Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB/LPG ] Skrzynia poszarpuje, buczy / wibruje..t

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 gru 2012, 14:29

ja na twoim miejscu tylko bym zobaczył jego stan jak olej nie śmierdzi i nie przypomina błota
to zmieniaj
jak jest jak wyżej to tylko uzupełnij jego stan i zbieraj kasę na skrzynię ;-)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 09 gru 2012, 14:47

no i tego sie najbardziej obawiałem przy kupnie auta... Podczas "jazdy testowej" było wszystko idealnie, a teraz 2 miechy po zaczynają sie schody :evil: biednemu to zawsze wiatr w oczy :-P

[ Dodano: 2012-12-14, 18:43 ]
Witam... no i po wymianie oleju a ASB :-| no i ... jest lepiej niz bylo wczesniej :mrgreen: skrzynie juz nie wibruje / buczy, a biegi zmieniaja sie prawie niewyczuwalnie. Mechanik powiedział że był niedobór oleju bo zleciało jakies 6 litrów a wlał 8. Przynajmniej sie dowiedziałem że skrzynia była naprawiana :-/ W każdym bądź razie teraz jest OK i zobaczymz jak będzie dalej...
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 03 sty 2015, 20:51

martin_rs4 pisze:mi skrzynia własnie nie szarpie przy zmianie biegów, tylko tylko przy dodaniu gazu obroty falują w górę i w dół na automacie jakby skrzynia nie wiedziała czy zmienić bieg czy nie, i wtedy to buczenie sie pojawia.
Odświeżam, ostatnio zauważyłem u siebie buczenie w stylu buuu buuuu <hihi> szczególnie na 4 i 5 biegu między prędkościami 50-110km/h. Ewidentnie pochodzi to od skrzyni, towarzyszy temu podbijanie obrotów. Stan oleju OK, kolor lekko brązowy nie czuć natrętnie spalenizny. Mam filter oraz uszczelkę, i teraz pytanie czy zaryzykować i podmienić częściowo olej?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 03 sty 2015, 22:27

A dawno u siebie wymieniałeś olej w ASB? Ja od wymiany zrobiłem prawie 40kkm, tak wiec jeszcze 20kkm i znów wymieniam. Też miałem dylemat bo poprzedni właściciel nie był w stanie powiedzieć kiedy olej był zmieniany.
Tak więc 50/50 ze będzie dobrze, ale wymieniałem 2x statycznie raz drugi raz po ok. 800km.
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 03 sty 2015, 22:51

Może coś z konwerterem jak sie obroty falują? Oleum jak było zmieniane to nie w nim problem jak nie to warto sprawdzić.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 06 sty 2015, 11:25

A dawno u siebie wymieniałeś olej w ASB?
Małpa naprawiana była przy 271 141km (brak wstecznego), wymieniono olej, uszczelkę, filtr, reszta ogólnie napisana - naprawa skrzyni automatycznej. Podejrzewam, że nie było wymiany po naprawie skrzyni.. Obecnie będzie jakoś 317 000 ... . Kiedyś dolałem 0,5l ostatnio sprawdzałem poziom i było ok.
Apophis pisze:Może coś z konwerterem jak sie obroty falują?
Falują odkąd kupiłem auto, z czasem coraz bardziej, czasami nawet tarka zaskoczy. Nie wiem czy przy naprawie był konwerter regenerowany, poprzedni właściciel również. Kupię ten olej i wymienię częściowo. Oby tylko wymiana nie ubiło jej, bo zły moment na takie psoty :/

Trzeba jeszcze pomyśleć o dodatkowej chłodnicy oleju ASB bo ostatnio sprawdzałem i było ponad 90st :(

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 06 sty 2015, 14:50

mi jak padnie to będzie manual :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 06 sty 2015, 15:01

pepi pisze:mi jak padnie to będzie manual :)
oj ja to nie wiem czy po tylu latach z automatem chcialoby mi sie heblowac w gore i w dol...i jak sobie pomysle o tej bolącej lewej stopie od wciskania sprzegla w korkach w miescie to stwierdzam iz raczej manuala juz nie kupie :D
krzychu22.p1i pisze:Kupię ten olej i wymienię częściowo. Oby tylko wymiana nie ubiło jej, bo zły moment na takie psoty :/
Krzychu jak juz wymieniac to lepiej "calosc" staycznie, bo jak skrzynka bedzie sie miala posypac to i tak to zrobi :/
krzychu22.p1i pisze:Trzeba jeszcze pomyśleć o dodatkowej chłodnicy oleju ASB bo ostatnio sprawdzałem i było ponad 90st :(
to jest nawet ciekawe, bo ja u siebie nigdy nie sprawdzalem temperatury podczas, lub po jezdzie.... <hmm> poza tym u mnie tfu, tfu nic sie niepokojacego nie dzieje :>
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl