[D2 99 4.2PB/LPG ] Problem z silnikiem gaśnie nierówno pra
[D2 99 4.2PB/LPG ] Problem z silnikiem gaśnie nierówno pra
Witam koledzy jednak postanowiłem założyć nowy temat z racji, że nie uzyskałem żadnej konkretnej odpowiedzi wcześniej.
Mianowicie problem polega na telepaniu całym autem falowanie obrotami zatrzymując się na światłach nawet zgaśnie, wyskoczył błąd czujnika obrotów walu wymieniłem i teraz wyskoczył mi błąd 16534 czy możliwe ze od sondy są takie reakcje czy może czujnik (ZAMIENNIK) może tak wpływać negatywnie, auto zaczęło w ogóle głośniej chodzić możne dziura w tłumiku muszę jeszcze to sprawdzić ale to nic wspólnego niema.
Dodam, że przepływkę wymieniałem po wskazaniach 180g pokazywała czyli niema tragedii
dolot szczelny plastiki wszystkie cale.
Załączę zdjęcia w celu łatwiejszej diagnozy.
Na przyszłość pamiętaj o TAGach.
Mianowicie problem polega na telepaniu całym autem falowanie obrotami zatrzymując się na światłach nawet zgaśnie, wyskoczył błąd czujnika obrotów walu wymieniłem i teraz wyskoczył mi błąd 16534 czy możliwe ze od sondy są takie reakcje czy może czujnik (ZAMIENNIK) może tak wpływać negatywnie, auto zaczęło w ogóle głośniej chodzić możne dziura w tłumiku muszę jeszcze to sprawdzić ale to nic wspólnego niema.
Dodam, że przepływkę wymieniałem po wskazaniach 180g pokazywała czyli niema tragedii
dolot szczelny plastiki wszystkie cale.
Załączę zdjęcia w celu łatwiejszej diagnozy.
Na przyszłość pamiętaj o TAGach.
Ostatnio zmieniony 30 lis 2014, 20:26 przez wiciu3001, łącznie zmieniany 1 raz.
Nierówna praca silnika wręcz jak dla mnie bardzo nierówna i spadki z obrotów. Oczywiście wywaliło CAT i szereg błedów sporadycznych typu za ubogo za bogato,wypadanie zapłonów itp.co sie sprawdza w przypadku źle pracującej sondy. Po rozgrzaniu cisza. Nie sprawdzałem w blokach wskazań jeszcze zimnawej sondy.
W domu juz sondy czekaja więc sie je wymieni. Od kupna nie ruszałem tego to mogła paśc któraś.
W domu juz sondy czekaja więc sie je wymieni. Od kupna nie ruszałem tego to mogła paśc któraś.
Czyli kiepsko....dojscie jest gorsze dam rade sam ogarnac czy raczej mechanikowi zlecic
DODANO:
Jesli ktos zgadza sie z kolega ernesto niech potwierdzi gdzie znajduje sie sonda ktora trzeba wymienic
DODANO:
Jesli ktos zgadza sie z kolega ernesto niech potwierdzi gdzie znajduje sie sonda ktora trzeba wymienic
Ostatnio zmieniony 30 lis 2014, 21:58 przez wiciu3001, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Apophis, te za katem są tylko do sprawdzania jego sprawności, taka ekologiczna pro forma. AQF miały 2, AVP 2, AUW już widywałem z 4, to już musiało zależeć od norm spalin euro4. Najistotniejsze są pierwsze sondy i ich działanie wpływa na pracę jednostki i spalanie.
OT, jeszcze nie tak dawno temu na tym forum by ręce dali do obcięcia, że w po fl nie było 4 sond <tjaa>
OT, jeszcze nie tak dawno temu na tym forum by ręce dali do obcięcia, że w po fl nie było 4 sond <tjaa>
Ostatnio zmieniony 30 lis 2014, 22:12 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.