Drodzy klubowicze, jak większość pewnie zauważyła nastąpiły dość znaczne zmiany na forum, konta (nicki) które mieliście przed zmianami zostały, należy tylko użyć funkcji przypomnij hasło (kliknij) aby wygenerowało nowe hasło na email.
Ps: Jeśli jest jakikolwiek problem z forum po migracji zgłaszajcie do mnie bo migracja zawsze niesie za sobą jakieś niedoskonałości które nie zawsze szybko się wychwyci. Nasz temat - kliknij.
na upartego można reduktory tak dać że ich widać nie będzie
tylko problematyczne potem jest dostanie się do nich
aby cokolwiek ustawić
ale osłono ładna
Ja tak miałem w d3. Reduktory były w okolicach przeciwmgielnych. Dostęp tylko z kanału, trzeba było zdjąć osłonę. Uważam, ze rzadko kiedy się zagląda do reduktorów, więc dostęp jak najbardziej ok.
danishow, W zasadzie nie latam na cyklonie LPG i nie oglądałem zbyt wielu takich instalacji, ale doświadczeni koledzy na pewno przyznają że wygląda to naprawdę bardzo estetycznie. Sam monciłeś tą intalkę?
pepi, jakbym chciał poganiać na Nurburgringu to na pewno by nie wystarczył, ale do normalnej jazdy styknie bez problemu. Z resztą i tak to przejściowo, w planie wymiana na Prinsa.