części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Drgania na wolnych obrotach

ernesto

Post autor: ernesto » 30 wrz 2014, 00:10

Temat magluje dalej.
Teraz pytanie, czy jeśli motor będzie dziabnięty na rozrządzie to mogą powstawać takie objawy? Powiedzmy o zęba ?

Awatar użytkownika
wilku
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 113
Rejestracja: 10 lip 2014, 06:29
Lokalizacja: Leszno/Oslo

Post autor: wilku » 30 wrz 2014, 06:30

Jest to możliwe, wiem bo mialem tak kiedyś
Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 wrz 2014, 06:59

zdecydowanie tak

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 30 wrz 2014, 08:11

Przestawiony rozrzad da slabszy odczyt na pomiarze kompresji wzgledem drugiej glowicy

ernesto

Post autor: ernesto » 30 wrz 2014, 20:02

Dziś po długim okresie dłubania, grzebania, brudzenia się. Adaptacji ECU na benzynie 2 godziny jazdy w różnych warunkach zatankowałem gaz i próba.
Silnik cyka pięknie. Biegi do góry zmienia rewelacyjnie i wtedy kiedy ja tego chce a nie kiedy on sobie uwidzi i przeciągnie. Niby mała nieszczelność a jakiego syfu potrafi narobić. Motor się uspokoił ma czasami drgawki podczas zrzucania ale podejrzewam zawieszenie tylnego dyfra.
Czas testowania rozpoczęty, zobaczymy czy nic nie powróci. Z wielkim podziękowaniem dla kolegów klikam POMÓGŁ ;) 3majcie kciuki ;)

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 30 wrz 2014, 20:19

Co to była za nieszczelnść ?

Gość

Post autor: Gość » 30 wrz 2014, 20:38

Zapewne chodziło o tę na tej gumie przy przepustnicy?

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 30 wrz 2014, 21:27

No właśnie nie jestem pewny - bo niby to nie pomogło, więc ciekaw jestem czy była jeszcze jakaś nieszczelność.

ernesto

Post autor: ernesto » 30 wrz 2014, 22:55

kmicic-lt pisze:Co to była za nieszczelnść ?
Wszelkie pęknięcia zlikwidowałem, co się okazało była podwinięta guma łącząca przy przepustnicy, w takim miejscu że nawet nie dało się wymacać palcem czy idealnie siedzi na miejscu. Nachodziła ciężko więc posmarowałem ją delikatnie płynem do garów i ładnie siadła w swoje miejsce. Cały cyrk robiło lewe powietrze:
- drgawki na wolnych obrotach ( brak )
- przeciąganie podczas zmiany z 3-4 4-5 ( brak )
- po osiągnięciu danej prędkości i odjęcie nogi z gazu, opóźniona reakcji na załączenie wyższego biegu ( brak )
- szarpanie podczas zapinania 3-4 ( brak )
- oporne wspomagania, po rozgrzaniu ciężko kręciło się kierownicą trzeba było się siłować ( brak )

I wydawało się że niby wszystko jest szczelne a jednak nie było.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 paź 2014, 07:29

ernesto pisze:- oporne wspomagania, po rozgrzaniu ciężko kręciło się kierownicą trzeba było się siłować ( brak )
-?????????????????????????????????

ernesto

Post autor: ernesto » 01 paź 2014, 08:44

pepi, chodzi o to że jak silnik się zagrzał obroty rzędu 600 na D i na postoju kręciłem kierą to obroty spadały znacząco, ale wystarczyło że dałem mu deczko gazu na poziom około 1000 obr/min czy wyrzuciłem na N chodziło leciutko. Wydaje mi się że nie normowały się na tyle by utrzymać odpowiednie obroty by uciągnąć pompę a ona sama w sobie stawia opór. Teraz na D po zagrzaniu silnika i kręceniu na postoju obroty stoją w miejscu. Nie wiem czy to logiczne ale tak mi się wydaje.

djmdp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 28 lis 2016, 15:33
Lokalizacja: Wro

Post autor: djmdp » 28 sie 2017, 15:18

Hej Ernesto, o której gumie piszesz? Mógłbyś zrobić fotkę jej i oznaczyć gdzie mniej więcej? Mam idealnie te same objawy co Ty, ustawiłem rozrząd na blokady, jest idealnie, ma kopa jak talala, przepływka 223g/s, a drgania nie ustały.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl