pepi pisze: karol208 pisze:z 14 na 5 stopni C przy temperaturze reduktora ok 50 stopni C
-i to ma być ok ?
lpg nadaje się tylko do wolnej jazdy ??
Zauważ że podałem temperaturę reduktora nierozgrzanego bo w takich warunkach zimowych robiłem OSC.
Różnica pomiędzy temperatura reduktora a lpg 45st. jeżeli reduktor rozgrzeje do normalnej temp pracy czyli ok 90st to lpg będzie miało 20-30st.
Latem nie mam wyższej temp lpg niż 50st.
Ciągle testuje Agisa P13 przeglądałem właśnie osc z P13 i w ciepły dzień ok 25st.
Temp reduktora ok 90-95st
ciśnienie spadek max z 1 bar robocze na 0,9 przy bucie ok 220km/h
Temp reduktora nieco spad o kilka stopni natomiast gazu wynosi w granicy 35-50st
To są moje obserwacje więc jeżeli ktoś uważa że jeden za mało bo zimą musi pokręcić bokiem na parkingu to ok. Ja zimą nie latam pełnym butem.
Ja nie powielam plotek ,,Tata a Marcin powiedział..." sam sprawdzę i się dowiem.
Należy pamiętać że 2 reduktory to więcej płynu w układzie co wydłuża czas rozgrzewania silnika i przełaczenia na LPG.
Mi jak na razie 1 gold wystarcza, czas pokaże. nad pompą ABS ma ciepło i węże do niego nie są kilometrowe