części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] Brak świateł długich

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 22 paź 2014, 18:16

Witam mam ten sam problem tylko w D3 jak pociągnę manetkę do siebie to długie są ale jak przełącze od siebie żeby włączyć długie to się nie zapalają wiem że to wina manetko bo miałem tak kiedyś w A6 i wymieniałem manetkę. Tylko żeby to zrobić trzeba zdjąć Airbaga i kierownicę, czy jak odłączę poduszkę bez odłączania akumulatora to nie będzie odpału przy ponownym podłączeniu jeśli zapłon nie będzie włączony ???, pytam bo nie chcę odłączać akumulatora żeby później nie przeprowadzać adaptacji ?
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

sebek1195
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 44
Rejestracja: 30 lip 2014, 08:50
Lokalizacja: ostrowiec sw

Post autor: sebek1195 » 22 paź 2014, 18:26

Ogród-Lca, Jak odłączysz akumulator to pozbędziesz napięcia wszystko. Znaczy się komp nie powinien zarejestrować błędu że jest coś nie tak.
W D2 lepiej zdjąć klemy by zdjąć kierownicę ale co do D3 hmm. Ja bym zdejmował przy takiej operacji

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 22 paź 2014, 18:49

Właśnie dziś doszedłem do wniosku że coś musiało zaśniedzieć bo ostatnio mało w trasie i nie nocą , ale jak włączę kierunek w dół i manetka na długie to załącza za każdym razem , cofam kierunek i dalej normalnie świecą .

sebek1195
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 44
Rejestracja: 30 lip 2014, 08:50
Lokalizacja: ostrowiec sw

Post autor: sebek1195 » 23 paź 2014, 13:37

tutenhamon, musisz dostać się do manetki dobrze ją przejrzeć. Może obędzie się bez wymiany na nową. Przed operacją zdejmij klemy z akumulatora by nie nałapał błędów.

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 23 paź 2014, 15:41

sebek1195 pisze:tutenhamon, musisz dostać się do manetki dobrze ją przejrzeć. Może obędzie się bez wymiany na nową. Przed operacją zdejmij klemy z akumulatora by nie nałapał błędów.

Nie złapie. Zdejmowałem nie dawno kiere ( wymiana calego licznika z nowym fisem ) bez odpinania aku i nie załapał żadnych błędów.

Adaptacja po dołączeniu aku jest wkur.iajaca :)

Nawiasem mówiąc, mam ten sam problem z manetką, na stałe długie ni hu hu, ale mrugać mruga długimi
Ostatnio zmieniony 23 paź 2014, 21:27 przez stillbadboy, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 23 paź 2014, 15:52

A zdejmował ktoś kierownicę w D3 bez odpinania aku ?
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

sebek1195
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 44
Rejestracja: 30 lip 2014, 08:50
Lokalizacja: ostrowiec sw

Post autor: sebek1195 » 23 paź 2014, 19:58

stillbadboy pisze:adaptacja po dolaczeniu aku jest wkur.iajaca :)
Jaką adaptacje? W przedliftach D2?

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 24 paź 2014, 07:48

No właśnie , ja tak dla bezpieczeństwa zawsze odłączam zasilanie w trakcie demontażu podzespołów ele. zresztą instrukcje też o tym mówią . http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... place.html

ernesto

Post autor: ernesto » 24 paź 2014, 22:12

sebek1195 pisze:
stillbadboy pisze:adaptacja po dolaczeniu aku jest wkur.iajaca :)
Jaką adaptacje? W przedliftach D2?
Zgadzam się
Ja jak robiłem kostkę stacyjki i przy demontażu Krzychu22.p1i polecił mi odpięcia aku przed całą operacją która wymagała zdjęcia kiery. Za co mu serdecznie dziękuję bo zawsze dobrze doradzi. Zgodnie z jego zalecaniami tak uczyniłem i nic się nie stało. Nawet po ponownym podpięciu VAG-a zego błędów i nie musiałem żadnej adaptacji robić.
Adaptacje a i owszem ale w FL-ach gdzie przepustnica nie jest już na linkę.

Gość

Post autor: Gość » 24 paź 2014, 22:14

Po odpieciu AKU w D2 to się chyba robi adaptacje radia jedynie bo stacje pouciekają. Odpinałem kiedyś w FL i nic nie trza było robić. Szkoła odpinania do byle czego jest dobra bo zawsze brak prądu nie przysporzy tyle kłopotu co jakiś jego chwilowy nadmiar(przepięcie itp)

ernesto

Post autor: ernesto » 24 paź 2014, 22:38

Apophis, U mnie jest ori i jedynie trzeba wklepać kod. Stacje chyba zapisywane są na stałe. Ale to już inna śpiewka. Dobrze piszesz, lepiej odpiąć, Ja zawsze miałem lęki że podczas odpinania czy wpinania kiery nagle wybucha poduszka.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 24 paź 2014, 22:41

Apophis pisze:Po odpieciu AKU w D2 to się chyba robi adaptacje radia jedynie bo stacje pouciekają.
Pilot centralnego też

Gość

Post autor: Gość » 24 paź 2014, 22:49

karol208 pisze:Pilot centralnego też
Fakt o ile ma się ori sterownik.
Erni ja nie mam ori radia więc zegarek i stacje oraz bassy musze kodować :D

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 25 paź 2014, 01:30

Koledzy ktoś z D3 może coś podpowie ?
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl