części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 4.2PB ] Jaka instalacja LPG ??

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 07 gru 2014, 12:07

Gabriel pisze:
pepi pisze:To żaden stag /agis nie wypluje tyle mocy co BRC
Jak to nie wypluje? Przecież można ustawić aby powyżej 5000obr dolewał paliwa i będzie jak BRC z tego co wyczytałem z Twoich postów. A wówczas wypluje dużo mocy :p
W piątek jechałem na PB do Zabrza i z powrotem i czułem się jak by z 10 lat mojej S8 ubyło. różnice było czuć niesamowicie na korzyść benzyny. Normalnie banan z gęby nie schodził ;)
no to musisz przyjzec sie instalce lpg bo cos ewidentnie jest nie tak, nie powinno na sekwencji byc odczuwalnej roznicy. A z tego co wiem sekwencje mozna tak skalibrowac ze bedzie szla lepiej niz na benie ( oczywiscie to nie zdrowe i zarznie szybko silnik , ale sam fakt ze tak sie da powinien Ci dac do myslenia ze masz cos zdrowo skaszanione z lpg )

poza tym, nasuwa mi sie jedna refleksja to nie forum lpg, jeden sobie juz wyrobil opinie o brc NA PODSTAWIE KILKU POSTOW, drugi na temat staga itd. Troche to chore ;) '

Moim skromnym zdaniem przypisywanie winy brc czy stag czy czego tam jeszcze jest bez sensu, sens by byl gdyby w dwoch takich samych autach zalozyl jeden mechanik w jednym holendra a w drugim polaka, jeden ten sam je wystroil i bysmy widzieli po jakims czasie efekty i roznice.

tdi przeciez tez jest zaiebiste wedlug 99% spoleczenstwa polskiego a jezdzimy v8 w benie, znaczy sie nasze sa gorsze bo wiekszosc tdi uwaza za sluszne ?:)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 gru 2014, 16:55

ja w tym samym aucie miałem
BRC
LPG TECH
Agis
I mam porównanie :)
Dlaczego więcej mocy ma rozwalić motor nie rozumiem ? jak to może 2/10 % :)

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 07 gru 2014, 18:13

stillbadboy pisze:no to musisz przyjzec sie instalce lpg bo cos ewidentnie jest nie tak, nie powinno na sekwencji byc odczuwalnej roznicy.
No właśnie nie bardzo wiem co by mogło być nie tak, ale na benzynie jedzie lepiej i to fakt. Nie czuć różnicy w normalnej jeździe, ale przy pałowaniu na max, czuć ze bena jedzie lepiej, biegi 3 wzwyż. Bo na niższych to nie ma różnicy.
Podłączyłem kablem sprawdzić co i jak, ale nic nie zauważyłem niepokojącego.
stillbadboy pisze:A z tego co wiem sekwencje mozna tak skalibrowac ze bedzie szla lepiej niz na benie
No tego nie wiedziałem a co za tym idzie jak to zrobić?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 07 gru 2014, 20:32

Gabriel pisze:Ja tam uważam, że LPG zakłada się po to aby jeździć na "gazie". I po to dobiera się graty do danego samochodu, aby instalka obsłużyła możliwości silnika w danym bolidzie.
To bardzo słuszne założenie.
Gabriel pisze:Nigdy nie miałem BRC i w sumie miałem o niej dobre zdanie, ale ten wątek otworzył mi oczy (zasługa kolegi pepi, ) i dla mnie BRC to "bubel" jak wiele, które forumowicze opisują i proszą o rady.
Nie może byś tak że instalacja nie obsługuje mocy silnika. A przełączyć na Pb zawsze sobie można jak się chce i to w każdej instalce LPG.
Twoje wnioski co do BRC są raczej niewłaściwe.
Ja mam u siebie BRC na pomarańczowych wtryskiwaczach i dwóch reduktorach GeniusMax i nie mam problemu z mocą pojazdu - na LPG zamykam zegar tzn. ciągnie do licznikowych 280km/h
pepi pisze:nie każde brc się popiera paliwem chyba :)
No raczej nie każde... u mnie raczej tego nie robi bo raczej nie musi ;)
Gabriel pisze:No właśnie nie bardzo wiem co by mogło być nie tak, ale na benzynie jedzie lepiej i to fakt. Nie czuć różnicy w normalnej jeździe, ale przy pałowaniu na max, czuć ze bena jedzie lepiej, biegi 3 wzwyż. Bo na niższych to nie ma różnicy.
Więc coś jest raczej nie tak bo tak jak pisałem powyżej u mnie jakoś nie czuć strat mocy i jadąc na LPG mogę osiągnąć prędkość maksymalną.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 gru 2014, 21:47

