części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 98 LPG ] LPG do oceny - co zrobić aby było lepiej

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 05 wrz 2014, 21:07

pepi pisze:gazownik pewnie da zielone i ciśnienie wywinduje bo reduktor nie wyrabia
To wywinduje ciśnienie bo reduktor nie wyrabia czy dlatego ze zielone hany?
Bo czytam i się zastanawiam czy faktycznie się znacie na tym, czy tylko takie wrażenie sprawiacie.
Mam zielone i na ciśnieniu 1,1 bara chodzą cały czas. Korekty paliwowe w granicach zera.

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 05 wrz 2014, 21:11

przy katalogowej wartości przelicznika mocy wychodzi 42KM na cylinder, a niebieskie są od 40 do 60... u mnie w silniku nie ma już nawet 40KM na cylinder... jak motory robie i wsadzę troche większą dysze, to potrafi pogorszyć osiągi niż je poprawić także widać nawet w wykresie od pepi"ego, że zielone na 1bar wydają 42KM na sztuke :) także nie widze sensu jakoś przesadzać... teraz jeżdzę na valtekach co czuje jak by dawały rade ze 20km ze sztuki i jakoś żyje :P

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 wrz 2014, 21:29

matko boska mi nie płacą za wasze edukowanie :D
po pierwsze czy dla wtrysku praca na ciśnieniu 1,4 a praca na 0,9 ?
który wtryskiwacz dłużej pożyje ?
Po jakiego djabła pompować układ i potem dyszą to dławić ?
gdzie tu sens gdzie logika
Ciśnienie zazwyczaj panowie gazownicy ustawiają na 1,4-1,5 \a przechodzenie na paliwo przy 0.6
a spadki powinny być rzędu 0,2-0,3 a tu prawie 1 bar
albo podpieranie się paliwem ;)

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 26 wrz 2014, 12:38

no i gaz zrobili...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ogólnie nie ten samochód :) ciągnie dużo fajniej do końca, nie gaśnie, nie szarpie i pali odziwo dużo mniej :D a do tego benzyny nie ciągnie :)

ale oczywiście nie może być wszystko u mnie normalnie i po ok 500km nagle zaczął piszczeć przełącznik gazu i dioda szybko mruga...
dzisiaj byłem u gazownika co montował, naszukali, nakombinowali i prawdopodobnie sterownik padł, albo coś w instalacji bo na kompie widzi tylko 4 cylindy... :( nie dość, że wydudniłem pełno pieniędzy na istalacje to jeszcze padło jedyne co było nie ruszane i wymienione na nowe ;(

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 26 wrz 2014, 12:50

O jeju <jezu> Każdy z przedowów nie dość, że długi to mai inną długość :(
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 26 wrz 2014, 12:59

Witam!
krzychu22.p1i pisze:Każdy z przedowów nie dość, że długi to mai inną długość
To akurat w tym przypadku nie ma zadnego znaczenia.Tu gdzie powinno byc rowno jest ok.Gorzej natomiast z filtrem fazy lotnej ktory "nie figuruje" w instalacji.Reszta wyglada malo obiecujaco.

Stefan.

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 26 wrz 2014, 13:05

o filtry też sie pytałem, to majster pacnął się w łeb tylko i w poniedziałek ma się poprawić i wsadzić :)

Gość

Post autor: Gość » 26 wrz 2014, 13:11

Nie no totalna porażka. Współczuje koledze....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 wrz 2014, 13:19

matko boska <jezu>
już daje foty na forum lpg :D
do odpowiedniego działu

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 wrz 2014, 13:22

chłopie opasek nie dali na ciśnieniu
uważaj bo auto się spali !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <jezu>

ernesto

Post autor: ernesto » 26 wrz 2014, 13:24

Jest tragedia z tymi przewodami, zrób z nimi porządek lepiej sam i podciśnienie do mapsensora powinno iść z innego miejsca moim zdaniem niż z jednego dolotu.
Lepiej by miał ciągnąć zaraz za przepustnicą

Obrazek

Gość

Post autor: Gość » 26 wrz 2014, 13:26

Jak b y mnie tak potraktowano to bym był dozgonnym wrogiem LPG ! Nie dośc że syf to jeszcze pochrzanione wiele rzeczy a i o bezpieczeństwie zapominają i aspekt wizualny to jak by nie istniał wcale....

Nóż się sam otwiera.

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 26 wrz 2014, 13:28

ernesto, jak by tak zrobić to by węże pozaginane były przy wtryskach...
a tak jak obudowy założe to nawet za bardzo nie widać tej instalacji... :P
chopaki na forum LPG niby polecani byli... także nie wiem... nie dobijajcie mnie już tak, bo i tak jestem załamany tym sterownikiem... nie dość że ponad 2tysiaki dałem za ten gaz teraz to jeszcze sterownik cholerny kosztuje majątek jak patrzyłem.... :/

Gość

Post autor: Gość » 26 wrz 2014, 13:35

No to jak dałes 2 tysiaki to się nie dziwie że masz kibel. Nie dobijamy a jestesmy jeszcze delikatni. CHłopie cena LPG jest jakims wyznacznikiem bo zlecając serwisowi od gazu taki montaż bez 5tyś nie ma co wchodzić!

ernesto

Post autor: ernesto » 26 wrz 2014, 13:44

Obrazek

zrób tak.
Zobacz jak u mnie idą przewody:
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Jedynie co będę robił to zmieniał wtryski na pojedyncze.
Wszystko się zmieści dajesz dłuższą śrubę od środkowej obudowy na nią dajesz nakrętkę która będzie dystansem i przykręcasz. Obudowa jest troszkę wyżej i nic nie zgniata

Przy wtryskach nie będą pozginane bo uciskasz je w pionie. Ale najpierw wyciągasz listwę wtryskową z benzyny, wkładach gazowe i przykrywasz je listwą benzynową.
Nasz kolega z forum ma tak zrobione i ostatnio oglądałem jego instalke, u siebie zrobię tak samo.
Odległość wtryskiwacza od kolektora może jest 3 cm.
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2014, 13:57 przez ernesto, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl