Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z wtryskami lpg HANA zielone

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 16 wrz 2014, 09:46

Ja podzielam zdanie Kolegi pepi, dotyczące zmiany gazownika. W przeciwnym wypadku może to być dopiero początek problemów z Twoją instalacją gazową.

Gość

Post autor: Gość » 16 wrz 2014, 12:34

No i kupa bo zmieni gazownika i straci gwarancje na ten szmelc stagowski a wtedy już następne awarie na bank beda kosztowały.

Trudna sprawa bo dasz im wolna reke to niedługo zmienisz silnik albo auto gdyż już widac że szukaja po omacku...

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 16 wrz 2014, 12:45

Największym wrogiem każdej instalacji LPG są spadki ciśnienia gazu na listwach.

Co się dzieje z ciśnieniem gazu u Ciebie podczas tych problemów?

0.1-0.2 bara max - więcej będą problemy
(korekty po ciśnieniu, wydłużanie czasu wtrysku LPG, zapętlanie, szarpanie i inne gadziostwa)

Jak nie masz dużych spadków ciśnienia przy pełnym obciążeniu to reszta powinna dać
się względnie łatwo ogarnąć.

Dodam jeszcze, że to co wcześniej pisał SenatorS8 o ustawieniach z sondą szerokopasmową
to jedyna właściwa metoda. Wiesz dokładnie jakie AFR masz i ustawiasz.
Ale najpierw stabilne ciśnienie LPG na listwach. Bez tego ni rusz... podstawa.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 16 wrz 2014, 18:29

fura odstawiona jutro bedzie do odbioru zobaczymy czy bedzie lepiej
bądź sobą, wariatów też lubią

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 wrz 2014, 20:46

więc tak jak oni nie umieją tego ustawić to masz prawo pojechać gdzie indziej i to wyregulować na koszt ich
3 razy mogą ustawiać :)
Mogę tylko nadmienić za ja swojej praktycznie nie ustawiałem
i nie mam żadnych problemów :)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 16 wrz 2014, 20:56

tez nie mialem dopuki nie zaczalem grzac 200+ i nie kazałem sobie zmniejszac czasu wtrysków :) pozniej natrafilem powyzej 200 na to nie domaganie a ze chce moc korzystac z całości mocy kiedy tylko mi sie zachce to teraz będą dłubac ale ogolnie wypowiem sie po tej imprezie :) tak czy owak nie zgodzilem sie na hany czerwone bo mowili ze zrobia go idealnie na nich postanowilem ich przydusic i maja robic na zielonych
bądź sobą, wariatów też lubią

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 wrz 2014, 21:23

to ja swoją rozpędziłem do 275 licznikowych :)
z nawigacji 257 chyba :)
na lpg :D

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 18 wrz 2014, 08:27

Apophis,
ten szmelc stagowski
zaczyna się 😃
Elektronika samochodowa.

Gość

Post autor: Gość » 18 wrz 2014, 13:09

k44761 pisze:zaczyna się 😃
Witaj przyjacielu :)
Cała armia znajomych się z tym użera więc jedynie tylko do Daewoo sie ten stag nadaje bo tam nie narzekają :)

EOT!!

Preston chyba zadowolony bo nie zgłasza że coś zle porobili na poprawkach...narazie ;)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 18 wrz 2014, 18:12

na razie nie gnałem pod kreskę ale auto chodzi jak powinno , zmniejszyli cisnienie i poprawili mapy jest dobrze wiecej bede wiedzial jak pogonie maszyne i ja pozniej zeskanuje :) poki co jestem zadowolony , ale wez sie tu rozpedz do 250 :) jest to do zrobienie obok mnie ale poki co jestem zabiegany i przemeczony


w kazdym razie dziekuje kolegom za sugestie postawilem na swoim (a raczej waszym ) i jest ok :)


co do narzekan na staga hmm chyba nie powinien wypowiadac sie ten kto go nie ma :)
ja pomimo malutkich pierdolek zwiazanych z regulacją nie mialem problemów a auto było ustawione dobrze jak wspomnialem na wlasne zyczenie zaczalem przy tym dlubac (po hamowni) ale jak sie mowi na bledach sie uczymy to co mnie spotkalo jeszcze bardziej przekonuje mnie do staga :) i szczerze polecam kazdemu :)
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 18 wrz 2014, 18:23

Nie o to chodzi że krzycze bo naczytałem się LPG forum-słysze co mi znajomi gadają,widze co sie z autami dzieje a wielu ludzi znam dobrze i wiem jaki maja poziom wiedzy czy styl jazdy.
Nieistotne to co widze i słysze dla ludu. Ja nie zakładam na pałke takich rzeczy jak LPG czy Air czy tez jakiś swap czy turbo.

Preston jak jestes zadowolony to fajno ale weź pod uwage fakt że np ja nie interesuje się swoja instalka wcale. Dział tak jak tego oczekuje i tylko wymieniam filtry co 15tyś. ;)

Gwarancja gwarancją ale nie cierpie jak coś sie nowe zaczyna psuć-nie po to się kupuje nowe.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 wrz 2014, 20:07

ja miałem techa to taki inny stag :)
jakby co
to nie są złe sterowniki tylko zazwyczaj mało kumaci gazownicy psują opinię
ale ja preferuje inne był tylko przelotny romans i rozwód z hukiem :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 wrz 2014, 20:38

np ja nie interesuje się swoja instalka wcale. Dział tak jak tego oczekuje i tylko wymieniam filtry co 15tyś.

Gwarancja gwarancją ale nie cierpie jak coś sie nowe zaczyna psuć-nie po to się kupuje nowe.
tu sie musze z Mackiem zgodzic! Na poczatku tez mialem dylemat...Stag czy BRC...dlugo sie "sprzczalismy" ktora lepsza, plusy / minusy itp...ale w koncu stanelo na BRC. wymienilem parownok oraz wtryski na nowe funkiel nowki :) fakt faktem kosztowalo mnie to jakies 2500zl ale juz chyba ponad rok oprocz wymiany filtrow i sezonowego ustawienia zima-lato nawet nie zagladam...

po krotkiej konsultacji z pepim, filtry wymieniam nie od przejechanych km tylko od ilosci przeplywi gazu...czyli co jakies 5000km :D i oczywiscie nie jakies zamienniki Czaja tylko ori BRC...dluzej wtryski pozyja ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 18 wrz 2014, 23:06

jak napisalem mialem bez problemu pojechalem na hamownie tam doradzilimi zmiany i rozstroilem instalke nic sie nie popsulo zostalo rozstrojone a teraz dostroili (moja wina )
nie wiem Apo jak jeździsz , ja sobie lubie poszalec i denerwuje mnie byle co wiec nie jeden nie bedzie wiedzial o co mi chodzi :)
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 19 wrz 2014, 11:59

Apo jeździ normalnie ale z racji iż przebywam czesto w DE to autobahny kuszą mnie. Jak nie ma gęstego ruchu to pedał głeboko idzie :) Zdrowo polatać na PB no ale jak mam jechać ze 100km bez przerwy z predkościami ok 200 czy wiecej to lepiej żeby spalał gaz :) No i spala i jest ok. Wspomaganie się PB przy obciążeniu mam ustawione ale nie zauwazyłem jakiś ubytków w baku.
Ja swoje filtry częsciej zmieniac nie bede bo pierwsze tysiące klepałem w PL i tam po 15tyś były trochę zabrudzone a po kolejnej wymianie gdzie 95% było na niemieckim gazie to filterki wyglądały jak nowe.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl