części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 02 3.7MPI/LPG ] Problem po montażu LPG

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 sie 2014, 21:35

przepraszam ale masz mylne zdanie
według ciebie pewnie tylko
stag ;)
sory ale są jeszcze inne lepsze to że ty z nimi nie miałeś styczności to proszę cię nie pisz że wszystko po za tym lejącym na prawo i lewo jest złe :)
Bo to nie na miejscu akurat ten sterownik w niektórych typach aut spisuje się znakomicie
a ten twój stag nie podoła :P

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 19 sie 2014, 07:57

Czy ja napisałem cos o stagu? Czy masz zwidy i omamy? :) podtrzymuje zdanie ze ten komputer to lipa a żeby go ustawić poprawnie trzeba miec doktorat z kilku dziedzin, co i tak nie gwarantuje sukcesu.
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 19 sie 2014, 10:42

Tak samo Tartarini montowane w latach 2005-2009.

Mapa obroty vs.wartość podciśnienia. Brak mnożnika, brak wizualizacji w postaci
krzywych.

Jedynie ustawianie na korekty i na sondę szerokopasmową w wydechu.

Trochę siedzenia przy tym jest by to ustawić.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 sie 2014, 11:54

pepi pisze:przepraszam ale masz mylne zdanie
według ciebie pewnie tylko
stag ;)
sory ale są jeszcze inne lepsze to że ty z nimi nie miałeś styczności to proszę cię nie pisz że wszystko po za tym lejącym na prawo i lewo jest złe :)
pepi daj wreszcie spokój bo nie kumam tych wypowiedzi.... nikt tu nie lansował na siłę żadnego STAG'a więc po co te wieczne personalne przytyki :/
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
wilku
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 113
Rejestracja: 10 lip 2014, 06:29
Lokalizacja: Leszno/Oslo

Post autor: wilku » 19 sie 2014, 12:03

Elektryka Ci pożądnego trzeba który to ogarnie to nie jest wina podzespołów
Ostatnio zmieniony 20 sie 2014, 10:38 przez wilku, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 19 sie 2014, 12:14

Tak, wygląda, że źle wpięta jest elektryka.

Do wyjaśnienia:

1. punkt pobierania zasilania po stacyjce
2. zweryfikowanie poprawności odcięcia wtrysków Pb
3. zweryfikowanie poprawności podpięcia głównego zasilania do ECU LPG

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 sie 2014, 18:05

k44761 pisze:Czy ja napisałem cos o stagu? Czy masz zwidy i omamy? :) podtrzymuje zdanie ze ten komputer to lipa a żeby go ustawić poprawnie trzeba miec doktorat z kilku dziedzin, co i tak nie gwarantuje sukcesu.
-o przerosło cię jak widać 'ale tak na prawdę to jest łatwe do ustawienia
i doktoratu nie mam :)
A dlatego napisałem bo kolega miło się wypowiedział już kiedyś o pewnym sterowniku ;)
a jak widać pisać jest łatwo o czymś czego się nie umie ustawić .
Jak ktoś ma problemy z regulacją mapy to przepraszam o czym my rozmawiamy
king się ustawia łatwo
Nie ma złych sterowników tylko są ludzie którzy nie umieją ich ustawić
audi akurat w temacie gazu a8 jest dość łatwym autem
dziwi mnie jedno że co chwilę mamy takie kwiatki
Jak już nie umieją tego ustawiać to niech montują z obd
zaznaczyć tylko banki i samo się ustawi ;)

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 19 sie 2014, 20:02

pepi, akurat ten sterownik nie należy do typu łatwych w ustawieniu. Bez podglądu na korekty bądź afr ciężką jest dobrze dostroić. Trzeba brać pod uwagę że nie jest to auto które dobrze toleruje duże rozjazdy na korektach. Momentalnie pomarańczowa kontrolka się zaświeci.
Ja bym sprawdził czy przy pracy na Pb wtryski dostają impulsy. Może coś wewnętrzny emulator wtrysków źle załącza.

miusk82
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 05 sie 2014, 21:49
Lokalizacja: bialystok

Post autor: miusk82 » 19 sie 2014, 20:14

Umówiłem sie do elektryka podobno najlepszy w mieście.dzięki za podpowiedzi.kolejka dopiero 01.09 ale mam nadzieje że pomoże. :/
Daniel

miusk82
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 05 sie 2014, 21:49
Lokalizacja: bialystok

Post autor: miusk82 » 28 sie 2014, 13:38

Witam Panowie.
udało mi się naprawić ósemeczke. Pompa przelewowa była na dotarciu. Raz działała raz nie. Wsadziłem nowa i auto śmiga. Dzięki za pomoc ;)
Ostatnio zmieniony 29 sie 2014, 17:30 przez miusk82, łącznie zmieniany 1 raz.
Daniel

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 01 wrz 2014, 10:04

No teraz pamiętać o systematycznym tankowaniu benzyn-ki ;)

miusk82
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 05 sie 2014, 21:49
Lokalizacja: bialystok

Post autor: miusk82 » 01 wrz 2014, 13:42

tak słyszałem żeby nie dopuszczać do rezerwy
Daniel

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl