![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem z pompą paliwa
[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem z pompą paliwa
Witam was mam problem z pompą paliwa a mianowicie pompa sprawna prąd dostaje a mimo to nie chodzi i już nie mam pomysłów co może być powodem tego .
Pompa jest nowa z starą było to samo dlatego ja wymieniłem ,przy zapłonie i kreceniu rozrusznikiem sprawdzałem miernikiem i prąd dostaje ,podpinałem ja także poza układem elektrycznym i wtedy chodzi juz cały głupi jestem z tego prosze was o jakies wskazówki lub podpowiedzi czego moge sie jeszcze przyczepic.
Pompa jest nowa z starą było to samo dlatego ja wymieniłem ,przy zapłonie i kreceniu rozrusznikiem sprawdzałem miernikiem i prąd dostaje ,podpinałem ja także poza układem elektrycznym i wtedy chodzi juz cały głupi jestem z tego prosze was o jakies wskazówki lub podpowiedzi czego moge sie jeszcze przyczepic.
Ok kostka dobra sugestia czekam na kolejne a bezpieczniki dla zasady wszystkie sprawdzałem ,
Wracajac do kostki wykluczyłem to bo jak sprawdzałem miernikiem to wetknołem koncówki z miernika własnie w kostkę ale faktycznie może byc tak ze cos nie łączy sprawdzę to i opisze ale czekam na kolejne sugestie co jeszcze mogę sprawdzić
Wracajac do kostki wykluczyłem to bo jak sprawdzałem miernikiem to wetknołem koncówki z miernika własnie w kostkę ale faktycznie może byc tak ze cos nie łączy sprawdzę to i opisze ale czekam na kolejne sugestie co jeszcze mogę sprawdzić
Wiec.
Plusa z akku podajesz na jeden z 2 pinow po wyciagnietym bezpieczniku.Nie jestem teraz w stanie powiedziec ktory(dolny czy gorny pin )prowadzi do pompy ,jednak po podaniu zasilania musisz uslyszec charakterystyczny szum pompy.
Jak zadziala to wiesz ze masz problem z przekaznikiem albo z linia od niego do bezpiecznika.
Sam bezpiecznik warto sprawdzic czy nie zasniedzial
Przekaznik pompy paliwa obsluguje takrze reszte osprzetu na silniku wiec jesli po podaniu zasilania na stale silnik pracuje to zasilanie do przekaznika jest OK. i pozostaje sama linia do bezpiecznika ew. styk przekaznika.Ja bym na niego nie stawial przy opcji gdy silnik pracuje bo obwod pradu do pompy jest w przekazniku zdublowany.
Po mojemu albo masz uwalony bezpiecznik-sniedz ,albo co zadsze uszkodzony kabel
Plusa z akku podajesz na jeden z 2 pinow po wyciagnietym bezpieczniku.Nie jestem teraz w stanie powiedziec ktory(dolny czy gorny pin )prowadzi do pompy ,jednak po podaniu zasilania musisz uslyszec charakterystyczny szum pompy.
Jak zadziala to wiesz ze masz problem z przekaznikiem albo z linia od niego do bezpiecznika.
Sam bezpiecznik warto sprawdzic czy nie zasniedzial
Przekaznik pompy paliwa obsluguje takrze reszte osprzetu na silniku wiec jesli po podaniu zasilania na stale silnik pracuje to zasilanie do przekaznika jest OK. i pozostaje sama linia do bezpiecznika ew. styk przekaznika.Ja bym na niego nie stawial przy opcji gdy silnik pracuje bo obwod pradu do pompy jest w przekazniku zdublowany.
Po mojemu albo masz uwalony bezpiecznik-sniedz ,albo co zadsze uszkodzony kabel
Faktycznie twoje założenia były słuszne a przynajmniej tak mi sie wydaje bo wymieniłem bezpiecznik od pompy choć wydawał sie byc dobry poruszałem tam troszke kablami i nagle smiga normalnie a przynajmniej narazie normalnie no nic bede obserwował co bedzie sie działo dalej wydaje mi sie ze wrazie czego przynajmniej wiem gdzie szukac chyba :-)