![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z wtryskami lpg HANA zielone
Największym wrogiem każdej instalacji LPG są spadki ciśnienia gazu na listwach.
Co się dzieje z ciśnieniem gazu u Ciebie podczas tych problemów?
0.1-0.2 bara max - więcej będą problemy
(korekty po ciśnieniu, wydłużanie czasu wtrysku LPG, zapętlanie, szarpanie i inne gadziostwa)
Jak nie masz dużych spadków ciśnienia przy pełnym obciążeniu to reszta powinna dać
się względnie łatwo ogarnąć.
Dodam jeszcze, że to co wcześniej pisał SenatorS8 o ustawieniach z sondą szerokopasmową
to jedyna właściwa metoda. Wiesz dokładnie jakie AFR masz i ustawiasz.
Ale najpierw stabilne ciśnienie LPG na listwach. Bez tego ni rusz... podstawa.
Co się dzieje z ciśnieniem gazu u Ciebie podczas tych problemów?
0.1-0.2 bara max - więcej będą problemy
(korekty po ciśnieniu, wydłużanie czasu wtrysku LPG, zapętlanie, szarpanie i inne gadziostwa)
Jak nie masz dużych spadków ciśnienia przy pełnym obciążeniu to reszta powinna dać
się względnie łatwo ogarnąć.
Dodam jeszcze, że to co wcześniej pisał SenatorS8 o ustawieniach z sondą szerokopasmową
to jedyna właściwa metoda. Wiesz dokładnie jakie AFR masz i ustawiasz.
Ale najpierw stabilne ciśnienie LPG na listwach. Bez tego ni rusz... podstawa.
tez nie mialem dopuki nie zaczalem grzac 200+ i nie kazałem sobie zmniejszac czasu wtrysków
pozniej natrafilem powyzej 200 na to nie domaganie a ze chce moc korzystac z całości mocy kiedy tylko mi sie zachce to teraz będą dłubac ale ogolnie wypowiem sie po tej imprezie
tak czy owak nie zgodzilem sie na hany czerwone bo mowili ze zrobia go idealnie na nich postanowilem ich przydusic i maja robic na zielonych


bądź sobą, wariatów też lubią
na razie nie gnałem pod kreskę ale auto chodzi jak powinno , zmniejszyli cisnienie i poprawili mapy jest dobrze wiecej bede wiedzial jak pogonie maszyne i ja pozniej zeskanuje
poki co jestem zadowolony , ale wez sie tu rozpedz do 250
jest to do zrobienie obok mnie ale poki co jestem zabiegany i przemeczony
w kazdym razie dziekuje kolegom za sugestie postawilem na swoim (a raczej waszym ) i jest ok
co do narzekan na staga hmm chyba nie powinien wypowiadac sie ten kto go nie ma
ja pomimo malutkich pierdolek zwiazanych z regulacją nie mialem problemów a auto było ustawione dobrze jak wspomnialem na wlasne zyczenie zaczalem przy tym dlubac (po hamowni) ale jak sie mowi na bledach sie uczymy to co mnie spotkalo jeszcze bardziej przekonuje mnie do staga
i szczerze polecam kazdemu 


w kazdym razie dziekuje kolegom za sugestie postawilem na swoim (a raczej waszym ) i jest ok

co do narzekan na staga hmm chyba nie powinien wypowiadac sie ten kto go nie ma

ja pomimo malutkich pierdolek zwiazanych z regulacją nie mialem problemów a auto było ustawione dobrze jak wspomnialem na wlasne zyczenie zaczalem przy tym dlubac (po hamowni) ale jak sie mowi na bledach sie uczymy to co mnie spotkalo jeszcze bardziej przekonuje mnie do staga


bądź sobą, wariatów też lubią
Nie o to chodzi że krzycze bo naczytałem się LPG forum-słysze co mi znajomi gadają,widze co sie z autami dzieje a wielu ludzi znam dobrze i wiem jaki maja poziom wiedzy czy styl jazdy.
Nieistotne to co widze i słysze dla ludu. Ja nie zakładam na pałke takich rzeczy jak LPG czy Air czy tez jakiś swap czy turbo.
Preston jak jestes zadowolony to fajno ale weź pod uwage fakt że np ja nie interesuje się swoja instalka wcale. Dział tak jak tego oczekuje i tylko wymieniam filtry co 15tyś.
Gwarancja gwarancją ale nie cierpie jak coś sie nowe zaczyna psuć-nie po to się kupuje nowe.
Nieistotne to co widze i słysze dla ludu. Ja nie zakładam na pałke takich rzeczy jak LPG czy Air czy tez jakiś swap czy turbo.
Preston jak jestes zadowolony to fajno ale weź pod uwage fakt że np ja nie interesuje się swoja instalka wcale. Dział tak jak tego oczekuje i tylko wymieniam filtry co 15tyś.

Gwarancja gwarancją ale nie cierpie jak coś sie nowe zaczyna psuć-nie po to się kupuje nowe.
tu sie musze z Mackiem zgodzic! Na poczatku tez mialem dylemat...Stag czy BRC...dlugo sie "sprzczalismy" ktora lepsza, plusy / minusy itp...ale w koncu stanelo na BRC. wymienilem parownok oraz wtryski na nowe funkiel nowkinp ja nie interesuje się swoja instalka wcale. Dział tak jak tego oczekuje i tylko wymieniam filtry co 15tyś.
Gwarancja gwarancją ale nie cierpie jak coś sie nowe zaczyna psuć-nie po to się kupuje nowe.

po krotkiej konsultacji z pepim, filtry wymieniam nie od przejechanych km tylko od ilosci przeplywi gazu...czyli co jakies 5000km


to nie jest zwykły napęd...to
jak napisalem mialem bez problemu pojechalem na hamownie tam doradzilimi zmiany i rozstroilem instalke nic sie nie popsulo zostalo rozstrojone a teraz dostroili (moja wina )
nie wiem Apo jak jeździsz , ja sobie lubie poszalec i denerwuje mnie byle co wiec nie jeden nie bedzie wiedzial o co mi chodzi
nie wiem Apo jak jeździsz , ja sobie lubie poszalec i denerwuje mnie byle co wiec nie jeden nie bedzie wiedzial o co mi chodzi

bądź sobą, wariatów też lubią
Apo jeździ normalnie ale z racji iż przebywam czesto w DE to autobahny kuszą mnie. Jak nie ma gęstego ruchu to pedał głeboko idzie
Zdrowo polatać na PB no ale jak mam jechać ze 100km bez przerwy z predkościami ok 200 czy wiecej to lepiej żeby spalał gaz
No i spala i jest ok. Wspomaganie się PB przy obciążeniu mam ustawione ale nie zauwazyłem jakiś ubytków w baku.
Ja swoje filtry częsciej zmieniac nie bede bo pierwsze tysiące klepałem w PL i tam po 15tyś były trochę zabrudzone a po kolejnej wymianie gdzie 95% było na niemieckim gazie to filterki wyglądały jak nowe.


Ja swoje filtry częsciej zmieniac nie bede bo pierwsze tysiące klepałem w PL i tam po 15tyś były trochę zabrudzone a po kolejnej wymianie gdzie 95% było na niemieckim gazie to filterki wyglądały jak nowe.