części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 30 lis 2014, 14:31

Sa takie zasilacze ktore symuluja dzialanie w realu, na rok ok, ale jesli chodzi o kilka tygodni, nareperowalbym auto zalozyl nowe aku i olal z gory :D

Motostacja

Post autor: Motostacja » 01 gru 2014, 19:38

Czy tez macie tak ze jak bez kluczyka podejdziecie do auta złapiecie za klamka lub naciśniecie przycisk na klamce od kesyy to włącza sie w środku podswietlenie swiateł awaryjnych oraz pomaranczowe podświetlenie szyb ?

wtedy pali sie to jakąś minute i gaśnie ?

AMSTAFF

Post autor: AMSTAFF » 01 gru 2014, 22:58

Widzisz kolego.... Ja też to zauważyłem... Co prawda nie mam kessy ale jak auto jest uzbrojone-zamknięte i podejde i zlapie za uchwyt otwierania tylnej klapy (mam elektrycznie ją otwieraną) to też mi sie zapala na konsoli trójkąt awaryjnych... Co do podświetlenia szyb nie patrzyłem... U mnie sie pali różnie... 5,7,9 minut <niewiem> ch... Wie o co kaman.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 02 gru 2014, 00:26

no no ja mam dokładnie tak samo i nie wiem czy to norma

A czy zwyklym miernikiem mozna spraedzic pobor pradu ?

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 02 gru 2014, 18:32

Patrzyłem dzisiaj w mojej pszczółce, po dotknięciu klamki zaświeca się trójkąt od awaryjnych i podświetlanie biegów ale po zamknięciu auta te podświetlania gasną po około 1min.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 02 gru 2014, 20:34

Czyli wychodzi na to ze tak ma byc .

A czy po otwarciu klapy mieli wam dvd w bagazniku i wylacza sie po 30s ?

Awatar użytkownika
tomdro666
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 30 maja 2010, 08:22
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: tomdro666 » 05 gru 2014, 19:09

Dzisiaj byłem w serwisie na poszukiwaniu "złodzieja prądu".
Auto po 20min. od zamknięcia ma pobór prądu 2,7A.
Wyciągane były wszystkie bezpieczniki po kolei i nic to nie dało.

Rozłączenie kabla, który jest widoczny na zdjęciu dopiero spowodowało obniżenie poboru do 0,1A.
Elektryk powiedział, że na 99% uszkodzona jest jakaś dioda na alternatorze.

Obrazek

Kontaktowałem się już z jedną firmą z Wrocławia zajmującą się regeneracją alternatorów.
Czas regeneracji ok.10 dni i też nie dają gwarancji czy uda im się go zregenerować.

Jaki może być orientacyjny koszt regeneracji?

Teraz z innej beczki: Czy Audi wypuściło kiedykolwiek soft do MMI 2G z językiem polskim?

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 05 gru 2014, 19:36

Audi nie wypuscilo takiego softu. Regeneracja kosztuje 250-350 zl jednak o kant d.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 06 gru 2014, 00:23

Witam!
tomdro666 pisze:Kontaktowałem się już z jedną firmą z Wrocławia zajmującą się regeneracją alternatorów.
Czas regeneracji ok.10 dni i też nie dają gwarancji czy uda im się go zregenerować.
aro51 pisze: Regeneracja kosztuje 250-350 zl jednak o kant d.
O co w tym chodzi?

Stefan.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 06 gru 2014, 10:22

tomdro666 pisze:Rozłączenie kabla, który jest widoczny na zdjęciu dopiero spowodowało obniżenie poboru do 0,1A.
Elektryk powiedział, że na 99% uszkodzona jest jakaś dioda na alternatorze.
Ale że na postoju przy wyłączonym silniku, wyłączonych wszystkich odbiornikach prądu i zamkniętym zamku centralnym alternator żre prąd?
tomdro666 pisze:Kontaktowałem się już z jedną firmą z Wrocławia zajmującą się regeneracją alternatorów.
Czas regeneracji ok.10 dni i też nie dają gwarancji czy uda im się go zregenerować.

Jaki może być orientacyjny koszt regeneracji?
Jak nie dają gwarancji to o kant tyłka potłuc taką robotę.
W trójmieście jest jakaś firma która wie o co biega w tym alternatorach, w Warszawie też jest jakaś. Daj to komuś co będzie wiedział co robi i da jakąkolwiek gwarancję.
tomdro666 pisze:Teraz z innej beczki: Czy Audi wypuściło kiedykolwiek soft do MMI 2G z językiem polskim?
Nie.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 06 gru 2014, 11:15

Witam!
Ale że na postoju przy wyłączonym silniku, wyłączonych wszystkich odbiornikach prądu i zamkniętym zamku centralnym alternator żre prąd?
-czasami tak bywa ze przez uszkodzony reg napiecia plynie niewielki prad przez wzbudzenie.

Stefan.

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 06 gru 2014, 15:03

Coprawda w D2
Rok temu na trasie altek pusil dyma.
Wrucilem do domu i podlaczylem prostownik.
Nastepnego ranka prostownik dalej laduje wiec reka pod auto dotykam altka a on cieply.
Padla plyta prostownicza i tak jak Stefan napisal prad wracal na altka i byl maly reaktor

lukasz8819
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 08 sty 2015, 15:15
Lokalizacja: ww-a

Post autor: lukasz8819 » 08 sty 2015, 15:29

Witam. Koledzy mam problem ze swoim a8 d3 4.2.
Auto pobiera prąd po zamknięciu samochodu w granicach 1.7A. Dodam ze cały system mmi został sprawdzony. Jedynie po wypięciu bezpiecznika nr. 5 z lewej strony deski rozdzielczej przynosi efekt uśpienia auta. Oczywiście sprawdziłem co to za bezpiecznik i okazało się ,ze jest od licznika. Nie wiele myśląc zdemontowałem licznik i :( dalej pobiera 1.7A. Pomyślałem, że system samochodu nie widzi licznika i dlatego nie chcę usnąć, więc kupiłem drugi i dalej jest to samo.Proszę o pomoc. Z góry Dziekuję.

lukasz8819
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 08 sty 2015, 15:15
Lokalizacja: ww-a

Post autor: lukasz8819 » 09 sty 2015, 12:08

Może wiecie za co jeszcze jest odpowiedzialny bezpiecznik nr. 5.

Awatar użytkownika
orkaskawina
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 627
Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
Lokalizacja: Skawina

Post autor: orkaskawina » 09 sty 2015, 17:24

SB5 - Fuse 5 on fuse holder 10A
5A* - J285 -
J533 - Control unit in dash panel insert
Data bus diagnostic interface
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl