części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Szarpanie skrzyni po wymianie oleju

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 28 paź 2014, 18:28

Dokładnie przesada byłem przygotowany ze usłyszę 1200 max 1400zł, ale dwa koła to ich poniosło .
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 28 paź 2014, 18:29

Za sama wymiane to i tak stanowczo za dużo - moim zdaniem taka usługa powinna kosztowac max 500zl
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 28 paź 2014, 18:50

Niech 500zł kosztuje sama robocizna do tego 700-900zł części to max 1400 ale nie 2000ts to nie wiem co oni w tym jeszcze robią moze tankują do pełna . Chyba będę musiał zostać przy wymianie statycznej .
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

Gość

Post autor: Gość » 28 paź 2014, 19:00

ja bym zrobił ze 2-3 statyczne czesciej niż trza. Zależne od stanu oleju i filtra.

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 28 paź 2014, 19:11

Tak chyba trzeba bedzie zrobić .
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 28 paź 2014, 19:17

No i takie rozwiązanie widzę najlepsze i sam sobie to zrobisz. I kasy starczy Ci na kilka razy takich wymian. O;ej kolega wyżej tez Ci podał jaki i pewnie ma go w ofercie.

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 28 paź 2014, 19:51

W D2 wymieniałem sam tu mam trochę obawy co do tego żeby stan oleju był pózniej prawidłowy .
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 28 paź 2014, 20:23

Zasada wymiany w D3 jest taka sama jak D2. Wszystko na spokojnie we 2 osoby, pilnować temperatury i będzie git.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 28 paź 2014, 21:48

krzychu22.p1i pisze:Zasada wymiany w D3 jest taka sama jak D2. Wszystko na spokojnie we 2 osoby, pilnować temperatury i będzie git.
Nawet jedna osoba w D3 daje radę, a teraz pogoda jest dobra, bo nie będzie się olej za szybko nagrzewał. Cena nieco za wysoka, ale być może taką podali, bo po prostu nie chcą się w to bawić i liczą na Twoją rezygnację.
Bądź dobry jak chleb.

Gość

Post autor: Gość » 28 paź 2014, 21:57

pebo pisze: bo po prostu nie chcą się w to bawić i liczą na Twoją rezygnację.
Jeśli tak to niech zamkna interes albo naprawiają piły spalinowe....

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 28 paź 2014, 22:15

Apophis pisze:
pebo pisze: bo po prostu nie chcą się w to bawić i liczą na Twoją rezygnację.
Jeśli tak to niech zamkna interes albo naprawiają piły spalinowe....
Maćku, no po prostu czasami tak bywa. Ja nawet ich trochę rozumiem, w końcu muszą zarobić na chleb, a tu jest trochę zabawy. A mechanik też człowiek i pewnie woli narobić się mniej i zarobić więcej. Takie życie mój panie... takie życie.
Bądź dobry jak chleb.

Gość

Post autor: Gość » 28 paź 2014, 22:18

Mój drogi to jest znany i polecany serwis ASB jak ja dzwonie do Łobody to mówia ZAPRASZAMY! A wymiana zajmuje im naście minut.

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 28 paź 2014, 22:22

Apophis pisze:Mój drogi to jest znany i polecany serwis ASB jak ja dzwonie do Łobody to mówia ZAPRASZAMY! A wymiana zajmuje im naście minut.
I to jest sedno sprawy - dobra robota zawsze się obroni.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 29 paź 2014, 04:18

Apophis pisze:2tyś za wymiane oleju lekka przesada.
To za wymianę dynamiczną.... cena jak cena i jakoś nie szczególnie przesadzona.
Apophis pisze:To remont pewnie z dyche bedzie kosztował....
I co w tym dziwnego?....
Generalny remont skrzyni w D3 może kosztować nawet 12-13kpln i determinowane to jest mi.in. mechatroniką którą np. MID-PARTS kupuje nową w ASO i w ASO dopasowuje ją do samochodu.

Samemu można sobie oczywiście zrobić taniej ale jak korzystasz z usług jakiegoś serwisu i oczekujesz od nich przede wszystkim wysokiego poziomu wiedzy to to po prostu kosztuje.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 29 paź 2014, 09:16

FOSS pisze:Samemu można sobie oczywiście zrobić taniej ale jak korzystasz z usług jakiegoś serwisu i oczekujesz od nich przede wszystkim wysokiego poziomu wiedzy to to po prostu kosztuje.
Samemu się na to nie czuję a miedzy D3 a D2 nie ma aż tak kolosalnych rozbieżności.
Widocznie serwis w którym robiłem i nadal serwisuje sobie skrzynie nie bierze cześci z ASO bo szef sam mi kiedys to w rozmowie napomniał że by zbankrutowali od tego.

Cena 2tyś za dynamiczną(wiem jak to się robi) jest nieuzasadniona,za wysoka. Cena 850 za statyczną także. No ale jak się bierze z ASO i dodaje swoją marże to tak własnie jest.

Można nawet dac 25tyś+koszta wymiany za skrzynkę do D2. Kto jak chce.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl