[D3 04 4.2MPI/LPG ] Zawieszenie skrzypi jak jest zimno
Dzięki serdeczne. Teraz wiem konkretnie. Właśnie o to chodziło, aby dłubiąc przy aucie co jakiś czas ją zwilżyć jakimś środkiem. Byłem tydzień temu na badaniach technicznych i posprawdzano mi tam dokładnie wszystkie wahacze i zawieszenia - jest ok. Wiem jednak z doświadczenia i stanu polskich dróg, że kiedyś przyjdzie czas na ich wymianę, a wolałbym uniknąć grzania palnikami i takich tam zabaw. Lepiej wcześniej się przygotować. Jeszcze raz dzięki.
Bądź dobry jak chleb.
Ja robię jeszcze inaczej. Zanurzam tą część zwrotnicy razem ze wspomnianą, nieszczęsną śrubą we wiadrze ze starym olejem silnikowym. Na drugi dzień idzie jak po maśle. Niestety mój sposób wymaga wymontowania zwrotnicy i dzień jesteś uziemiony. W Anglii to stosuję, bo tutaj jak się coś wymienia to leci odrazu cały nowy set wahaczy. Dobrze jak klient dzień wcześniej przyprowadza auto, to mam czas na rozebranie wszystkiego. <tjaa>
To też niegłupie. Przynajmniej odpada zabawa z palnikiem, bo przy A8 to już trochę rzeźba.Simone331 pisze:Ja robię jeszcze inaczej. Zanurzam tą część zwrotnicy razem ze wspomnianą, nieszczęsną śrubą we wiadrze ze starym olejem silnikowym. Na drugi dzień idzie jak po maśle. Niestety mój sposób wymaga wymontowania zwrotnicy i dzień jesteś uziemiony. W Anglii to stosuję, bo tutaj jak się coś wymienia to leci odrazu cały nowy set wahaczy. Dobrze jak klient dzień wcześniej przyprowadza auto, to mam czas na rozebranie wszystkiego. <tjaa>
Bądź dobry jak chleb.
gumy stabilizatora
Witam,
czy ktoś naprawiał stabilizator na tych gumach?
guma stabilizatora
Producent napisał że pasują również do A8 D3
czy ktoś naprawiał stabilizator na tych gumach?
guma stabilizatora
Producent napisał że pasują również do A8 D3
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Lepsze by były z wiekszą średnica np. 29mm - drazek w D3 ma 30mm
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
gumy stabilizatora
Dzięki.
w itercarsie znalazłem identyczną ma też 27mm
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3035191818131-IMP35021-Poduszka-stabilizatora.html
w itercarsie znalazłem identyczną ma też 27mm
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3035191818131-IMP35021-Poduszka-stabilizatora.html
Temat widze wraca jak bumerang jak sie zimo zrobi
u mnie -myślałem ze po wymianie po obu stronach całych wahaczy i wszystkiego co tam było wskazane w tresci tego posta bedzie ok .. nie jest... wystaraczy że droga klejona z dołeczkami i przy "bujaniu": rzrz rzrz , poprzedniej zimy temat znikał po nagrzaniu .. teraz jedynie sie ogranicza - przy większych bujaniach mimo temperatury odpowiedniej samochodu dalej rzępoli
w tym tygodniu zamierzam wymienić gumki na drążku (szukam własnie 29 średnica wewnętrzna)
PYTANIE
co jeszcze warto sprawdzić te tej materii- było co pisane ale bardzo skromnie odnośnie amortyzatorów i dokładnie górnego montażu. czy jest to element który warto zweryfikowac ? jeśli tak co do dokładnie i jak ?
jakieś inne punkty rzępolące na zimnym?
oczywiście jak ciepło cisza absolutna
nagranie z dziś z rana plus śpiący policjant
pozdrawiam
u mnie -myślałem ze po wymianie po obu stronach całych wahaczy i wszystkiego co tam było wskazane w tresci tego posta bedzie ok .. nie jest... wystaraczy że droga klejona z dołeczkami i przy "bujaniu": rzrz rzrz , poprzedniej zimy temat znikał po nagrzaniu .. teraz jedynie sie ogranicza - przy większych bujaniach mimo temperatury odpowiedniej samochodu dalej rzępoli
w tym tygodniu zamierzam wymienić gumki na drążku (szukam własnie 29 średnica wewnętrzna)
PYTANIE
co jeszcze warto sprawdzić te tej materii- było co pisane ale bardzo skromnie odnośnie amortyzatorów i dokładnie górnego montażu. czy jest to element który warto zweryfikowac ? jeśli tak co do dokładnie i jak ?
jakieś inne punkty rzępolące na zimnym?
oczywiście jak ciepło cisza absolutna
nagranie z dziś z rana plus śpiący policjant
pozdrawiam
podniosłem dziś autko i jest nakrętka regulacyjna,klucz 18,fakt-mało miejsca, ale można śmiało dokręcić przekładając klucz. Dokręciłem 3/4 obrotu i ciut za mocno i troszkę popuściłem bo kiera nie wracała. Efekt akustyczny znacznie mniejszy ale chyba za późno to zrobiłem bo raczej nie wyeliminuje całkiem pukania. Dwa lata temu poprzedni właściciel wymieniał przekładnie w serwisie audi i pewnie nie była wyregulowana, raczej tak szybko nie padnie orginalna cześć. Latem czeka mnie wyciąganie i wymiana na nowa.
Także dokręcenie daje dużo jak nie jest za późno.
Także dokręcenie daje dużo jak nie jest za późno.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2014, 05:57 przez wojt1802, łącznie zmieniany 1 raz.
Panowie jak pisałem wcześniej u mnie skrzypiało na zimnym tylko (zima 2013) i teraz praktycznie już cały czas (na zimnym bardziej a na ciepłym troszkę mniej) wymiana gumek na drążku stabilizującym 2 tygodnie temu rozwiązała problem całkowicie
Co zrobiłem
Kupiłem dwie gumeczki leferedr.. cos tam z średnicą 29 wewnętrzną
wywaliłem stare które już nie trzymał sią drążka a jedynie blaszek
wyciąłem z blaszek resztki starych i ładnie to wyczyściłem (na drążku też usunąłem resztki gumy)
oryginały od tych zamiennych (od A6) różnią się tym że orginalne mają kwadratowy odlew gumy który włazi w karoserię te z A6 mają pogrubienie ale innego kształtu)
Gumki zamontowałem rozcięciem w kierunku do karoserii(do góry).. przejechałem 2 tygodnie (jakies 1000 km ) i jest absolutna cisza
Co zrobiłem
Kupiłem dwie gumeczki leferedr.. cos tam z średnicą 29 wewnętrzną
wywaliłem stare które już nie trzymał sią drążka a jedynie blaszek
wyciąłem z blaszek resztki starych i ładnie to wyczyściłem (na drążku też usunąłem resztki gumy)
oryginały od tych zamiennych (od A6) różnią się tym że orginalne mają kwadratowy odlew gumy który włazi w karoserię te z A6 mają pogrubienie ale innego kształtu)
Gumki zamontowałem rozcięciem w kierunku do karoserii(do góry).. przejechałem 2 tygodnie (jakies 1000 km ) i jest absolutna cisza
Aj Endriu, przydałyby się jakieś fotki.Endrju_b pisze:(...)Co zrobiłem Kupiłem dwie gumeczki leferedr.. cos tam z średnicą 29 wewnętrzną wywaliłem stare które już nie trzymał sią drążka a jedynie blaszek
wyciąłem z blaszek resztki starych i ładnie to wyczyściłem (na drążku też usunąłem resztki gumy) oryginały od tych zamiennych (od A6) różnią się tym że orginalne mają kwadratowy odlew gumy który włazi w karoserię te z A6 mają pogrubienie ale innego kształtu) Gumki zamontowałem rozcięciem w kierunku do karoserii(do góry).. przejechałem 2 tygodnie (jakies 1000 km ) i jest absolutna cisza
Bądź dobry jak chleb.
Poczekaj 2-3 miesiace i sie zacznie od nowa, tak przynajmniej u mnie bylo.Endrju_b pisze:Panowie jak pisałem wcześniej u mnie skrzypiało na zimnym tylko (zima 2013) i teraz praktycznie już cały czas (na zimnym bardziej a na ciepłym troszkę mniej) wymiana gumek na drążku stabilizującym 2 tygodnie temu rozwiązała problem całkowicie