![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Brak reakcji środkowego nawiewu
[D2 ALL ] Brak reakcji środkowego nawiewu
Zmieniłem wczoraj jeden z silniczków od nawiewu (ten po prawej stronie nóg kierowcy, zasłonięty taką blachą), bo pstrykał. Już jest cicho, lecz błąd który wywalało, nadal powraca:
00657 Nastawnik klapy nawiewu środkowego - V102
jak robię test wyjść na vagu, to wszystkie silniczki ładnie pracują. Jednak przy włączonej klimatyzacji z środkowego nawiewu leci cały czas zimne powietrze, z bocznych normalne, takie jak ustawiona temperatura klimatronika.
O co chodzi?
00657 Nastawnik klapy nawiewu środkowego - V102
jak robię test wyjść na vagu, to wszystkie silniczki ładnie pracują. Jednak przy włączonej klimatyzacji z środkowego nawiewu leci cały czas zimne powietrze, z bocznych normalne, takie jak ustawiona temperatura klimatronika.
O co chodzi?
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Skoro nie działa to pewnie jest uszkodzony.puzzel1 pisze:no wlasnie juz probowałem i zero reakcji![]()
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Sam potencjometr (kóło regulacji) jest oddzielną częścią i można wymienić tylko jego.puzzel1 pisze:i on jest w całości z kratkami środkowego nawiewu? czy można go jakoś osobno zmienić?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
V102 to silnik regulacyjny środkowego nawiewu.puzzel1 pisze:A wie ktoś może który to ten silniczek V102? bo jego blad jest w koncu caly czas
Jak jest permanentny błąd tego silnika to zanim wymienisz potencjometr regulacyjny przy środkowym nawiewie to najpierw sprawdź/wymień ten silniczek.
Dostęp do niego masz z kabiny, po stronie kierowcy na wysokości prawego kolana, tam w boczku.
A może silnik jest ok tylko coś innego się stało że nie może nim regulować?.... trzeba sprawdzić.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
To miernik do ręki albo VAG'a i sprawdzić czy silniczek ten jest w jakikolwiek sposób wysterowany.puzzel1 pisze:to wlasnie zmienilem pstrykający silniczek na wysokości prawego kolana, ten za blachą, i juz jest cisza, ale błąd nie zniknął no i ciągłe zimne powietrze z środkowych kratek.
Tego to nie wiem bo nie wiem który wymieniłeś. Akurat tam po prawej stronie to masz tam aż pięć silniczki..... 1 na górze V110 (ale do niego to właścicie dostępu brak tak po prostu z boku) i potem 3 obok siebie (tzn. pionowo, jeden nad drugim, od góry licząc) V107, V102, V112 i ostatni już na dole V108.puzzel1 pisze:Chyba że to jeszcze inny silniczek?
Jeżeli masz problem ze środkowym nawiewem i błąd V102 to jedno pokrywa się z drugim bo ten silnik odpowiada właśnie za nawiew środkowy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No to rozbierz boczek, podłącz VAG i ruszając potencjometrem na środkowych kratkach w blokach pomiarowych sprawdź czy ten silniczek zmienia swoje wartości i jednocześnie organoleptycznie sprawdź czy silniczek ten zmienia położenie klapy którą ma sterowaćpuzzel1 pisze:no na vagu wlasnie wszystkie silniczki chodzą, jak robie test wyjść, ten tez, dlatego juz nie mam głowy <tjaa>

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ale ja nie mówiłem żeby wchodzić w "Ustawienia podstawowe" tylko w "Bloki pomiarowe"puzzel1 pisze:z tym jest wlasnie problem, bo nie moge wejsc w basic settingszawiesza sie vag i wyskakuje blad "too many errors to continue"

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-