Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 94 4.2PB/LPG ] Szarpiąca skrzynia 4hp24

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 01 sty 2015, 21:46

Posta napisany przez Kuba123:
Ale umie na pewno skrzynia gaz robiłem nowe wtryski i regulacja bo cały czas wcześniej wyrzucał mi kontrolkę Cat na gazie a w zawieszeniu wszystko Ok byłem na diagnostyce i jest git tak jak wcześniej wspomniałem skrzynia pyknie jak redukuje na mniejszy bieg gdy np dojeżdżam do skrzyżowania tylko to pykniecie czuć to nie jest normalne pykniecie.Zeminie olej w tygodniu auto jutro stawiam do lakiernika stłuczkę miałem małą a jeżeli olej nie pomorze to bende jeździł dopóki skrzynia nie umrze i kupie drugą.

Usuwałem dubla w tym samym czasie co Kuba i klops.
Sorry za zamieszanie.
Ostatnio zmieniony 02 sty 2015, 06:12 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.

Kuba123
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 42
Rejestracja: 31 gru 2014, 11:50
Lokalizacja: Morąg

Post autor: Kuba123 » 08 sty 2015, 22:20

Olej zmieniony już dużo delikatniej schodzi z biegu za parę setek kilometrów znów zmienię wielkie dzieki za porady :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 08 sty 2015, 22:37

Tak dla pewności możesz posprawdzać sobie np. przepływkę w pierwszej kolejności, potem ewentualnie luzy na przegubach wewnętrznych i na wale, bo to najłatwiej jest zdiagnozować, i też może się przyczynić do stu kania podczas zrzucania biegu ;)

P.S. dużo oleju zleciało? Ile wlaliście nowego?
to nie jest zwykły napęd...to

Kuba123
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 42
Rejestracja: 31 gru 2014, 11:50
Lokalizacja: Morąg

Post autor: Kuba123 » 09 sty 2015, 16:57

Oleju zeszło prawie 3litry a wlałem 3 litry równo a przeguby sprawdzić czy niema luzu jak auto stoi i poruszać półosiami czy nie jest luz wał to trzeba osłonę zdjąć i tak samo poruszać?a przepływke jak sprawdzić jak tam jest tylko taki drucik chyba i tam nic nie widać kiedyś zmieniałem w w140 przepływke i uszkodzona a dobra nie widziałem żadnej różnicy

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 09 sty 2015, 19:50

Jeśli chodzi o przeguby przy skrzyni/wewnętrzne, to wchodzisz pod auto, łapiesz za półoś i jedziesz przód, tył, góra, dół. Jeśli będzie luz to na pewno wyczujesz. Powinno siedzieć ciasno.

Jeśli chodzi o wał to tam masz więcej zabawy, bo żeby np. sprawdzić podporę wału, to musisz po ściągać wszystkie osłony pod nią i sprawdzić w jakim stanie jest guma wokół łożyska, czy nie jest sparciała, popękana i czu wał po prostu na gumie nie wisi. Powinien być mniej więcej po środku podpory.

Przepływke natomiast sprawdzisz z tylko za pomocą kompa. Wchodzisz w odpowiednie bloki pomiarowe (silnik-blok02) i jadąc autem najlepiej z drugą osobą, sprawdzasz wartość przeplywu powietrza przy max. obrotach. Czyli Ty but do dechy a kumpel obok sprawdza wartości przy ponad 6000obr. U ciebie nowa/dobra przepływka powinna pokazac ok. 239 g/s
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl