Witam!Mam S8 2000r. o kodzie silnika AQH,a chciałbym zamiast tego, ktory okazał się zajechany wstawić silnik 340km o kodzie ANK, proszę o pomoc czy to w niczym nie przeszkadza.
Pozdrawiam wszystkich!
![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 00 LPG ] Różnica między silnikiem AQH a ANK
[S8 D2 00 LPG ] Różnica między silnikiem AQH a ANK
Ostatnio zmieniony 29 gru 2014, 13:44 przez radekrado, łącznie zmieniany 2 razy.
Hej. Ja na Twoim miejscu bym przemyślał sprawę. Mniej więcej obliczyć koszt remontu Twojego silnika i zobaczyć jak to się ma do kosztów kupna innego ( np. tego 340 konnego ). Może być tak że koszty niewiele będą się różniły a nie wiadomo w sumie w jakim stanie będzie ten drugi silnik, jeśli trafisz na "zajechany" ?? :-/ czego nie życzę, a tak jak wyremontujesz swój to wiesz co masz... Chyba że masz jakieś sprawdzone źródło i kupisz w dobrym stanie. To takie moje przemyślenia na ten temat :-D Może się mylę...radekrado pisze:Pewnie trochę straci na mocy, ale kapitalny remont to nieopłaca się w ogóle.
Pozdrawiam i powodzenia życzę...
Audi A8 4.2 (AQF) FL quattro tiptronic
Dokładnie tak, czasem lepiej wyremontować swoje niż kupować kota w worku - bo przecież z zewnątrz ciężko ocenić stan tego kupionego... zobaczysz dopiero jak wrzucisz, zestroisz i pojeździsz...CIERNI pisze:(...)
Może być tak że koszty niewiele będą się różniły a nie wiadomo w sumie w jakim stanie będzie ten drugi silnik, jeśli trafisz na "zajechany" ?? :-/ czego nie życzę, a tak jak wyremontujesz swój to wiesz co masz...
Noi do tego dojdzie soft, potem strojenie, a potem ja się okaże że jakieś oleje, rozrządy...
a skrzynia to aby tak pasuje czy też trzeba przerzucać??
niezły temat tu zarzuciłeś - ja bym chyba wolał remont strzelić
...
a przy okazji remontu wrzuciłbym jakieś ostrzejsze wałki, inny dolot i podstroił soft :mrgreen:
no bo jak pakować kasę to tak, żeby było lepiej niż wcześniej :mrgreen: :mrgreen:
tak jak pisałem wcześniej - przekładka silnika to raczej nie wszystko...radekrado pisze:Panowie, ale przecież idzie sprawdzic stan silnika przed montażem.
dochodzi pewnie soft i wg. mnie pewnie i skrzynia (a może jej soft - nie wiem)
sprawdzenie stanu silnika "na sucho" wg. mnie nie jest miarodajne - dopiero po przejechaniu 1kkm-5kkm będziesz bliżej wiedzy czy wybór był słuszny.
A jak zrobisz solidną kapitalkę w swoim to mniemam że masz ten silnik już do końca dni tego auta w twoich rękach (aby tylko o niego dbać) :lol:
noi przy okazji kapitalki można niewielkim kosztem podnieść parametry silnika (KM i Nm) co daje dodatkowe korzyści :mrgreen:
zamiast pakować motor od S6 który ma fabrycznie gorsze parametry od S8 niewielkim dodatkowym kosztem robisz oryginalny silnik od S8 na mocniejszy niż wychodzil z fabryki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: