[D3 02 4.2MPI ] Rozrusznik
[D3 02 4.2MPI ] Rozrusznik
Witam.
Autko postoi nockę i odpali za trzecim lub dziesiątym razem?
Po odpaleniu nie ma problemu z ponownym rozruchem.
VCDS pisze : Zwarcie do masy lub zablokowany mechanicznie??
Pomocy bo na wakację lecę i na parkingu go porzucę nie chcę niespodzianki po powrocie.
Pozdrawiam.
Autko postoi nockę i odpali za trzecim lub dziesiątym razem?
Po odpaleniu nie ma problemu z ponownym rozruchem.
VCDS pisze : Zwarcie do masy lub zablokowany mechanicznie??
Pomocy bo na wakację lecę i na parkingu go porzucę nie chcę niespodzianki po powrocie.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2014, 17:18 przez datelos, łącznie zmieniany 1 raz.
Paliwa full. Aku 100%.
Przy próbie uruchomienia nie kręci silnikiem, czasami nawet wykasuje mi datę i godzinę.
Ale jak odpali to nie ma później żadnych problemów, kręci za każdym razem.
Jeszcze jedno jak już zagada po kilku próbach to nie gaśnie ECU, dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ECU gaśnie.
Przy próbie uruchomienia nie kręci silnikiem, czasami nawet wykasuje mi datę i godzinę.
Ale jak odpali to nie ma później żadnych problemów, kręci za każdym razem.
Jeszcze jedno jak już zagada po kilku próbach to nie gaśnie ECU, dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ECU gaśnie.
pepi pisze:raczej pompa paliwa
dolej paliwa ponad połowę baku
pepi pisze:prawa podłużnica masz tam łączenie
i pewnie ono
tak mniej więcej na poziomie rozrusznika
pepi czy ty wogóle czytasz co i gdzie piszesz?pepi pisze:w d2 jest na podłużnicy
Temat jest o D3 a ty tu opisujesz rady i usterki z D2 a to 2 zupełnie inne konstrukcje.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-