Zwykła żarówka w lampie czy też z tyłu za lampą to moim zdaniem straszny drut - nie róbcie czegoś takiego - coś takiego robią tylko ci co kompletnie nie wiedzą co z tym fantem dalej zrobić a na siłę chcą mieć LEDy <tjaa>
Skoro chcesz LEDy to zrób LEDy i to tak aby to działało bez chowania jakieś świecącej w komorze silnika żarówki - można to zrobić bo robiłem wielokrotnie i u siebie również mam lampy przerabiane.
Rezystory ceramiczne?... te które są w linku powyżej to pierwsze słyszę <lipa>
Tu ma być odprowadzane ciepło a gdzież w tych rezystorach ma to być?
Co by była jasność....
W miejsce zwykłej żarówki W5W wsadzamy żarówkę LED, jakąkolwiek która spełni nasze wymagania estetyczne i psychicznie da na uczucie kupna czegoś lepszego niż ostatni chiński shit.
Równolegle do niej podpinamy rezystor obciążeniowy który jest z własnym radiatorem - właściwie dobrany daje odpowiednie obciążenie dla układu ale ponieważ pracuje zwarciowo to skutkiem ubocznym jest ciepło jakie wydziela stąd też istotnym może być miejsce jego montażu.
Rezystor ma być podobny do tego co tutaj: http://obrazki.elektroda.net/69_1208003378.jpg - tzn. z wyglądu taki sam tylko wartość nie koniecznie ta sama.
Takich rezystorów montowałem już wiele, w swoim aucie jak i w innych autach i to jest ów szumnie na allegro nazywany "kasownik błędów" czy też "adapter CAN-BUS"
