Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL] Cyfrowy tuner DVBT

Dokładane DVD, tunery TV, radia CB, nawigacje GPS, moduły do telefonów GSM, videorejestratory, przeróbki elektryki i elektroniki zmieniające funkcjonalność auta, nowe gadżety.
Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz

Post autor: drago_o » 17 lut 2014, 06:29

Spokojnie, jestem informatykiem i wiem co to kompresja pliku... ale zapewniam Cię nie ma w przesyle mpeg2 jak i mpeg4 żadnej różnicy...

Mpeg4 jako następca Mpeg2 rózni się głównie większą kompresją pliku dzięki czemu zamiast 50 półklatek z przeplotem, zapewnia 25 pełnych progresywnych(oczywiście kompatybilny wstecz jeśli materiał kodowany był w mpeg4, np. TVP1, TVP2 i kilka innych stacji jest transmitowanych z przeplotem). Jest oczywiście dużo innych dodatków jak większa sypkość zapisu i duzo nowych funkcji, ale szkoda się rozpisywać

Ciekawostka, nasze MMI nie odtwarza materiałów progresywnych ;P W dekoderze musiałem ustawić rozdzielcość po konwersji do Mpeg2 czyli z przeplotem (576i o ile dobrze pamiętam rozmiar ;) ).
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz

Post autor: CINEK » 16 lip 2014, 06:30

sluchajcie, ja u siebie w koncu zabralem sie za dvbt :D zakupilem WIWA HD 80 EVO, wczoraj na krotko podpialem...no i wlasnie... mam ori tuner na 3 cinche, iwec kupilem kabel euro + cinch ale po podlaczeniu gra mi tylko lewa strona auta. Dodatkowo obraz ma jakby jakies przebicia- faluje sobie lekko.

Dzis podlacze dvbt bezposrednio pod tv tuner (moze to cos da) ale problem lezy raczej w kablu euro... <hmm> ktos wie jak rozwiazac nie dzialajaca jedna strone w aucie?
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz

Post autor: krzychu22.p1i » 16 lip 2014, 08:07