Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem z pompą paliwa

Awatar użytkownika
Prorok
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 08 sty 2012, 18:15
Lokalizacja: Knurów

[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem z pompą paliwa

Post autor: Prorok » 23 gru 2014, 20:52

Witam was mam problem z pompą paliwa a mianowicie pompa sprawna prąd dostaje a mimo to nie chodzi i już nie mam pomysłów co może być powodem tego .
Pompa jest nowa z starą było to samo dlatego ja wymieniłem ,przy zapłonie i kreceniu rozrusznikiem sprawdzałem miernikiem i prąd dostaje ,podpinałem ja także poza układem elektrycznym i wtedy chodzi juz cały głupi jestem z tego prosze was o jakies wskazówki lub podpowiedzi czego moge sie jeszcze przyczepic.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 gru 2014, 21:03

Może źle zainstalowana w koszu, lub filtr paliwa przytkany...
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Prorok
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 08 sty 2012, 18:15
Lokalizacja: Knurów

Post autor: Prorok » 23 gru 2014, 21:08

Ale pompa podpieta poza układem chodzi czyli bezposrednio prąd podpiołem jej juz zamontowanej w aucie

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 gru 2014, 21:21

To może cos z wtyczką jest nie tak skoro poza obwodem działa bez przerwy....

A takie głupie lub może i nie, pytanie...bezpiecznik 31 sprawdziłeś ? :P
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Prorok
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 08 sty 2012, 18:15
Lokalizacja: Knurów

Post autor: Prorok » 23 gru 2014, 21:31

Ok kostka dobra sugestia czekam na kolejne a bezpieczniki dla zasady wszystkie sprawdzałem ,
Wracajac do kostki wykluczyłem to bo jak sprawdzałem miernikiem to wetknołem koncówki z miernika własnie w kostkę ale faktycznie może byc tak ze cos nie łączy sprawdzę to i opisze ale czekam na kolejne sugestie co jeszcze mogę sprawdzić

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 23 gru 2014, 21:51

nie sprawdza się miernikiem tylko mocną żarówką !!!!!!!!!!!
bo miernik pokazuje głupoty :)

Awatar użytkownika
Prorok
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 08 sty 2012, 18:15
Lokalizacja: Knurów

Post autor: Prorok » 23 gru 2014, 21:56

czyli co mówisz ze wpiąc tam żarówkę ? tylko jak mocną ?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 23 gru 2014, 22:38

minimum 21 :) =wat

Awatar użytkownika
Prorok
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 08 sty 2012, 18:15
Lokalizacja: Knurów

Post autor: Prorok » 26 gru 2014, 13:02

Wiec tak testu żarówki nie przeszło podpiołem H4 50w i dupa nie zapaliła się ani przy zapłonie na 1-2s jaki przy kręceniu silnikiem .
Teraz pytanie gdzie szukac dalej?

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 26 gru 2014, 13:52

zacznij od przekaznika w nogach pasazera oraz bezpiecznika obok nogi wspomnianego paazera.
Tam sprawdz ta sama metoda czy sie zarowka zapali

Awatar użytkownika
Prorok
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 08 sty 2012, 18:15
Lokalizacja: Knurów

Post autor: Prorok » 26 gru 2014, 14:09

ok tylko jak tam wpiąc tą żarówke ? aha i rozumiem ze jest to przekaznik numer 208 dolna listwa pierwszy z pradwj strony

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 gru 2014, 14:22

podaj zasilanie z aku
jak wystartuje to szukaj po drodze

Awatar użytkownika
Prorok
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 08 sty 2012, 18:15
Lokalizacja: Knurów

Post autor: Prorok » 26 gru 2014, 14:31

ok tylko potrzebowałbym jasniej gdzie dokładnie mam wpiąć zasilanie lub żarówke ?

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 26 gru 2014, 15:09

Wiec.
Plusa z akku podajesz na jeden z 2 pinow po wyciagnietym bezpieczniku.Nie jestem teraz w stanie powiedziec ktory(dolny czy gorny pin )prowadzi do pompy ,jednak po podaniu zasilania musisz uslyszec charakterystyczny szum pompy.
Jak zadziala to wiesz ze masz problem z przekaznikiem albo z linia od niego do bezpiecznika.
Sam bezpiecznik warto sprawdzic czy nie zasniedzial
Przekaznik pompy paliwa obsluguje takrze reszte osprzetu na silniku wiec jesli po podaniu zasilania na stale silnik pracuje to zasilanie do przekaznika jest OK. i pozostaje sama linia do bezpiecznika ew. styk przekaznika.Ja bym na niego nie stawial przy opcji gdy silnik pracuje bo obwod pradu do pompy jest w przekazniku zdublowany.
Po mojemu albo masz uwalony bezpiecznik-sniedz ,albo co zadsze uszkodzony kabel

Awatar użytkownika
Prorok
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 08 sty 2012, 18:15
Lokalizacja: Knurów

Post autor: Prorok » 26 gru 2014, 18:25

Faktycznie twoje założenia były słuszne a przynajmniej tak mi sie wydaje bo wymieniłem bezpiecznik od pompy choć wydawał sie byc dobry poruszałem tam troszke kablami i nagle smiga normalnie a przynajmniej narazie normalnie no nic bede obserwował co bedzie sie działo dalej wydaje mi sie ze wrazie czego przynajmniej wiem gdzie szukac chyba :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl