części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wlot powietrza wtórnego ??

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 01 lis 2014, 23:18

Ktoś jeszcze coś może wie - co się dzieje/stanie jeśli nie jest podłączony wąż pod te podciśnienie (sobie odkurzacz ciągnie powietrze bez rurki :P)

Ps: nie miałem kiedy zajrzeć pod auto i podłączyć tego - jutro spróbujemy ;)
Pozdrawiam !!

Majki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 31 paź 2010, 12:51
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Majki » 02 lis 2014, 18:28

Lepiej to szybko podłącz-bo jeśli ta karbowana rura nie jest podłączona do filtra to silnik zbiera cały syf z ulicy!!!
Było A8 2.8,4.2,S8 fl
Jest D3 4.2

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 02 lis 2014, 18:51

uuuuuuuu - FAKTYCZNIE - Lece zaraz wyjąć filtr i podłączyć te rurkę !!!!
Oby nic się nie stało - ciul wie od kiedy to to jest zdjęte :/
Pozdrawiam !!

rav85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 281
Rejestracja: 26 sty 2015, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rav85 » 08 kwie 2015, 14:14

Panowie mam takie błędy od czego zacząć sprawdzanie?

17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 10 kwie 2015, 18:17

rav85 pisze:Panowie mam takie błędy od czego zacząć sprawdzanie?

17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow
Pewnie uszkodzone podciśnienie do sterowania zaworami :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

rav85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 281
Rejestracja: 26 sty 2015, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rav85 » 10 kwie 2015, 20:30

A troszke jasniej ?
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2015, 16:29 przez rav85, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 05 maja 2015, 22:25

Ostatnio wyskoczyło mi:
17819(0x459B):E2
17831(0x45A7):E2
Pompa wtórnego powietrza działa, natomiast zauważyłem, że nie przestawiają się gruchy od klap kolektora. Czy to może mieć wpływ na te błędy? Za spokojnie jeżdżę, aby na wolnych obrotach odczuć brak momentu obrotowego silnika, ale wolę kiedy mechanizm działa jak należy. Z tego co pamiętam, to wciągnięcie gruszek pod wpływem podciśnienia powinno nastąpić po przekręceniu kluczyka w pozycję "zapłon", jeszcze przed zakręceniem silnika.
Ostatnio zmieniony 06 maja 2015, 06:13 przez pebo, łącznie zmieniany 1 raz.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 15 lis 2015, 13:29

ravenium pisze:
jedno podciśnienie do egr(między ścianą grodziową a silnikiem było złamane, poprawione) po zkasowaniu błędów wszystko ok , po około 60, 70 km wali błędem j/w.
Tez tak miałem trzeba jeszcze zrobić drugie od strony przepływomierza , jak zlapalem za rurke to została mi w reku .
Po naprawie tych wężyków od zaworów powietrza wtórnego błędy się nie pojawiają .
czy ktoś mógłby zrobić foto o które dokładnie wężyki tam chodzi bo tego tam tyl jest z nie wiem, albo jakiś zrzut z etki czy coś ???
wywaliło i błędami dzisiaj i checkiem:

17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow - MIL ON
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow - MIL ON

rav85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 281
Rejestracja: 26 sty 2015, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rav85 » 16 lis 2015, 10:29

podpinam się pod prośbę bo mam te same błędy i jeszcze sprawy nie rozwiązałem

zdjęcia zapożyczone z auta FOSSa

Obrazek

Obrazek

luwima
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 17 sie 2015, 21:42
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: luwima » 17 sty 2016, 19:50

witam :) a brak napięcia na tej pompie?? gdzie szukać awarii?? po skasowaniu błędu zaświeca się kontrolka silnika na desce rozdzielczej po jakiś dwóch tygodniach <bezradny>

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 17 sty 2016, 20:08

yy przekaźnik pod ecu jest może juz przypieczony ewentualnie wtyczka na pompie posniedziała

sprawdz rano jak odpalasz czy chodzi sai


w ostatecznosci sai sie konczy ale wtedy słychać jak odkurzacz by chodził taki dzwiek

sa tez cienkie wezyki za filtrem bodajze i one pekaja również co do wezyków to nie wymieniałem narazie to nie pomoge

co do przekaznika to stojac przed autem przodem zdejmujesz maskownice [podszybia przeciwległa do zbiorniczka płynu hamulcowego
zdejmujesz osłonke plastikowa wtyczek ecu

odpinasz jedna wtyczkę ecu

drugiej nie ruszasz !!!

odkrecassz jedna srubke trzymajaca ecu i druga poluzowujesz srubka jakis mały torx bodajze

i tam amsz puszke w której jest 2 przekazniki i jeden bezpiecznik przekaznik od sai to ten który gorzej widac wyciagasz rozbierasz pilniczkiem do paznokci czyscisz styki i zakladasz albo wymieniasz numeru nie pamietam ... ja w aso placiłem okolo 25 euro ale z tego co wiem to mozna taki zwykly dac to tak samo bedie dzialac i kosztyje parenascie zloty

wtyczke pompy znajdziesz pod zderzakiem po prawej stronie auta albo osłone silnika zdejmuesz albo nadkole i widac ją dobrze

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 sty 2016, 20:24

ale to brc brzydkie <fujarka>

luwima
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 17 sie 2015, 21:42
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: luwima » 17 sty 2016, 20:50

na zimnym wogóle nic nie słychać sprawdzałem na nij napięcie czy jest ( na zimnym silniku) i nie ma;/
popatrze za tym przekaźnikiem

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 17 sty 2016, 22:17

też muszę popatrzeć za tym u siebie bo dalej mam ten problem ....
czy sai jest wyraźnie słyszalne ? bo np w 1.8T słyszałem go wyraźniej jak chodził a u siebie jakoś nie mogę się dosłuchać :/

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 17 sty 2016, 23:30

sai słychac wyraznie ale działa tylko na zimnym silniku albo w aktywatorze w vag bo chyba tez tam sprawdzałem w blokach ale juz nie pamietam reki se uciac nie dam bo ur..a mogłbym nie miec reki <jezyk>

jak sie nie odzywa ablo odzywa to sprawdziłbym najpierw napiecie jezeli nie ma to sprawdził pompe chyba dłubałem przez stykniecie blaszek przekaznika i sai hoolało tez

tylko kurde pamietac jedna wtyczke z ecu wyciagniecie a ta druga co jakby przykrecona blacha czy jakos tak to nie ruszac <onie> zeby nie było kwiatków tak mnie ostrzegali

co do napiecia sai to nie pamietam czy jest na stałe czy dopiero po zalaczeniu przekaznika ale to prosto sprawdzic poprzez reczne zalaczenie przekaznika i sprawdzenie napiecia

pompa powinna chodzic okolo kilkunastu sekund nie pamietam dokladnie ale jezelis tyki sie zwarły to mozna usmazyc pompe nie wiedzac o tym

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl