Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 02 4.2PB/LPG ] Gruszka podciśnienia - numer części

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 06 sty 2015, 15:22

michalwruszak pisze:Koledzy jeżeli ja sobie poradziłem z rozpołowieniem kolektora to każdy da rade :) heh
nie no fajnie, fajnie <okioki> tylko chodzi o to czy sie alumunium zapieklo i ciezko rozpolowic, czy wrecz odwrotnie. Wiem ze w roznych autach roznie bywa, ale jestem ciekaw jak to u tych ktorzy maja juz ta operacje za sobą ;)
to nie jest zwykły napęd...to

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 06 sty 2015, 15:25

Dość łatwo i lekko idzie , te dwie części trzymaja się tylko na śrubkach których troche jest , nie warto tylko szarpać mocno by tej uszczelki wewnętrznej nie rozerwać bo kupić jej nie można
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 06 sty 2015, 15:29

michalwruszak pisze:nie warto tylko szarpać mocno by tej uszczelki wewnętrznej nie rozerwać bo kupić jej nie można
a no i o to chodzi...bo widzisz, kiedys zanim doszedlem ze ramie od gruszki stoi, to chcialem zrywac ssaka i grzebac w srodku i moj mechanik to samo powiedzial, ale dodal, ze potem nawet lepiej bedzie uszczelnic np. na paste REINZa aby byc pewnym ze nie ma nigdzie nieszczelnosci. Dajac stara uszczleke hmmm <hmm> wiesz jak nie wiesz <niegadam>
to nie jest zwykły napęd...to

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 10 sty 2015, 11:03

No u mnie było ciasno ale się ruszyło. Poszło troche WD40 i oleju ale teraz pracuje. Dla pewności drugie tez przesmarowałem(choć chodziło) i teraz obie gruszki są wypchane.
Teraz tylko czekam na nowa gruszke(wczoraj chyba kolega z forum wysłał) a stara pokliłem na sztukę co by wytrzymała 900km do domu.
Obrazek

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 11 sty 2015, 09:55

kurcze , u siebie też zauważyłem rozwaloną gruszke, a mam takie pyt, od czego właściwie jest ta gruszka, w abz są dwie jedna przy przepustnicy a druga z przodu silnika, ta przy przepustnicy to wiem że od tempomatu, a ta z przodu?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 11 sty 2015, 11:18

pb41ns pisze:a ta z przodu?
Od sterowania klapkami w kolektorze ssącym.

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 11 sty 2015, 11:26

i właśnie ta mi padła, a jak jak się ma to na prace silnika
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 11 sty 2015, 12:00

W zależności od tego w jakiej pozycji stoi gruszka przedkłada się to na odczuwalnie mniejszą moc silnika w dolnym lub górnym zakresie obrotów.

Gość

Post autor: Gość » 11 sty 2015, 13:01

W ABZcie gruszka zasysa się dopiero od 4tyś obr więc wada jej bedzie osłabiała auto przy bucie. VCDS pokazuje w ktorymś kanale czy to pracuje czy nie. U mnie jest ok.

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 11 sty 2015, 13:21

no rozumiem, u mnie widać że chce się zassać ale nie daje rady, po oględzinach ewidentnie widać pęknięcie
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 sty 2015, 13:27

przy wymianie, bądź naprawie gruszki, warto by od razu wymienic wszystkie wezyki podcisnieniowe, bo jak gdzies na nich bedzie nieszczelnosc to tez nie bedzie dzialc prawidlowo. Koszt i naklad pracy nie wielki, a poprawic moze wiele ;)
to nie jest zwykły napęd...to

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 11 sty 2015, 14:36

A czy mozna w tym silniku(4.2 aqf) zrobić logi(lub coś) żeby sprawdzić kondycje silnika?

Gość

Post autor: Gość » 11 sty 2015, 14:38

Oczywiście że tak. interfejs i bloki pomiarowe troche powiedzą,na koniec manualny pomiar spręzania i masz już pogląd.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 11 sty 2015, 14:45

No u mnie w aucie musi wszystko być sprawne,nawet najmniejsze szczegóły(choć wydaje mi sie ze jest ok), no ale pwenosci nie mam. Tak że chętnie zrobie logi żeby wiedzieć co jeszcze musze naprawić, szukam właśnie na forum jak wykonać logi w 4.2 ale nie moge nic tu znaleśc.

brak

Post autor: brak » 11 sty 2015, 15:44

Wchodzisz w bloki pomiarowe i po kolei robisz sobie logi. Niektóre jak przepływomierz trza pod obciązeniem robić.
A swoja droga ja kupiłem kompa i popadłem w paranoje :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl