Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 96 4.2PB/LPG ] Problemy z korektami(sondy)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 sty 2015, 07:59

Apophis pisze:No i zimne vagi szarpia w czasie jazdy ja mam kulture.
- jak byś miał stag to byś inaczej gadał ;)
Problem jest znany i praktycznie nie rozwiązany ;)

ernesto

Post autor: ernesto » 17 sty 2015, 09:15

Apo ale może to nie jest wina grzałki. U mnie też są uszkodzone grzałki ale auto chodzi równo w miarę. Tzn dla upartego czuć delikatne zawirowania ale nie takie żeby tarpało budą. Może przyczyna siedzi gdzieś indziej. Pamiętasz jak walczyłem z drgawkami i okazało się że przyczyniają się do tego różne czynniki. Moim zdaniem tak jak pisze pepi grzałka nie ma bardzo dużego wpływu. Zwłaszcza że u Ciebie problem się zaczyna po zagrzaniu.

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 17 sty 2015, 10:15

ja tak miałem, kupiłem nowe sondy, jakies lepsze zamienniki, auto na wolnych telepało trzesło i strzelało w wydech.
Zakupiłem uzywane orginaly i jak ręką odjał

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 sty 2015, 11:00

to odczep lambdy całkiem :)

Gość

Post autor: Gość » 17 sty 2015, 12:34

Podcisnienia i wszelakie nieszczelności były robione co oczywiscie znacznie poprawiło pracę silnika,przejechałem z 1500km i się zaczeło,ok najwięcej mieszał czujnik połozenia wału który miał zware na kablu,wymieniłem no i jak pisałem niemal odrazu po wymianie sond wrócił błąd:
17541 - Zespół 1+2 - sonda 1; obwód grzejny
P1133 - 35-00 - usterka elektryczna

Jest to jedyny stale pojawiąjący się błąd a reszta jak juz to sporadyczne wypadanie zapłonów(pojawiają sie wówczas drgawki oraz sporadyczne że za bogata mieszanka.

Która to jest sonda wedle powyższego błedu?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 sty 2015, 14:08


Gość

Post autor: Gość » 17 sty 2015, 15:30

pepi, Opis jak dla laika tyle że ja to już znam.

Nie wiem tylko na 100% którą sondę wskazuje powyższy błąd-pasażera,kierowcy czy obie?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 17 sty 2015, 20:17

Chyba pasażera, problem z obwodem grzałki.

http://www.a8team.pl/d2-97-42pb-bledy-1 ... vt6728.htm

Gość

Post autor: Gość » 17 sty 2015, 20:28

Obczytałem juz chyba wszystko co mamy i nie mamy i nie wiem na 100% które banki sa którymi stronami. Wiem że sonda 1 to ta przed katem(ja zresztą innych nie mam)

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 17 sty 2015, 20:33

Odepnij wtyczkę z sondy i zobacz vagiem której błąd pokaże. Będziesz wiedział która to. Ja tak robiłem i nie sposób się pomylić.

Gość

Post autor: Gość » 17 sty 2015, 20:35

No trza bedzie bo nikt nie wie na 100% tylko że tak uporządkowałem kabelki że wypiecie nie bedzie chwilka roboty.

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 18 sty 2015, 09:29

Według mnie to sonda przed katem bank drugi czyli od hmmm kierowcy? trza luknąć na deklu zaworów są numery albo kablach od wtrysków.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 18 sty 2015, 12:07

B1 (bank 1) - głowica po stronie pasażera
B2 (bank 2) - głowica po stronie kierowcy
S1 (sonda 1) - przed katem
S2 (sonda 2) - za katem.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 18 sty 2015, 12:48

Sond za katem nie ma w przedliftach.

Maciek najpierw zanim cos zaczniesz grzebac zrob tak.
na gorze masz wtyczki od sond. rozepnij wtyczki i od strony sondy zmierz rezystancje na zimnej sondzie pomiedzy dwoma bialymi przewodami.
jak bedzie wieksza od 4om reklamuj sondy.
jak bedzie ok ODPAL silnik wepnij sondy w kostki i sprawdz napiecie podawane na grzalke. na zimnym silniku podczas pomiaru napiecia zwyklym miernikiem na tych dwoch bialych ma byc okolo 13v.
na zagrzanym bedzie mniej bo sygnal jest pwm.

temat grzalek raczej niewiele ma wspolnego z Twoimi szalejacymi korektami jak pisał wcześniej @pepi.
Tutaj może był MAF, czujnik położenia przepustnicy, któryś wtrysk, dziura w dolocie (np. uszczelki pod wtryskiwaczami) itp itd...

jakbyś udostępnił na forum możliwośc dodania plików z rozszerzeniem PDF mam fajny opis bloków wartości mierzonych wraz z opisami i żądanymi wartościami do przedliftów.
Przydałby się na forum.
Elektronika samochodowa.

Gość

Post autor: Gość » 18 sty 2015, 13:07

Bugalon pisze:B1 (bank 1) - głowica po stronie pasażera
B2 (bank 2) - głowica po stronie kierowcy
S1 (sonda 1) - przed katem
S2 (sonda 2) - za katem.
Czyli u mnie pokazując zespół 1+2 wychodzi na to że to obie.

k44761, Marcinie sprawdzę i może cos wyjdzie. Co do PDF to raczej w formie odnośnika lub screena można coś wstawić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl