Post
autor: puzzel1 » 12 wrz 2014, 13:54
właśnie że obroty mam cały czas 680, od początku jak mam auto takie były..
Z tym ruszaniem to od niedawna właśnie coś się porobiło, zdarzyło mi się w tym tygodniu ze 2 razy, że po puszczeniu hamulca nie chciał sam jechać na D (auto było lekko pochylone, ale wcześniej zawsze ruszał z takiej pozycji sam), reakcja na gaz wydaje się być taka jak zawsze.
Ale niestety wszystkie objawy które mam wskazują na konwerter:
- nie trzyma pod górkę
- szarpie przy przełączaniu z R na D i odwrotnie
- po puszczeniu hamulca w pozycji D raz toczy się wolniej, raz szybciej, raz wogóle nie rusza
- kierownica ma drgania w przedziale ok. 60-100km/h
- troche opóźnia zmianę na wyższy bieg po puszczeniu gazu przy większych obrotach i szarpie w tym momencie
- szarpnięcie przy wyhamowywaniu do 0
- większe spalanie (po zakupie w cyklu mieszanym łykała średnio 15l gazu, teraz 19-20l)
Wydaje mi się, że konwerter mógł nie zostać zregenerowany, ponieważ gdy kupowałem a8, poprzedni właściciel mówił, że to szarpanie przy przełączaniu z R na D i odwrotnie było zarówno przed remontem, jak i po, a w warsztacie który mu robił remont powiedzieli, że przy quattro tak jest zawsze (bzdura, bo jeździłem innymi a8 i nie we wszystkich to było).
Dlatego podejrzewam że konwerter nie dostał regeneracji, a kase wzięli za to.
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2014, 14:20 przez
puzzel1, łącznie zmieniany 1 raz.