
Pozdrawiam
![]() |
![]() |
![]() |
teraz jakbym miał wymieniać użyłbym czegos takiego, nawet jeżleli miałby to byc zakup jednorazowycolln pisze:Ja używam starej pompki paliwowej (takiej montowanej na przewodzie) i pod akumulator, czyściutko i samo się pompuje :-)
Już możesz edytować więc jak znajdziesz czas by ogarnac dane to działajkrzychu22.p1i pisze:BAU, martin_rs4 raz - nie mogę edytować postów napisanych przez Administratora, dwa - mam nowy dysk bo stary padł więc wsio muszę od nowa pozbierać i ogarnąć, trzy - skąd na to czas brać ;( . Sorry za zwłokę ale jak to powiedziała pewna pani "sorry, taki mamy klimat"Postaram się to w miarę szybko poprawić
jedziesz na kanał podpinasz vcds sprawdzasz temp oleju jesli nie ma 34 st to schodzisz do kanału luzujesz śrube w misce tą duża na imbus , wczesniej zaopatrujesz sie w nowy oring w aso 9zł , po poluzowaniu odpalasz auto jedna osoba patrzy na temp oleju miedzy 34-40 st powinien zacząć wyciekać , 2-ga os wykręca śrube na odpalonym silniku wazne! zakłada nowy oring i obserwuje przy 34 st olej powinien sie delikatnie przelewać przez przelew jeśli sie nie przelewa to uzupełniamy poziom olejupatrykkawecki pisze:Witam a ja mam pytanie gdzie sprawdzić dokładnie stan oleju w skrzyni GNU 6Hp A8 d3
za podpowiedzi dziękuję <hura>