[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wlot powietrza wtórnego ??
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
Pewnie uszkodzone podciśnienie do sterowania zaworamirav85 pisze:Panowie mam takie błędy od czego zacząć sprawdzanie?
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ostatnio wyskoczyło mi:
17819(0x459B):E2
17831(0x45A7):E2
Pompa wtórnego powietrza działa, natomiast zauważyłem, że nie przestawiają się gruchy od klap kolektora. Czy to może mieć wpływ na te błędy? Za spokojnie jeżdżę, aby na wolnych obrotach odczuć brak momentu obrotowego silnika, ale wolę kiedy mechanizm działa jak należy. Z tego co pamiętam, to wciągnięcie gruszek pod wpływem podciśnienia powinno nastąpić po przekręceniu kluczyka w pozycję "zapłon", jeszcze przed zakręceniem silnika.
17819(0x459B):E2
17831(0x45A7):E2
Pompa wtórnego powietrza działa, natomiast zauważyłem, że nie przestawiają się gruchy od klap kolektora. Czy to może mieć wpływ na te błędy? Za spokojnie jeżdżę, aby na wolnych obrotach odczuć brak momentu obrotowego silnika, ale wolę kiedy mechanizm działa jak należy. Z tego co pamiętam, to wciągnięcie gruszek pod wpływem podciśnienia powinno nastąpić po przekręceniu kluczyka w pozycję "zapłon", jeszcze przed zakręceniem silnika.
Ostatnio zmieniony 06 maja 2015, 06:13 przez pebo, łącznie zmieniany 1 raz.
Bądź dobry jak chleb.
czy ktoś mógłby zrobić foto o które dokładnie wężyki tam chodzi bo tego tam tyl jest z nie wiem, albo jakiś zrzut z etki czy coś ???ravenium pisze:Tez tak miałem trzeba jeszcze zrobić drugie od strony przepływomierza , jak zlapalem za rurke to została mi w reku .jedno podciśnienie do egr(między ścianą grodziową a silnikiem było złamane, poprawione) po zkasowaniu błędów wszystko ok , po około 60, 70 km wali błędem j/w.
Po naprawie tych wężyków od zaworów powietrza wtórnego błędy się nie pojawiają .
wywaliło i błędami dzisiaj i checkiem:
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow - MIL ON
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow - MIL ON
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
yy przekaźnik pod ecu jest może juz przypieczony ewentualnie wtyczka na pompie posniedziała
sprawdz rano jak odpalasz czy chodzi sai
w ostatecznosci sai sie konczy ale wtedy słychać jak odkurzacz by chodził taki dzwiek
sa tez cienkie wezyki za filtrem bodajze i one pekaja również co do wezyków to nie wymieniałem narazie to nie pomoge
co do przekaznika to stojac przed autem przodem zdejmujesz maskownice [podszybia przeciwległa do zbiorniczka płynu hamulcowego
zdejmujesz osłonke plastikowa wtyczek ecu
odpinasz jedna wtyczkę ecu
drugiej nie ruszasz !!!
odkrecassz jedna srubke trzymajaca ecu i druga poluzowujesz srubka jakis mały torx bodajze
i tam amsz puszke w której jest 2 przekazniki i jeden bezpiecznik przekaznik od sai to ten który gorzej widac wyciagasz rozbierasz pilniczkiem do paznokci czyscisz styki i zakladasz albo wymieniasz numeru nie pamietam ... ja w aso placiłem okolo 25 euro ale z tego co wiem to mozna taki zwykly dac to tak samo bedie dzialac i kosztyje parenascie zloty
wtyczke pompy znajdziesz pod zderzakiem po prawej stronie auta albo osłone silnika zdejmuesz albo nadkole i widac ją dobrze
sprawdz rano jak odpalasz czy chodzi sai
w ostatecznosci sai sie konczy ale wtedy słychać jak odkurzacz by chodził taki dzwiek
sa tez cienkie wezyki za filtrem bodajze i one pekaja również co do wezyków to nie wymieniałem narazie to nie pomoge
co do przekaznika to stojac przed autem przodem zdejmujesz maskownice [podszybia przeciwległa do zbiorniczka płynu hamulcowego
zdejmujesz osłonke plastikowa wtyczek ecu
odpinasz jedna wtyczkę ecu
drugiej nie ruszasz !!!
odkrecassz jedna srubke trzymajaca ecu i druga poluzowujesz srubka jakis mały torx bodajze
i tam amsz puszke w której jest 2 przekazniki i jeden bezpiecznik przekaznik od sai to ten który gorzej widac wyciagasz rozbierasz pilniczkiem do paznokci czyscisz styki i zakladasz albo wymieniasz numeru nie pamietam ... ja w aso placiłem okolo 25 euro ale z tego co wiem to mozna taki zwykly dac to tak samo bedie dzialac i kosztyje parenascie zloty
wtyczke pompy znajdziesz pod zderzakiem po prawej stronie auta albo osłone silnika zdejmuesz albo nadkole i widac ją dobrze
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
sai słychac wyraznie ale działa tylko na zimnym silniku albo w aktywatorze w vag bo chyba tez tam sprawdzałem w blokach ale juz nie pamietam reki se uciac nie dam bo ur..a mogłbym nie miec reki <jezyk>
jak sie nie odzywa ablo odzywa to sprawdziłbym najpierw napiecie jezeli nie ma to sprawdził pompe chyba dłubałem przez stykniecie blaszek przekaznika i sai hoolało tez
tylko kurde pamietac jedna wtyczke z ecu wyciagniecie a ta druga co jakby przykrecona blacha czy jakos tak to nie ruszac zeby nie było kwiatków tak mnie ostrzegali
co do napiecia sai to nie pamietam czy jest na stałe czy dopiero po zalaczeniu przekaznika ale to prosto sprawdzic poprzez reczne zalaczenie przekaznika i sprawdzenie napiecia
pompa powinna chodzic okolo kilkunastu sekund nie pamietam dokladnie ale jezelis tyki sie zwarły to mozna usmazyc pompe nie wiedzac o tym
jak sie nie odzywa ablo odzywa to sprawdziłbym najpierw napiecie jezeli nie ma to sprawdził pompe chyba dłubałem przez stykniecie blaszek przekaznika i sai hoolało tez
tylko kurde pamietac jedna wtyczke z ecu wyciagniecie a ta druga co jakby przykrecona blacha czy jakos tak to nie ruszac zeby nie było kwiatków tak mnie ostrzegali
co do napiecia sai to nie pamietam czy jest na stałe czy dopiero po zalaczeniu przekaznika ale to prosto sprawdzic poprzez reczne zalaczenie przekaznika i sprawdzenie napiecia
pompa powinna chodzic okolo kilkunastu sekund nie pamietam dokladnie ale jezelis tyki sie zwarły to mozna usmazyc pompe nie wiedzac o tym
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]