Post
autor: kamilduda » 04 wrz 2013, 16:35
Witam Państwa po krótkiej nieobecności.
Udało mi się znaleźć pod nogami pasażera skrzynkę z przekaźnikami a w niej upragniony 387 4B0919471. Przyjrzałem mu się dokładnie, jak również gniazdom, w które jest montowany. Nic nadzwyczajnego nie zauważyłem, podobnie jak w wiązce przewodów. Udało mi się zdjąć obudowę z rzeczonego przekaźnika i mym oczom ukazał się ... układ scalony. Skoro to nie jest klasyczny przekaźnik elektromagnetyczny to moja diagnostyka się na tym kończy, nie będę zgrywał aż takiego elektronika, który by umiał poprawnie diagnozować, czy naprawiać takie rzeczy. Zakupię na jednym z portali internetowych rzeczony przekaźnik i spróbuję podmienić.
Dzięki kolegom za wypowiedzi nt. manetki przy kierownicy. Dla mnie ten trop również jest zły. Zobaczymy co zdziała podmianka przekaźnika.
[ Dodano: 2013-09-13, 10:28 ]
I kolejna porcja informacji dla zainteresowanych (lub nie) tematem. Po podmiance przekaźnika od lampek problem w dalszym ciągu występuje. Wkurzyłem się i na chama połączyłem pozycje w w tylnej klapie, lewą i prawą. Okazuje się, że po podaniu napięcia od strony prawej na lewą w klapie, cała lewa strona ożyła. Komp oczywiście wywala błędy po takim zabiegu, ale spodziewałem się tego.
Dochodzę zatem do wniosku, że najprędzej będzie pociągnąć drugi przewód od przekaźnika do któregoś z reflektorów lewej strony, chyba, że ktoś z forum ma inny pomysł???