletnym BRC i na jednym GM to bym zastosował wspomaganie PB gdy już mocy by brakowało. Na codzienną jazde jeden parownik starczy ale nie jak chcesz pocisnac.

Wiesz ile to coś już w aucie siedzi? Bo pewnikiem zaczeło czynić spustoszenia.
Jaka jest reszta instalki? Przewody,baniak jak zamontowany?

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 25 lip 2014, 12:48

baniak walec z zaworem BRC 110l... przewody jakoś luźne na tryskach, instalka założona BRC chyba w 2008, kiedy zmienione na tego STAGA to nie wiem... BRC nie lubie za to, że ma głośne wtryski (klepią jak zawory i wstyd jeździć po woli..) i nikt w okolicy nie chce tego robić.

ogólnie jakoś samochód jedzie na tej instalce, jakoś w miare równo nawet chodzi, czasem zafaluje, czasem zgaśnie, czasem jak ruszam bez gazu to spada z obrotów tak, że wskoczy na PB, ale to wszystko pewnie kwestia regulacji... spalanie narazie od 16-22/100 lpg czyli jakiś 1-2l wiecej jak pokazuje komp.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 25 lip 2014, 13:11

Witam!

Poczytaj Majki watek "stag 300 i dramat".Teraz auto jezdzi dobrze ale byl naprawde dramat.


Stefan.

Gość

Post autor: Gość » 25 lip 2014, 13:25

pytlar, Dramat! Walec to brak dostępu do baku i jego podzespołów reszta co opisałes w ostatnim poście jak dla mnie daje tylko jedną opcje-wywalic złom póki auto jeszcze nie zniszczył. Mam BRC od nowości i nie ma nic do zarzucenia. Zasuwa jak ta lala. Wtryski owszem głośne ale żeby usłyszeć ten rechot przy zamknietej klapie trza sie wsłuchać.
Nie wiem w jakiej wsi mieszkasz ale w moich Żarach BRC ogarniaja bez problemu. Inne też.
majkaistefan, Posłuchali jakiegos żartownisia i załozyli to badziewie stagowskie-dalej była walka ze złomem i serwisem-poczytaj sam.
Ale sa tu tacy co to chwala-nie wnikam ja tego bym nie chciał w A8 widzieć.
Lecz twój kundel daleki jest nawet od porządnie zrobionego staga.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 25 lip 2014, 17:25

Witam!
Zastanawia mnie co sie u Ciebie dzieje z slynna plomaranczowa lampkas"check engine".

Zeby toto w A8 dzialalo potrzebny jest niezly kozak posiadajacy duza o tym wiedze. Nam problem pomogl rozwiazac skromny i sympatyczny kolega karol 208.Auto jezdzi bezproblemowo i jest dynamiczne.Zadnych szarpniec pierdniec itp sensacji.
Jest jeszcze druga sprawa:MAJAC OBECNA WIEDZE NIGDY BYM TEGO NIE CHCIAL.


Stefan.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 25 lip 2014, 17:54

jak se fundne d3 to wsadze princa
a kolega niech wsadzi wtryski hana niebieskie i 2 goldy i po bólu- chyba
bądź sobą, wariatów też lubią

Damian921221

Post autor: Damian921221 » 25 lip 2014, 18:53

Sama centralka jest spoko, ja np nie wsadził bym valteków, chociaż w Audi mam i nie narzekam, ale mam jeszcze te żółte stare i po kalibracji jedzie normalnie.
Wyrzucił bym te wtryskiwacze i wstawił np Hany a parownik zavoli wrzucił i zestroić porządnie, będzie na pewno dobrze :)
Ostatnio zmieniony 25 lip 2014, 19:49 przez Damian921221, łącznie zmieniany 1 raz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 lip 2014, 21:35

pytanie podstawowe który tam stag siedzi to raz
dwa wtryski i wkrętki do poprawki
reduktor za słaby stag nie da rady
najlepiej pasowało by dać dwa ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 lip 2014, 21:37

Damian921221 pisze: zavoli
-no tak ale razy dwa bo jeden na jedną stronę cylindrów starczy :D

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 25 lip 2014, 21:55

Sterownik jak sterownik, sam ogarniesz, dla mnie jest ok, Wtryski do wymiany jeszcze valtek typ34 jakos dawał rade ale te to masakra, wymiana konieczna. Parownik jeden to też lipa. Nie wyda to za nic w świecie. Jak jeden parownik chcesz to bierz Gurtnera black, daje rade. Ja bym jednak zapakował dwa KME silver. Widze że kiepsko wzięte podciśnienie z kolektora, bo z któregoś dolotu cylindra(z przodu jest króciec ktorego można uzyc do tego).
Poza tym zbiornik, walec, dopóki pompa Ci nie padnie nie bedzie Ci wogole przeszkadzał(wiem to z autopsji), na razie odpuść temat.
Do tego w miare trzeba to ogarnąć od początku ogarnąć, porobić jak najkrótsze wężyki do gazu, u Ciebie mają na pewno ponad 15cm, kompensacji między listwami nie ma, ciekawe jak mapy w stagu, czy korekty zrobione, czy założone na pałe i tylko mapa zebrana byle jak. Generalnie dużo pracy i pieniędzy trzeba wydać, ale na pewno się opłaci. Ja wydałem 2.5 tys na gaz, sam przerabiałem i do tej pory to jeszcze dopieszczam.

Gość

Post autor: Gość » 25 lip 2014, 22:07

Ja wydałem 2.5 tys na gaz, sam przerabiałem i do tej pory to jeszcze dopieszczam.
Z tego co rozumię to kolega nie jest specem od LPG jak wszyscy CI co mu radzą w ostatnich postach. A jeśli sam nie potrafi i mieszka tam gdzie nie potrafia to niech lepiej pozbędzie sie złomu i załozy coś porządnego co nie wymaga ciągłego dopieszczania.

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 25 lip 2014, 22:26

Apophis pisze:
Ja wydałem 2.5 tys na gaz, sam przerabiałem i do tej pory to jeszcze dopieszczam.
Z tego co rozumię to kolega nie jest specem od LPG jak wszyscy CI co mu radzą w ostatnich postach. A jeśli sam nie potrafi i mieszka tam gdzie nie potrafia to niech lepiej pozbędzie sie złomu i załozy coś porządnego co nie wymaga ciągłego dopieszczania.
Kolego, żeby ustawić instalację LPG to trzeba zrobić na niej przynajmniej 200 km. Który gazownik tak robi? Robią instalację w ciągu jednego dnia, kolektora nie ściągną, także z tymi gazownikami to porażka wszędzie. A czy wymaga ciągłego dopieszczania to sam oceń. Ustaw idealnie mapy, mnożnik, nachylenie, korekte po ciśnieniu reduktora, korekte po temperaturze i korekty mieszanki po obrotach. Powodzenia życzę jeśli ustawisz to w jeden dzień, tym bardziej jak używasz auta non stop i mało kiedy masz czas żeby posiedzieć przy nim sobote

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl