części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 FL ALL ] S8 D3 5.2 V10 FSi czy MPI ?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 gru 2014, 21:52

a skrzynia by się zesrała :)

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 22 gru 2014, 22:23

W rs6 5.0 v10 jezdza i maja sie dobrze.

S8 piekne racja, dlatego ja kupilem 4.2 i przerabiam na s8 zeby miec auto trwale i ladne.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 22 gru 2014, 23:14

pepi pisze: a skrzynia by się zesrała :)
a co za roznica? masa budy podobna :)

w mid parts powiedzieli mi ze w rs6 jest ta sama skrzynia co u mnie , jedna piekna c6 czekala na remont

Gość

Post autor: Gość » 22 gru 2014, 23:50

pepi pisze:a skrzynia by się zesrała :)
Przy obecnych seryjnych kucykach z 5.0 bit ta sama skrzynia da sobie świetnie rade :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 23 gru 2014, 18:28

nie są takie same skrzynie jakby co :)
no tak ze 5 tys może :)

Gość

Post autor: Gość » 24 gru 2014, 20:51

Najlepiej szukać trzasniętej z dobrym układem napędowym i przekładka całości. SIlnik+skrzynia. D2 jak i D3 C5 i C6 odpowiednio.

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 25 gru 2014, 02:34

Hmmm tylko daj magika co uruchomii 5.0 v10 bit w d3 ;)

Motostacja

Post autor: Motostacja » 25 gru 2014, 03:27

Hmmm tylko daj magika co uruchomii 5.0 v10 bit w d3 ;)
sportsmile

Gość

Post autor: Gość » 25 gru 2014, 11:36

I każda ogarnięta firma tuningowa oraz każdy naprawdę ogarnięty elektromechanik.
Pisałem kiedyś z jakimś młodym chłopakiem co przemianował padnięte D3 na W12 ale za chiny nie moge znależć tamtych maili.... Wiem że na AKP sie udzielał ale to było troche temu.

Seblon
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 13 sty 2015, 08:54
Lokalizacja: Uk

Post autor: Seblon » 21 sty 2015, 10:48

Panowie posiadam S8 5.2 v10 2008 160 tys przebiegu ,w 3 lata zrobilem ok 85 tys km i jakos nic sie nie psuje
service co 10 tys i po sprawie i czesto sprawdzac stan oleju
Jedyne awarie to zawieszenie i czujniki parkowania
uwazam ze to naprawde dobry silnik tylko trzeba go odpowiednio piescic


Obrazek

Adam84
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 31 maja 2009, 22:25
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: Adam84 » 21 sty 2015, 13:29

Po 85 tys. km możesz coś powiedzieć o kosztach eksploatacji. Jak one wyglądają. Jaki wychodzi średnie żuzycie paliwa miasto/trasa?

Seblon
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 13 sty 2015, 08:54
Lokalizacja: Uk

Post autor: Seblon » 21 sty 2015, 14:58

srednie zuzycie paliwa lato zima dodaj lub ujmij ok 1 litra
na trasie to srednio ok 14l przy spokojnej jezdzie ,
w miescie ok 25l
na autobanie w niemczech powyzej 200km/h ok 22 l ,
no i przy max predkosci 278 (bez ogranicznika 34l)
mieszkam w angli koszta serwisowe to :
-filtry olej co 6000 -7000 mil (10000-12000km) to ok £240 (ok 1400zl)
-zawieszenie raz mi padlo z przodu wymianielem wszystkie wachacze koncowki i pneumatyke £2000 ok (10tys zl)
-4opony to ok£900 (4500zl)
-serwis skrzyni £600 (3000zl)
-klocki tarcze (wersja bez ceramiki) £1100 (6000zl)

paliwo tylko premium
powiem tylko ze auto nie lubi jak sie jezdzi na niskich obrotach no i zaponij o gazie bo poprostu upieczesz silnik
jesli gaz to tylko 4.2

jesli kogos stac to naprawde polecam jest naprawde extra auto mialem okazje jezdzic w12 mojego kolegi to wporownaniu do mojej to byl tapczan
( bez urazy dla wlascicieli w12) Obrazek

Dworek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 187
Rejestracja: 29 maja 2014, 00:40
Lokalizacja: WWA

Post autor: Dworek » 21 sty 2015, 19:32

Potwierdzam powyższe info co do spalania, u mnie tak samo.

W UK serwis auta jest droższy niż u nas w przeliczeniu na złotówki. Ja kupiłem 11l oleju za 510 zł (Millers XP Longlife5W30 5862), wymiana to nawet w ASO 355 zeta. Filtr oleju 67 zeta, filtry powietrza 2 x 100zł, 10 świec 365 zł (NGK PFR6W-TG), 4 nowe opony na alledrogo za 2000.

Paliwo tylko premium, bo zatarcie wysokociśnieniowych pomp zasilających wtryskiwacze to duuży koszt.

Na prawdę nie ma się czego bać. LPG nie wchodzi w grę, wymiana oleju co 10 tys, sprawdzać czy komputer pokazuje błędy w pracy przepustnic w dolocie, jak zaczną niedomagać wtedy regeneracja.

Adam84
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 31 maja 2009, 22:25
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: Adam84 » 23 sty 2015, 14:03

A jak z mocą, bo podobno po kilku latach z 450KM zostaje znacznie mniej. Ciekaw jestem jak wygląda dynamika takiego kilkuletniego S8 w porównaniu do 4,2tdi

Dworek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 187
Rejestracja: 29 maja 2014, 00:40
Lokalizacja: WWA

Post autor: Dworek » 23 sty 2015, 14:06

Zhamuję swoją go to napiszę. Wcześniej bujałem się 100 C4 115KM więc teraz jest bajka, ale ile koni dokładnie jest, tego największy spec na oko nie stwierdzi. W trybie S jak dla mnie jest mega dynamicznie jak na limuzynę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl