części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 4.2PB ] Jaka instalacja LPG ??

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 gru 2014, 21:13

pepi pisze:tak do 4 tys to tak :)
ale pepi, pierdy tu ludziom zapodajesz :P ....mi bez problemu ciagnie do konca na kick down na tym BRC Sequent 56 i tylko jak mam juz kilka litrow w baku to wlasnie tak przy 4tys odcina i przelacza na PB...

wiec daj juz spokoj :D dobrze ustawiona instalka musi dzialac prawidlowo....
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 gru 2014, 07:18

odłącz pompę paliwa i jedz i popatrz w odpowiednich blokach :)
zwłaszcza na lpg które nie spełnia norm
bo po co co spełniać normy jak można normy pod kiepski gaz zrobić :)
gwarantuje ci że od 4,5 -5 tys idzie już na ubogo :P

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 05 gru 2014, 08:44

pepi pisze:gwarantuje ci że od 4,5 -5 tys idzie już na ubogo :P
Święte słowa. To że jedzie na ubogiej wcale nie poczujesz, musiał byś z kompem jechać.

Gość

Post autor: Gość » 05 gru 2014, 10:49

Od tego jest benzynka w baku by szklanka weszła razem z gazem jak jest za ubogo i nie trzeba montować niepotrzebnych gratów.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 gru 2014, 11:27

Apophis pisze:nie trzeba montować niepotrzebnych gratów.
-to po co montować gówno pod maskę ?
przepraszam ale lpg ma być takie samo jak paliwo
nie dość że człowiek przepłacił jakieś 30 % to jeszcze trzeba się podpierać paliwem
no tak lpg tylko do wolnej emeryckiej jazdy ;)

Teraz przerabiam ten cud techniki w polo 1.6 jak zobaczyłem jak tam ktoś to zamontował to ubaw był wielki
nie dość że listwa jest odwrotnie dana to jeszcze 50 cm do kolektor -były problemy ze zmianą paliw jak widać brc nie potrafi aż tak zagiąć czas i przestrzeń

Gość

Post autor: Gość » 05 gru 2014, 11:53

A po to że 99% czasu jeźdzę spokojnie i nie potrzeba mi dwóch reduktorów(wykorzystywanych w 1% czasu jazdy) i co za tym idzie zbędnych gratów pod maską. Zaznaczam że Genius Max ma spora wydolność i jesli słabnie powyżej 4tyś obr.lub tez predkości powyżej 250km/h to jak zaznaczam u mnie taka jazda jest najwyżej w 1%całości. Przy wyprzedzaniu niech się wspomoże a jak cisne na maxa autobahną to se pstrykne na PB i bedzie luz. I mam nadal dobrą instalke co świetnie da rade na pozostałe 99% exploatacji.

2 reduktory zapodał bym dopiero w W12.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 05 gru 2014, 14:31

Apophis pisze: 2 reduktory zapodał bym dopiero w W12.
Po co 2 reduktory dla 1% czasu jazdy z pełnym butem niech się podpiera benzynką. Najlepiej to wrzucić reduktor alaska i też by jakoś gaz podawał a reszta była by uzupełniana przez Pb.
Szkoda miejsca pod maską i tak ciasnej W12

BRC podpija sobie Pb nie informując użytkownika. Zresztą reszta sterowników też ma taką opcję z której cieszą michę monterzy.

Tu nie żałowali miejsca pod maską
Obrazek

Gość

Post autor: Gość » 05 gru 2014, 15:13

A niech sie podpiera tą benzynką,jak mam teraz wsio sprawne i w moment łapie temperature to bak benzyny przy tym podpieraniu wystarczy mi chyba na co najmniej rok :D

A że jak wiemy dziś paliwa sa "biodegradowalne" to trzeba je zużywac niestety.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 06 gru 2014, 20:27

Pepi pisze:-to po co montować gówno pod maskę ?
Apophis pisze:A po to że 99% czasu jeźdzę spokojnie i nie potrzeba mi dwóch reduktorów(wykorzystywanych w 1% czasu jazdy) i co za tym idzie zbędnych gratów pod maską. Zaznaczam że Genius Max ma spora wydolność i jesli słabnie powyżej 4tyś obr.lub tez predkości powyżej 250km/h to jak zaznaczam u mnie taka jazda jest najwyżej w 1%całości. Przy wyprzedzaniu niech się wspomoże a jak cisne na maxa autobahną to se pstrykne na PB i bedzie luz. I mam nadal dobrą instalke co świetnie da rade na pozostałe 99% exploatacji.

2 reduktory zapodał bym dopiero w W12.
Alleluja <okioki> <brawo2>
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 06 gru 2014, 21:33

Apophis pisze:wystarczy mi chyba na co najmniej rok :D
-chyba jakiś żart
ja mam 20 ustawione i mi przechodzi po 3-5 i dolewam około 200-300 x12 = 3600 daje nam to około 720 l paliwa
przy obecnej cenie paliwa około 5 zł
roczny mój przebieg około 15-20 tys
Rozumiem że auto pali średnio mało paliwa ale jak jest niedogrzane to około 2/3 krotnie więcej /
Ale wy buble zachwalacie po jakiego grzyba przepłacać za coś co się paliwem podpiera na dodatek bez wiedzy kierowcy :D

Gość

Post autor: Gość » 06 gru 2014, 21:40

pepi, Ja nie wiem ale odkąd wymieniłem termostat silnik tak szybko przełącza że zuzycie samej benzyny mam bardzo znikome.

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 06 gru 2014, 22:53

Hm.
Ja tam uważam, że LPG zakłada się po to aby jeździć na "gazie". I po to dobiera się graty do danego samochodu, aby instalka obsłużyła możliwości silnika w danym bolidzie.
Nigdy nie miałem BRC i w sumie miałem o niej dobre zdanie, ale ten wątek otworzył mi oczy (zasługa kolegi pepi, ) i dla mnie BRC to "bubel" jak wiele, które forumowicze opisują i proszą o rady.
Nie może byś tak że instalacja nie obsługuje mocy silnika. A przełączyć na Pb zawsze sobie można jak się chce i to w każdej instalce LPG.
Nie widzę sensu płacić za taką instalację, która zachowuje się jak zestaw za 2500zł w A8/S8 i nadaje się tylko do spokojnej jazdy. Następnie przełącza się na benzynę i wraca jak się gazu ujmie.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 gru 2014, 08:53

Gabriel pisze:dla mnie BRC to "bubel" jak wiele
- a właśnie że nie :)

Tak jak broniłem staga a go nie lubię ;) to muszę napisać prawdę bo brc jest toporne ale mimo montażu skopanego po całości
jak widać po fotkach tu i tam
To żaden stag /agis nie wypluje tyle mocy co BRC

przerobiłem brc w tym polo jak pisałem i z wężyków 50-60 cm wyszło 5 cm
i jest znacznie lepiej ale listwy brc są mało adekwatne do upychania ich taka budowa
dlatego ja wolę jednak nasz krajowy produkt
Ktoś tu pisze że brc takie wytrzymałe i te 100 tys bez dotykania składaki też mogą tak tylko na dobrych podzespołach .
Ale mimo tego Brc dla mnie jest przereklamowana :) droga w zakupie i w serwisie nie daj borze jak się zepsuje ;)
Temperatura zmiany paliw jest też wysoka i nie możemy zejść niżej i ten bałagan pod maską to nie dla m,nie

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 07 gru 2014, 09:28

pepi pisze:To żaden stag /agis nie wypluje tyle mocy co BRC
Jak to nie wypluje? Przecież można ustawić aby powyżej 5000obr dolewał paliwa i będzie jak BRC z tego co wyczytałem z Twoich postów. A wówczas wypluje dużo mocy :p
W piątek jechałem na PB do Zabrza i z powrotem i czułem się jak by z 10 lat mojej S8 ubyło. różnice było czuć niesamowicie na korzyść benzyny. Normalnie banan z gęby nie schodził ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 gru 2014, 10:21

ja mam odwrotnie
nie każde brc się popiera paliwem chyba :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl