[D3 FL ALL ] S8 D3 5.2 V10 FSi czy MPI ?
Kolego Dworek dziękuję Ci za odpowiedź, czekałem aż ktoś z S8 się wypowie. Potwiedziłeś wszystko to co dziś się naczytałem o silnikach FSI. Ponoć nagar to około 30-40KM mniej, a reszta to te klapki. Tak bynajmniej wyczytałem na tym forum http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 606&st=380
Oczywiście oleje, filtry czy świecie w pierszej kolejności do wymiany i oczywiście muszę przyjrzeć się klapkom.
Oczywiście oleje, filtry czy świecie w pierszej kolejności do wymiany i oczywiście muszę przyjrzeć się klapkom.
Sam nagar może nie, ale jak uzbiera się tego tyle, że przepływ powietrza się zmniejsza, to jak wszędzie. Do tego nagar pierniczy klapki i jest źle. Jak jest zadbane, to jest super. Poza tym są firmy, które robią upgrade klapek że nic się nie urywa, nie wiem jakie, ale jak poszukać takiej co to już robiła i ma doświadczenie, to myślę, że warto.
Dodatkowo dodam, że faktycznie też jak szukałem 2 lata temu A8 to z silnikiem MPI, bo naczytałem się wtedy że z FSI są problemy. Teraz czas na zmianę i wpadła mi w oko właśnie S8, dodatkowo mój mechanik stwierdził, że czytanie informacji na forum ogłupia i mając u siebie na warsztacie wszystkie rodzaje Audi na R8 kończąc, to żadnych większych problemów z nagarami czy silnikami FSI nie miał.
Tak czy siak nie ufając nikomu, wolałem się Was doradzić, a najbardziej czekałem na użytkowników 5.2 FSI.
Odpowiadając koledze powyżej, A8 W12 jakoś mnie nie ciągnie.
Dziękuję za odpowiedzi, nawet te krótkie.
Tak czy siak nie ufając nikomu, wolałem się Was doradzić, a najbardziej czekałem na użytkowników 5.2 FSI.
Odpowiadając koledze powyżej, A8 W12 jakoś mnie nie ciągnie.
Dziękuję za odpowiedzi, nawet te krótkie.
Sprawa jest banalnie prosta jesli kupujesz S8 D3 do pobujania sie od czasu do czasu...
i jesli kupisz sprawdzony w miare dobry egzemparz to nawet nie dowiesz sie o niczym
b) jesli kupujesz s8 do uzykowania na codzien to nie oszukujmy sie trzeba miec preznie dzialajaca firme zeby je utrzymac.
Nie jest sztuka kupic auto bo co to jest wydac 50 60 70 tys na auto inni biedni kupuja auta nowe po 100 i wiecej problem zaczyna sie przy serwisowaniu...
i jesli kupisz sprawdzony w miare dobry egzemparz to nawet nie dowiesz sie o niczym
b) jesli kupujesz s8 do uzykowania na codzien to nie oszukujmy sie trzeba miec preznie dzialajaca firme zeby je utrzymac.
Nie jest sztuka kupic auto bo co to jest wydac 50 60 70 tys na auto inni biedni kupuja auta nowe po 100 i wiecej problem zaczyna sie przy serwisowaniu...
Hehe miło się czyta ale znam jednego posiadacza S8 D3 co ma swoja kochaną od nowości i już wymieniał silnik. Klapami i nagarem się zajął tuż po gwarancji-było co robić. Ale to nie pomogło.
Podobny temat opisany jest z fotorelacją na AKP.
Ciesze się że sa tu z nami szczesliwi posiadacze tego modelu bo wielu sie przejechało.
Może i net ogłupia a może w tych plotkach jest troche prawdy.
Kogo stać to niech kupuje,jak kupi to i utrzyma. Auto bardzo fajne i daje dużo frajdy. Silnik,klapy,nagary inne sprawy...to tylko samochód i jak padnie coś to sie wymienia,naprawia i cieszy dalej
Podobny temat opisany jest z fotorelacją na AKP.
Ciesze się że sa tu z nami szczesliwi posiadacze tego modelu bo wielu sie przejechało.
Może i net ogłupia a może w tych plotkach jest troche prawdy.
Kogo stać to niech kupuje,jak kupi to i utrzyma. Auto bardzo fajne i daje dużo frajdy. Silnik,klapy,nagary inne sprawy...to tylko samochód i jak padnie coś to sie wymienia,naprawia i cieszy dalej
Nie pamietam dokladnie ale nie miala jeszcze 100tys najechane bankowo. Olej wymienial od nowosci co 10tys km ku wielkiemu zdziwieniu ASO. Przy 170tys zatarl sie silnik,nie caly ale oczywiscie wystarczajaco by sie na zlom nadawal. Opisywalem sprawe tez tu na forum i temat gdzies jest. Szlamu w misce tez miala choc nie tyle co ta z relacji na AKP.
Wiec z tego co wiem nie tylko z neta V10 5,2 ma wady konstrukcyjne a do tego problemow przysparza mu durnowaty serwis gwarancyjny i wiele S8 D3 mialo silniki wymieniane jeszcze na gwarancji. Co ciekawe blizniaczy 5.0 V10bit.z RS6 nie ma tylu problemow...
Wiec z tego co wiem nie tylko z neta V10 5,2 ma wady konstrukcyjne a do tego problemow przysparza mu durnowaty serwis gwarancyjny i wiele S8 D3 mialo silniki wymieniane jeszcze na gwarancji. Co ciekawe blizniaczy 5.0 V10bit.z RS6 nie ma tylu problemow...
Wystarczy wejsc na mobile.de gdzie tego ogrom i popatrzec na S8 tanie to kilka z rozwalonym motorem, drogie to te ktore maja nowke motor , a srednie cenowo to te cykajace bomby gdzie nie znasz dnia ani godziny.
S8 to zabawka dla duzych dzieci, kto lubi stac go niech sie bawi, frajda niesamowita, na pewno nie jest to auto dla liczacych kady grosz i myslacych wydalem na auto 70tys i jeszcze trzeba do niego dokladac <jezu> <jezu> <jezu>
S8 to zabawka dla duzych dzieci, kto lubi stac go niech sie bawi, frajda niesamowita, na pewno nie jest to auto dla liczacych kady grosz i myslacych wydalem na auto 70tys i jeszcze trzeba do niego dokladac <jezu> <jezu> <jezu>
s8 d3 jest piękne , ale ze względu na silnik bym go nie kupił , bo wcale nie jest taki szybki , a z trwałości to juz wiadomo jak jest
również nie rozumiem dlaczego nie wsadzili tam 5.0Btb , podkrecenie go na 900-1000hp i nic wiecej nie trzeba :p swoja droga niesamowite musiało by byc uczucie katapultować sie taka kobyła w 3s do setki
również nie rozumiem dlaczego nie wsadzili tam 5.0Btb , podkrecenie go na 900-1000hp i nic wiecej nie trzeba :p swoja droga niesamowite musiało by byc uczucie katapultować sie taka kobyła w 3s do setki