na wstępie moje auto to a6 nie a8 lecz silnik jest podobny V8, 4.2 BAT 335 km.
Rok temu założyłem instalacje w autoryzowanym zakładzie BRC w Białymstoku( zreszta pytalem was wtedy o zdanie):
brc plug and drive
dwa reduktory genius 1500, umieszczone za zderzakiem pod lewą lampą
zołte wtryskiwacze
Od początku miałem problem z pracą silnika na wolnych obrotach, losowo wypadał zapłon, check engine, drżenie, obroty delikatnie falowały. W ostatnim czasie nasiliło sie to do tego stopnia, że nie dało sie jeżdzić.
Na gwarancji wymieniono wszystkie wtryskiwacze na nowe i o dziwo było jeszcze gorzej.
Więc wymieniono je kolejny raz, tym razem na wolniejsze pomarańczowe i nareszcie problem zniknął, minęły dwa tygodnie i nagle znów to samo...ale trwało to 15 minut. Po ponownym odpaleniu auto wszystko gra i póki co wszystko ok.
A tu fotki:
Proszę o opinie
PS nie jestem specjalistą więc niewiele wiem, ale przyglądałem sie i widziałem, że czas wtrysku pb mam koło 3ms. Na żółtych czas gazu wynosił poniżej 3ms, teraz na pomarańczowych koło 3,3ms. Nie wiem czy to ma znaczenie