FOSS pisze:No raczej nie każde... u mnie raczej tego nie robi bo raczej nie musi
- jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz trzeci bieg i do odcinki :)

RA__________

Post autor: RA__________ » 07 gru 2014, 22:25

Gabriel pisze:Hm.
Ja tam uważam, że LPG zakłada się po to aby jeździć na "gazie". I po to dobiera się graty do danego samochodu, aby instalka obsłużyła możliwości silnika w danym bolidzie.
Nigdy nie miałem BRC i w sumie miałem o niej dobre zdanie, ale ten wątek otworzył mi oczy (zasługa kolegi pepi, ) i dla mnie BRC to "bubel" jak wiele, które forumowicze opisują i proszą o rady.
Nie może byś tak że instalacja nie obsługuje mocy silnika. A przełączyć na Pb zawsze sobie można jak się chce i to w każdej instalce LPG.
Nie widzę sensu płacić za taką instalację, która zachowuje się jak zestaw za 2500zł w A8/S8 i nadaje się tylko do spokojnej jazdy. Następnie przełącza się na benzynę i wraca jak się gazu ujmie.
TO jest dobre :D Nigdy nie miał ale posty czyta :D

Kupiłem swoje A8 ze stagiem na waldkach i wiele tu czytałem zanim się zarejestrowałem po czym wywaliłem ten złom(miał nalatane 40tyś i wstawiłem 50tyś km temu BRC. Auto odzyło. Koniec rozjazdów map i innych ceregieli. Musiał bym tu litanie napisac ile potrafiło to cos mi narobic w aucie! Ale jak widze wszystko już napisane.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 07 gru 2014, 23:03

pepi pisze:
FOSS pisze:No raczej nie każde... u mnie raczej tego nie robi bo raczej nie musi
- jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz trzeci bieg i do odcinki :)
Ale że co ma się wydarzyć?.... pytam bo u mnie jedzie do końca...
tak samo na 2-ce czy 4-ce, jedzie do końca obrotomierza i przełącza na następny bieg...
na PB się nie przełącza ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

RA__________

Post autor: RA__________ » 07 gru 2014, 23:12

Genius Max ma wydolnośc deklarowaną 350PS więc nawet zakładająć że sobie przesadzili to masz wydolnośc na ok 600PS w niespełna 340konnym silniku. Po co ma sie tu podpierać?

Ja zaoszczędziłem i mam jeden genialny parownik i w zupełności wystarcza :) Róznicy nie czuję żadnej na PB czy LPG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 08 gru 2014, 01:07

Maximuss pisze:Genius Max ma wydolnośc deklarowaną 350PS więc nawet zakładająć że sobie przesadzili to masz wydolnośc na ok 600PS w niespełna 340konnym silniku. Po co ma sie tu podpierać?
Noi właśnie o tym mówię...... założyłem taką instalację, że nie ma problemu z obsłużeniem mojego silnika niezależnie od stylu jazdy.
Nie podpiera mi się benzyną i co najważniejsze nie mam problemu z ubogą mieszanką co przy zasilaniu LPG bywa szkodliwe dla silnika.
Żeby oszczędzać trzeba najpierw zainwestować ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 gru 2014, 07:53

Maximuss pisze:deklarowaną 350PS więc
-no tak ale tylko deklarowaną
z wami to jak z żoną niby rozumie a robi i mówi jak zawsze :)

można mieć nawet dwa trzy cztery reduktory i jeśli coś będzie skopane w zasilaniu to kupa
jest jeszcze termika reduktora
jak widzie pojęcie nie zrozumiałe dla wszystkich
Tak na prawdę jeden reduktor który obrobi te ponad 300km PRINS
i podobna kanapka ale to są dwa reduktory :)
Posiadacze brc nie są informowani tak jak w innych markowych o tym że auto spala paliwo
takie podejście jest może i ok dla motoru
ale nie dla posiadacza .
więc albo kabelek lpg i patrzymy lub wyłączamy pompę i podpinamy i obserwujemy odpowiednie bloki :)
Inaczej nigdy nie mamy pewności .

RA__________

Post autor: RA__________ » 08 gru 2014, 11:00

pepi, Miałem u siebie juz zamontowany wyłącznik pompy. Nawet nie wiedziałem że tak jest do czasu zmiany instalacji. Oczywiście powodowało to pewne cyrki w stagu ale juz w BRC nie więc bez namysłu pozostawiłem sprawe jak była. Oczywiśce przez pierwsze 10tyś.sprawdzałem sobie korekty i co się da i było ok(wyczulenie z poprzedniego bubla)

Odcięcie pompy nie zawiodło ale poczytałem tu na forum co może zrobić gdy zawiedzie i obecnie jest wywalone.

Wracając do wątku wszystko było w porzadku więc jednak genius ma spora wydolnośc skoro bez problemu obsługuje nadal ABZta.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 gru 2014, 16:10

mniejsza z tym
ja też miałem i wiem jak jest :)

Davidushka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 01 lip 2018, 03:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Davidushka » 01 lip 2018, 04:04

Witam,
Chcialbym zalozyc instalacje LPG do D2 4,2 ABZ. Ostatni wpis w tym temacie jest z przed 3,5 roku. Technika idzie do przodu, instalacje sie zmieniaja itd. Chcialbym zatem odswiezyc temat i prosze o informacje, jaka instalacje zalozyc najlepiej? Butla najchetniej w kole, ale nie koniecznie. Prosze o rady, za co dziekuje.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 lip 2018, 08:56

sterowniki też poszły do przodu
więc wybierz taki jaki umiesz ustawić lub masz dostęp do kogoś kumatego kto to potrafi .
Ja preferuje agisa ale od staga po zenita są ok .
Reduktor to kme twin wtryskiwacze barracuda
na trójnikach .
Butla w koło mam taką 80 l i powiem tak jak bym miał zakładać wybrał bym jednak walec
kanapa jest i tak nie kładziona a koło i tak wala się po bagażniku :]

Davidushka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 01 lip 2018, 03:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Davidushka » 01 lip 2018, 22:03

Z butla to sluszna uwaga pepi, bo i tak w bagazniku jest sporo miejsca, a kolo zapasowe w trasie jest potrzebne. Przekonali mnie tez koledzy z forum w swoich postach, ze wszystkie psikadla w dziurawe opony niosa za soba nieprzyjemne efekty.
Bede robil trasy po 5000 km. ze dwa, trzy razy w roku, dlatego tez decyzja o LPG. W przeciwnym razie nawet nie zastanawialbym sie kundlic to piekne autko nadtlenkiem gazolotu.
Zagladajac w temat gazu V generacji:
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 45a378e871 Czyli V i VI generacja ogolnie odpada?
Sekwencja IV generacji powinna zalatwic sprawe.
Jaki sterownik Agisa wybrac? Jak googluje, to wszystkie posty na forach maja przynajmniej 4 lata...

[ Dodano: 2018-07-01, 22:03 ]
Znalazlem taki sterownik: 8-cylindrowych (Agis P13 I8)
https://www.acon.com.pl/pl/produkty/13- ... 8-agis-p12
Jest cos lepszego, nowszego?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl