no to musisz przyjzec sie instalce lpg bo cos ewidentnie jest nie tak, nie powinno na sekwencji byc odczuwalnej roznicy. A z tego co wiem sekwencje mozna tak skalibrowac ze bedzie szla lepiej niz na benie ( oczywiscie to nie zdrowe i zarznie szybko silnik , ale sam fakt ze tak sie da powinien Ci dac do myslenia ze masz cos zdrowo skaszanione z lpg )Gabriel pisze:Jak to nie wypluje? Przecież można ustawić aby powyżej 5000obr dolewał paliwa i będzie jak BRC z tego co wyczytałem z Twoich postów. A wówczas wypluje dużo mocy :ppepi pisze:To żaden stag /agis nie wypluje tyle mocy co BRC
W piątek jechałem na PB do Zabrza i z powrotem i czułem się jak by z 10 lat mojej S8 ubyło. różnice było czuć niesamowicie na korzyść benzyny. Normalnie banan z gęby nie schodził
poza tym, nasuwa mi sie jedna refleksja to nie forum lpg, jeden sobie juz wyrobil opinie o brc NA PODSTAWIE KILKU POSTOW, drugi na temat staga itd. Troche to chore '
Moim skromnym zdaniem przypisywanie winy brc czy stag czy czego tam jeszcze jest bez sensu, sens by byl gdyby w dwoch takich samych autach zalozyl jeden mechanik w jednym holendra a w drugim polaka, jeden ten sam je wystroil i bysmy widzieli po jakims czasie efekty i roznice.
tdi przeciez tez jest zaiebiste wedlug 99% spoleczenstwa polskiego a jezdzimy v8 w benie, znaczy sie nasze sa gorsze bo wiekszosc tdi uwaza za sluszne ?:)