Dokładnie to samo dzieje się u mnie na ciepłej skrzyni - przy lekkim dodaniu gazu bądź trzymaniu delikatnie pedału gazu, mianowicie na zimnej nie zapina biegów - przy jeździe na 5 bądź 6 biegu wyraźnie się ślizga po dodaniu gazu wskakuje o jakieś 500 do 1000 obrotów, po tym jak się rozgrzeje - zapina i ślizga tylko przy lekkim wciskaniu, wstępnie winny LOCK UP - przynajmniej takie mam wrażenie - jeżeli ktoś ma jakiś pomysł proszę o podzielenie się nim. ;( Skrzynia 6hp24
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 04 4.0TDI ] Problem ze skrzynią biegów
-
maciek1989
- Forum Audi A8

- Posty: 15
- Rejestracja: 06 sty 2015, 00:03
- Lokalizacja: Bolesławiec
[D3 04 4.0TDI ] Problem ze skrzynią biegów
Witam wszystkich - w szczególności tych, którzy wrzucą coś w temat
chodzi o taki problem:
Dokładnie to samo dzieje się u mnie na ciepłej skrzyni - przy lekkim dodaniu gazu bądź trzymaniu delikatnie pedału gazu, mianowicie na zimnej nie zapina biegów - przy jeździe na 5 bądź 6 biegu wyraźnie się ślizga po dodaniu gazu wskakuje o jakieś 500 do 1000 obrotów, po tym jak się rozgrzeje - zapina i ślizga tylko przy lekkim wciskaniu, wstępnie winny LOCK UP - przynajmniej takie mam wrażenie - jeżeli ktoś ma jakiś pomysł proszę o podzielenie się nim. ;( Skrzynia 6hp24
Dokładnie to samo dzieje się u mnie na ciepłej skrzyni - przy lekkim dodaniu gazu bądź trzymaniu delikatnie pedału gazu, mianowicie na zimnej nie zapina biegów - przy jeździe na 5 bądź 6 biegu wyraźnie się ślizga po dodaniu gazu wskakuje o jakieś 500 do 1000 obrotów, po tym jak się rozgrzeje - zapina i ślizga tylko przy lekkim wciskaniu, wstępnie winny LOCK UP - przynajmniej takie mam wrażenie - jeżeli ktoś ma jakiś pomysł proszę o podzielenie się nim. ;( Skrzynia 6hp24
-
czaszkin77
- Forum Audi A8

- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa
-
maciek1989
- Forum Audi A8

- Posty: 15
- Rejestracja: 06 sty 2015, 00:03
- Lokalizacja: Bolesławiec
Problem ze skrzynią biegów
skrzynia nie wchodzi w tryb awaryjny, jutro podjade gdzieś na komputer żeby sprawdzić błędy, nigdzie nie udało mi się znaleźć informacji odnośnie wymiany locka - czy trzeba ściągać skrzynie, czy może wystarczy dostęp od dołu... może ktoś się orientuje?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz

- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- pebo
- Super Klubowicz

- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
- Lokalizacja: B.Podl.
- tutenhamon
- Super Klubowicz

- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
- pebo
- Super Klubowicz

- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
- Lokalizacja: B.Podl.
Może źle się wyraziłem określeniem "ślizganie". W D3 raczej trudno wyczuć ślizganie, a na filmiku to bardziej pływają obroty silnika.tutenhamon pisze:Ślizganie to zły objaw , wystarczy powąchać olej ,jak poczujesz spaleniznę to tak czy inaczej skrzynię trzeba będzie zdiagnozować i robić .
Bądź dobry jak chleb.






