[D3 04 4.2MPI/LPG ] BRC zalozylem, teraz prosze o rade
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
- Lokalizacja: Białystok
[D3 04 4.2MPI/LPG ] BRC zalozylem, teraz prosze o rade
Witam,
na wstępie moje auto to a6 nie a8 lecz silnik jest podobny V8, 4.2 BAT 335 km.
Rok temu założyłem instalacje w autoryzowanym zakładzie BRC w Białymstoku( zreszta pytalem was wtedy o zdanie):
brc plug and drive
dwa reduktory genius 1500, umieszczone za zderzakiem pod lewą lampą
zołte wtryskiwacze
Od początku miałem problem z pracą silnika na wolnych obrotach, losowo wypadał zapłon, check engine, drżenie, obroty delikatnie falowały. W ostatnim czasie nasiliło sie to do tego stopnia, że nie dało sie jeżdzić.
Na gwarancji wymieniono wszystkie wtryskiwacze na nowe i o dziwo było jeszcze gorzej.
Więc wymieniono je kolejny raz, tym razem na wolniejsze pomarańczowe i nareszcie problem zniknął, minęły dwa tygodnie i nagle znów to samo...ale trwało to 15 minut. Po ponownym odpaleniu auto wszystko gra i póki co wszystko ok.
A tu fotki:
Proszę o opinie
PS nie jestem specjalistą więc niewiele wiem, ale przyglądałem sie i widziałem, że czas wtrysku pb mam koło 3ms. Na żółtych czas gazu wynosił poniżej 3ms, teraz na pomarańczowych koło 3,3ms. Nie wiem czy to ma znaczenie
na wstępie moje auto to a6 nie a8 lecz silnik jest podobny V8, 4.2 BAT 335 km.
Rok temu założyłem instalacje w autoryzowanym zakładzie BRC w Białymstoku( zreszta pytalem was wtedy o zdanie):
brc plug and drive
dwa reduktory genius 1500, umieszczone za zderzakiem pod lewą lampą
zołte wtryskiwacze
Od początku miałem problem z pracą silnika na wolnych obrotach, losowo wypadał zapłon, check engine, drżenie, obroty delikatnie falowały. W ostatnim czasie nasiliło sie to do tego stopnia, że nie dało sie jeżdzić.
Na gwarancji wymieniono wszystkie wtryskiwacze na nowe i o dziwo było jeszcze gorzej.
Więc wymieniono je kolejny raz, tym razem na wolniejsze pomarańczowe i nareszcie problem zniknął, minęły dwa tygodnie i nagle znów to samo...ale trwało to 15 minut. Po ponownym odpaleniu auto wszystko gra i póki co wszystko ok.
A tu fotki:
Proszę o opinie
PS nie jestem specjalistą więc niewiele wiem, ale przyglądałem sie i widziałem, że czas wtrysku pb mam koło 3ms. Na żółtych czas gazu wynosił poniżej 3ms, teraz na pomarańczowych koło 3,3ms. Nie wiem czy to ma znaczenie
Ostatnio zmieniony 12 sty 2015, 22:16 przez superheroo, łącznie zmieniany 1 raz.
Masakra, za taki niechlujny montaż powinni zamykać.
Ogólnie to polecam Ci zmienić gazownika, bo ten to wygląda na druciarza. Zobacz co CI zrobił z osłonami silnika.
Zmierzam do tego, że jeżeli tak niechlujnie założył Ci instalacje, to na pewno jest ona beznadziejnie wystrojona. Podjedź do kogoś innego na strojnie. Poprzednie wtryski były zbyt wydajne i silnik Ci zalewało. Teraz pewnie jeździsz na autokalibracji, zamiast na porządnie wystrojonej instalacji i masz problemy.
Ogólnie to polecam Ci zmienić gazownika, bo ten to wygląda na druciarza. Zobacz co CI zrobił z osłonami silnika.
Zmierzam do tego, że jeżeli tak niechlujnie założył Ci instalacje, to na pewno jest ona beznadziejnie wystrojona. Podjedź do kogoś innego na strojnie. Poprzednie wtryski były zbyt wydajne i silnik Ci zalewało. Teraz pewnie jeździsz na autokalibracji, zamiast na porządnie wystrojonej instalacji i masz problemy.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
- Lokalizacja: Białystok
To w końcu jest estetycznie czy nie
Mam wrażenie ,że cały czas tylko kalibrują z automatu. Na pewno autem nie jeżdzili.
Jest jeszcze jedna rzecz, która mnie wkurza- strasznie duuuuużo muszę przejechać zanim włączy sie gaz, według mnie za dużo. Ustawione mam podobno 25 stopni na czujniku przy reduktorze, patrząc na wskazówke temp w aucie włacza sie dopiero przy mniej więcej 60
Mam wrażenie ,że cały czas tylko kalibrują z automatu. Na pewno autem nie jeżdzili.
Jest jeszcze jedna rzecz, która mnie wkurza- strasznie duuuuużo muszę przejechać zanim włączy sie gaz, według mnie za dużo. Ustawione mam podobno 25 stopni na czujniku przy reduktorze, patrząc na wskazówke temp w aucie włacza sie dopiero przy mniej więcej 60
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
- Lokalizacja: Białystok
Uderz z tematem na http://lpg-forum.pl/ - duzo fachowcow tam siedzi, cos doradza.
auto na paliwie chodzi poprawnie ?
jeśli tak to na 90% wina lpg i nie ma tu niczego innego szukać '
cewki pasek i sprawność motoru mechaniczna jest do wglądu ale po przebadaniu gazowni
Pochodzisz z zagłębia lpg i taki gniot wybrałeś ?
wybacz nie mogłem wytrzymać
Ale podstawy są ok
dwa reduktory
nawet zrobili,, kompensacja,,-słowo w brc nie znane
wkręcili się nawet ok
ale i tak cię teraz ten cud zaboli
NA twoim miejscu jeszcze bym obaczył czy wpływ na te objawy nie ma pompa paliwa
-może gdzieś ci go podlewa
jeśli tak to na 90% wina lpg i nie ma tu niczego innego szukać '
cewki pasek i sprawność motoru mechaniczna jest do wglądu ale po przebadaniu gazowni
Pochodzisz z zagłębia lpg i taki gniot wybrałeś ?
wybacz nie mogłem wytrzymać
Ale podstawy są ok
dwa reduktory
nawet zrobili,, kompensacja,,-słowo w brc nie znane
wkręcili się nawet ok
ale i tak cię teraz ten cud zaboli
NA twoim miejscu jeszcze bym obaczył czy wpływ na te objawy nie ma pompa paliwa
-może gdzieś ci go podlewa