[D3 FL ALL ] S8 D3 5.2 V10 FSi czy MPI ?
srednie zuzycie paliwa lato zima dodaj lub ujmij ok 1 litra
na trasie to srednio ok 14l przy spokojnej jezdzie ,
w miescie ok 25l
na autobanie w niemczech powyzej 200km/h ok 22 l ,
no i przy max predkosci 278 (bez ogranicznika 34l)
mieszkam w angli koszta serwisowe to :
-filtry olej co 6000 -7000 mil (10000-12000km) to ok £240 (ok 1400zl)
-zawieszenie raz mi padlo z przodu wymianielem wszystkie wachacze koncowki i pneumatyke £2000 ok (10tys zl)
-4opony to ok£900 (4500zl)
-serwis skrzyni £600 (3000zl)
-klocki tarcze (wersja bez ceramiki) £1100 (6000zl)
paliwo tylko premium
powiem tylko ze auto nie lubi jak sie jezdzi na niskich obrotach no i zaponij o gazie bo poprostu upieczesz silnik
jesli gaz to tylko 4.2
jesli kogos stac to naprawde polecam jest naprawde extra auto mialem okazje jezdzic w12 mojego kolegi to wporownaniu do mojej to byl tapczan
( bez urazy dla wlascicieli w12)
na trasie to srednio ok 14l przy spokojnej jezdzie ,
w miescie ok 25l
na autobanie w niemczech powyzej 200km/h ok 22 l ,
no i przy max predkosci 278 (bez ogranicznika 34l)
mieszkam w angli koszta serwisowe to :
-filtry olej co 6000 -7000 mil (10000-12000km) to ok £240 (ok 1400zl)
-zawieszenie raz mi padlo z przodu wymianielem wszystkie wachacze koncowki i pneumatyke £2000 ok (10tys zl)
-4opony to ok£900 (4500zl)
-serwis skrzyni £600 (3000zl)
-klocki tarcze (wersja bez ceramiki) £1100 (6000zl)
paliwo tylko premium
powiem tylko ze auto nie lubi jak sie jezdzi na niskich obrotach no i zaponij o gazie bo poprostu upieczesz silnik
jesli gaz to tylko 4.2
jesli kogos stac to naprawde polecam jest naprawde extra auto mialem okazje jezdzic w12 mojego kolegi to wporownaniu do mojej to byl tapczan
( bez urazy dla wlascicieli w12)
Potwierdzam powyższe info co do spalania, u mnie tak samo.
W UK serwis auta jest droższy niż u nas w przeliczeniu na złotówki. Ja kupiłem 11l oleju za 510 zł (Millers XP Longlife5W30 5862), wymiana to nawet w ASO 355 zeta. Filtr oleju 67 zeta, filtry powietrza 2 x 100zł, 10 świec 365 zł (NGK PFR6W-TG), 4 nowe opony na alledrogo za 2000.
Paliwo tylko premium, bo zatarcie wysokociśnieniowych pomp zasilających wtryskiwacze to duuży koszt.
Na prawdę nie ma się czego bać. LPG nie wchodzi w grę, wymiana oleju co 10 tys, sprawdzać czy komputer pokazuje błędy w pracy przepustnic w dolocie, jak zaczną niedomagać wtedy regeneracja.
W UK serwis auta jest droższy niż u nas w przeliczeniu na złotówki. Ja kupiłem 11l oleju za 510 zł (Millers XP Longlife5W30 5862), wymiana to nawet w ASO 355 zeta. Filtr oleju 67 zeta, filtry powietrza 2 x 100zł, 10 świec 365 zł (NGK PFR6W-TG), 4 nowe opony na alledrogo za 2000.
Paliwo tylko premium, bo zatarcie wysokociśnieniowych pomp zasilających wtryskiwacze to duuży koszt.
Na prawdę nie ma się czego bać. LPG nie wchodzi w grę, wymiana oleju co 10 tys, sprawdzać czy komputer pokazuje błędy w pracy przepustnic w dolocie, jak zaczną niedomagać wtedy regeneracja.