Gabriel pisze:Łukasz10 pisze:pracuje na trzecim biegu
raczej na piątym, reszta tak jak Kolega pisze.
Po co wypowiadać się jak nie ma się zielonego pojęcia?
Autor tematu sam napisał że zapaliły się wszystkie biegi na czerwono co ewidentnie wskazuje na tryb awaryjny skrzyni, więc korzysta ona tylko z 3 biegu.
Autorze (autorko?) - Po zauważeniu wycieku oleju, jak sam zauważyłeś natychmiast trzeba było zaprzestać dalszej jazdy. Jeśli olej wycieka na katalizator, najprawdopodobniej puścił uszczelniacz na łączeniu skrzyni z silnikiem - temat był omawiany, wystarczy poszukać.
Zmiana oleju w przypadku niewyeliminowania wycieku mija się z celem.
Nie chcę straszyć - jeśli jednak jeździłeś sporo bez odpowiedniej ilości oleju, po zdjęciu miski może okazać się że na magnesie znajdziesz znaczną ilość opiłków - wtedy już tylko remont.