części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 ALL ] Brak reakcji środkowego nawiewu

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

[D2 ALL ] Brak reakcji środkowego nawiewu

Post autor: puzzel1 » 15 sie 2014, 11:27

Zmieniłem wczoraj jeden z silniczków od nawiewu (ten po prawej stronie nóg kierowcy, zasłonięty taką blachą), bo pstrykał. Już jest cicho, lecz błąd który wywalało, nadal powraca:
00657 Nastawnik klapy nawiewu środkowego - V102
jak robię test wyjść na vagu, to wszystkie silniczki ładnie pracują. Jednak przy włączonej klimatyzacji z środkowego nawiewu leci cały czas zimne powietrze, z bocznych normalne, takie jak ustawiona temperatura klimatronika.
O co chodzi?

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 15 sie 2014, 13:15

puzzel1 pisze:Jednak przy włączonej klimatyzacji z środkowego nawiewu leci cały czas zimne powietrze,
Na środkowym panelu jest potencjometr spróbuj go przestawić w drugą stronę i powinno zacząć działać poprawnie.

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 15 sie 2014, 19:38

no wlasnie juz probowałem i zero reakcji :/

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 sie 2014, 18:19

puzzel1 pisze:no wlasnie juz probowałem i zero reakcji :/
Skoro nie działa to pewnie jest uszkodzony.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 24 sie 2014, 15:54

i on jest w całości z kratkami środkowego nawiewu? czy można go jakoś osobno zmienić?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 sie 2014, 21:39

puzzel1 pisze:i on jest w całości z kratkami środkowego nawiewu? czy można go jakoś osobno zmienić?
Sam potencjometr (kóło regulacji) jest oddzielną częścią i można wymienić tylko jego.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 24 sie 2014, 21:42

aha to git, dzieki.
A wie ktoś może który to ten silniczek V102? bo jego blad jest w koncu caly czas

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 sie 2014, 21:50

puzzel1 pisze:A wie ktoś może który to ten silniczek V102? bo jego blad jest w koncu caly czas
V102 to silnik regulacyjny środkowego nawiewu.
Jak jest permanentny błąd tego silnika to zanim wymienisz potencjometr regulacyjny przy środkowym nawiewie to najpierw sprawdź/wymień ten silniczek.
Dostęp do niego masz z kabiny, po stronie kierowcy na wysokości prawego kolana, tam w boczku.
A może silnik jest ok tylko coś innego się stało że nie może nim regulować?.... trzeba sprawdzić.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 24 sie 2014, 21:59

to wlasnie zmienilem pstrykający silniczek na wysokości prawego kolana, ten za blachą, i juz jest cisza, ale błąd nie zniknął no i ciągłe zimne powietrze z środkowych kratek.
Chyba że to jeszcze inny silniczek?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 sie 2014, 22:11

puzzel1 pisze:to wlasnie zmienilem pstrykający silniczek na wysokości prawego kolana, ten za blachą, i juz jest cisza, ale błąd nie zniknął no i ciągłe zimne powietrze z środkowych kratek.
To miernik do ręki albo VAG'a i sprawdzić czy silniczek ten jest w jakikolwiek sposób wysterowany.
puzzel1 pisze:Chyba że to jeszcze inny silniczek?
Tego to nie wiem bo nie wiem który wymieniłeś. Akurat tam po prawej stronie to masz tam aż pięć silniczki..... 1 na górze V110 (ale do niego to właścicie dostępu brak tak po prostu z boku) i potem 3 obok siebie (tzn. pionowo, jeden nad drugim, od góry licząc) V107, V102, V112 i ostatni już na dole V108.

Jeżeli masz problem ze środkowym nawiewem i błąd V102 to jedno pokrywa się z drugim bo ten silnik odpowiada właśnie za nawiew środkowy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 24 sie 2014, 22:18

no na vagu wlasnie wszystkie silniczki chodzą, jak robie test wyjść, ten tez, dlatego juz nie mam głowy <tjaa>

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 sie 2014, 22:24

puzzel1 pisze:no na vagu wlasnie wszystkie silniczki chodzą, jak robie test wyjść, ten tez, dlatego juz nie mam głowy <tjaa>
No to rozbierz boczek, podłącz VAG i ruszając potencjometrem na środkowych kratkach w blokach pomiarowych sprawdź czy ten silniczek zmienia swoje wartości i jednocześnie organoleptycznie sprawdź czy silniczek ten zmienia położenie klapy którą ma sterować ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 24 sie 2014, 22:36

z tym jest wlasnie problem, bo nie moge wejsc w basic settings :/ zawiesza sie vag i wyskakuje blad "too many errors to continue"

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 sie 2014, 23:06

puzzel1 pisze:z tym jest wlasnie problem, bo nie moge wejsc w basic settings :/ zawiesza sie vag i wyskakuje blad "too many errors to continue"
Ale ja nie mówiłem żeby wchodzić w "Ustawienia podstawowe" tylko w "Bloki pomiarowe" ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 24 sie 2014, 23:16

a no tak, jak zwykle Damian masz racje :D ok dzieki, bede patrzył tak w takim razie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl